Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Nieuwe Palm Pre Plus kan met tientallen programma\'s multitasken

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 7 van de 7

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      22-01-10
      Wishful thinking voor de Nederlandse Palm-liefhebbers: komt de Palm Pre of toch de Palm Pre Plus naar Nederland? Als we de video van Precentral.net moeten geloven, kunnen we qua multitasking toch echt beter de Palm Pre Plus krijgen.

Hele artikel

• mbloksma
      mbloksma's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      501 Reacties

22-01-10
      "Wanneer er tussen de 10-15 programma’s open stonden, begint het systeem vaak te zeuren om te weinig geheugen."

Ik vind het nogal... 10-15 programma's tegelijk open... Je gebruikt ze toch niet tegelijk? Ik neem aan dat je er tussen schakelt. Moeten ze dan allemaal open blijven?

• hutch
      hutch's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.652 Reacties

22-01-10
      wanneer komt deze machine nu eindelijk eens hier naartoe?!
      het heeft voor zover ik weet ook geen zin om er 1 mee te nemen uit de US omdat het geen gsm is.

• ktsang
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      22-01-10
      @mbloksma: het is ook meer het tot het uiterste testen van het systeem. Net als je even met je auto 200 KM/h op de snelweg gaat scheuren in Duitsland: nergens voor nodig en niet nuttig, maar wel even leuk als het kan.

Alle programma's *kunnen* real-time open blijven, en dat is het beste verkoopargument voor WebOS. In de praktijk zul je er steeds 4-6 open hebben, en vloeiend daartussen schakelen.

• ktsang
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      22-01-10
      @hutch: klopt, de Amerikaanse WebOS Palms zijn CDMA. In Europa moet je voorlopig bij O2 Duitsland en UK zijn, zoals ik net in het artikel schreef...

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

22-01-10
      Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho

Wishful thinking voor de Nederlandse Palm-liefhebbers: komt de Palm Pre of toch de Palm Pre Plus naar Nederland?

Ik denk dat men niet meer de moeite gaat nemen om de oude PRE af te zetten in nederland.Dus zal het de PRE+ gaan worden.

Main : ZTE Blade Gen2 (ClockworkMod v5.0.2.0, ROM:Ginger Stir Fry v26b (Gingerbread)
      Spare:LG Optimus ME P350 basic rooted.

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

11-03-10
      Leuke video review.
      YouTube - Palm Pre Plus Review

Lijkt wel of de PLUS langzamer is