Postbus, ik ben heel benieuwd hoe dit opgelost gaat worden.
Ik ga dit met argusogen volgen.
De IPhone heeft het nodige losgemaakt omdat deze net wat minder goed omgaat met de signaalsterkte, echter is dit niet alleen een probleem van de iPhonebezitters weet ik uit ervaring. Veel Windows Mobile toestellen hebben de zelfde problemen. Het stuiteren tussen GPRS/3G/HSDPA herken ik maar al te goed, en dan woon ik midden in de Randstad, no service komt wat minder vaak voor, maar ook dat gebeurt te vaak.
In het begin werd er nog geroepen door de helpdesk dat het allemaal beter ging worden na de integratie met Orange. 2 Weken geleden een sms, "we werken continu aan de verbetering van ons netwerk, in uw woonplaats hebben we alles beter gemaakt". Nou TMobile, het is hier een stuk slechter. Thuis altijd 3G/HSDPA gehad, nu wel 1 streepje GPRS

. De stuiterende verbindingen zijn alleen maar erger geworden en de gaten in het netwerk groter.
Ik heb geen puf meer om de helpdesk nog te bellen, die kunnen niets, die mogen niets, en ze doen ook niets. Je krijgt op een gegeven moment een sms met het verzoek om de helpdesk te bellen wanneer je nog problemen hebt.
Het aanmelden van problemen via de TMobile portal is ook een wassen neus, een autoreplay dat je binnen 10 dagen antwoord krijgt. Na de laatste melding van mijn kant zijn we inmiddels een maand verder, maar je hoort of ziet niets.
Zakelijk gezien heb ik ook een abonnement bij TM, dan hollen ze wat harder, maar helaas lossen ze nog steeds niets op, je krijgt een leuke korting, maar wat heb je daar aan als de helft van de tijd de boel niet werkt?
Vroeger reageerde TMobile nog wel eens op het forum, ook daar heb ik ze al maanden niet meer gezien. Kennelijk zijn die ruim 100.000 leden van PI niet interessant genoeg.
TMobile? Laat maar, zodra mijn contracten zijn afgelopen ben ik verdwenen. Ik ben benieuwd wanneer TMobile in de etalage wordt gezet.
HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0