Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Wachtwoord Gmail account vergeten.. hoe nu nieuwe instellen?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 3 van de 3

• Roww_
      Roww_'s schermafbeelding
      Nieuw Lid
      1 Reacties

Thread starters
      16-04-12
      Ik hoop dat iemand me kan helpen!
      Een vriendin heeft een samsung galaxy 2 waarbij ze haar gmail account gebruikt.
      Nu is ze haar wachtwoord van gmail kwijt wat betekend dat ze niet meer kan downloaden uit de market etc.
      Is er een manier om een ander gmail account te gebruiken en de oude weg te gooien zónder dat alle gegevens verloren gaan?
      Alvast bedankt!

• postbus31
      postbus31's schermafbeelding
      Member for Life
      5.758 Reacties

16-04-12

Ik hoop dat iemand me kan helpen!
      Een vriendin heeft een samsung galaxy 2 waarbij ze haar gmail account gebruikt.
      Nu is ze haar wachtwoord van gmail kwijt wat betekend dat ze niet meer kan downloaden uit de market etc.
      Is er een manier om een ander gmail account te gebruiken en de oude weg te gooien zónder dat alle gegevens verloren gaan?
      Alvast bedankt!

Nieuw Gmail account is overnieuw beginnen. anders zou het een koud kunstje voor iemand zijn om al je apps, mail, contacten e.d. te installeren
      Check ff de gmail website. Staat bij het inlogscherm een optie "wachtwoord vergeten" (of iets van die strekking)

• Gerke
      Gerke's schermafbeelding
      Member for Life
      5.059 Reacties

16-04-12
      Je kunt gewoon je wachtwoord resetten

Nokia Lumia 900 Black, HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0, Acer S3 i7 Ultrabook, ZTE Light V9