Logo
Venster sluiten
InSided Media

• PhatNotes nu ook beschikbaar voor iPhone

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 3 van de 3

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      5.450 Reacties

Thread starters
      21-12-09
      Wederom is een gouwe ouwe van Windows Mobile geporteerd naar de iPhone. Dit keer gaat het om PhatNotes van PhatWare, een bekende notitieapplicatie.

Hele artikel

• montfort
      Moderator montfort's schermafbeelding
      Moderator
      5.437 Reacties

21-12-09
      Jarenlang gebruikt, vanaf de eerste HPC versie. Maar syncen met mijn desktop probeer ik van weg te komen, via de cloud is veel makkelijker. Phatnotes is nu vervangen door Evernote, en ik ga niet meer terug.

• Herpi
      Herpi's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      288 Reacties

30-12-09
      Oorspronkelijk geplaatst door montfort

Jarenlang gebruikt, vanaf de eerste HPC versie. Maar syncen met mijn desktop probeer ik van weg te komen, via de cloud is veel makkelijker. Phatnotes is nu vervangen door Evernote, en ik ga niet meer terug.

Evernote zou bij wet verplicht moeten worden.

En nu kan je de hele database offline gebruiken op je Iphone maar ook op je Ipod Touch.
      Dat is pas reten handig!
      Wat kan je met Evernote doen?
      100 Different Evernote Uses - Andrew Maxwell | Web designer in Portland Oregon
      Ik kan hier zelf wel losbarsten. Maar juist in combi met een fotograferende telefoon komt het zo mooit tot zijn recht. En dan worden je plaatjes allemaal ge OCR-ed. Dat maakt terugvinden tot een genot.
      Afgelopen dagen gefotografeerd en automatisch opgeslagen in mijn Evernote database:
      1. mijn nieuwe ANWB card.
      2. Die geweldige fles wijn bij mijn broertje.
      3. Menu van een restaurant, voor discussie thuis.
      4. Diverse garantiebewijzen en aankoopbonnetjes
      5. Serie- en IMEInummers van veel spullen in mijn bezit; meestal direct gefotografeerd op de doos.
      etc etc.

Enfin...
      Nu wachten op de offline versie voor mijn TouchPro 2

Huib

Apple ][ Europlus | HTC SHi(f)t | MacBook Air met Parallels | TouchPro2 | Qosmio Media Centre | Nintendo WII | iPad