Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 13 van de 13
Plaats hier je reacties op het artikel "Mobile Mouse maakt van je telefoon een computermuis"
Software waarmee je een normale muis op de smartphone kan gebruiken is wel vaker vertoond. We hebben er vandaag nog over geschreven. Anders wordt het wanneer je de telefoon zelf als muis voor je pc of laptop kunt gebruiken.
Link naar het artikel: [spcontentlink=8129]Mobile Mouse maakt van je telefoon een computermuis[/spcontentlink]
ik dacht zelf idd ook meteen aan de digitale camera die tegenwoordig wel in elke telfoon zit.
beetje absurt dat je voor zo'n progje 10 euro moet betalen imho.
op gathering of tweakers.net was iemand die van zijn optische muis een foto scanner had gemaakt!
Dat er ontwikkelaars zijn die echt geloven in software zoals dit??
Dit is toch echt niet werkbaar en wat mij betreft kansloos.
Gr. Schmia
Handig als je geen vrienden, buren of familie in de buurt hebt wonen waarvan je een muis mag lenen...en het werkt vast ook zo snel!
Het lijkt me dan een beter idee om het touch screen van een PDA te gebruiken als soort van Wacom tablet: door met je pennetje over het oppervlak te schuiven verander je de positie van de muis. Dat lijkt me een stuk beter werken dan een joystick of nog erger, pijltjestoetsen op een telefoon.
De camera die vaak aan de achterzijde van toestellen aanwezig is gebruiken om de positieverandering te registreren zou geniaal zijn! Misschien tijd voor een programmeercompetitie? 
Goed idee van die programmeercompetitie. BOUWEN DIE SOFTWARE 
Dat zou wel handig zijn.. maar moet je wel een muismat hebben anders verpest je je telefoon.. (krasjes)
jongens ik denk dat die camera hopeloos uit focus is ... die is helemaal niet ontworpen om de textuur van een tafel of muismat te zien van op 1mm afstand.
een extra 'optische muis sensor' in je mobieltje zou natuurlijk wel heel gaaf zijn!
Het lijkt me dan een beter idee om het touch screen van een PDA te gebruiken als soort van Wacom tablet: door met je pennetje over het oppervlak te schuiven verander je de positie van de muis. Dat lijkt me een stuk beter werken dan een joystick of nog erger, pijltjestoetsen op een telefoon.
De camera die vaak aan de achterzijde van toestellen aanwezig is gebruiken om de positieverandering te registreren zou geniaal zijn! Misschien tijd voor een programmeercompetitie? 
Ik denk dat de ontwikkelaar wat Symbian focussed is, want het artikel meld:
Gewoon je Symbian-telefoon pakken en als muis gebruiken, is het beste idee. Met de nieuwe software Psiloc Mobile Mouse maak je van elk toestel met Symbian S60, S80 of UIQ een computermuis.
Een van mijn collegae heeft het gefixed ...
Waarom dit dan in de PocketPC topics opduikt weet ik niet (foutje redactie?).