Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 15 van de 63
Navigon heeft Mobile Navigator 7 op de site als testversie gezet.
De testversie is 30 dagen bruikbaar en heeft geen beperkingen. Geheel Europa is downloadbaar.
Goede zet van Navigon, kan ik mij als teleurgestelde TomTom-gebruiker goed oriėnteren op een ander navigatie-programma voor mijn PDA.
Groeten,
Peter
Dan is een linkje altijd weer handig. Volgens mij is Navigon de eerste leverancier van navigatie die dit doet. En als mensen die knop van TomTom in hun hoofd eens uit kunnen zetten zullen ze ontdekken dat Navigon een perfecte navigatie is.
Interessante informatie! Bedankt voor de tip en het linkje.
Dit is zeker een goede aktie van Navigon. Ik ben echter al een tevreden gebruiker van MCGuider.
Heeft iemand al ervaringen met de HTC Diamond? Enne... werkt de oorspronkelijke MN7 registratie in de "shareware" versie?
Dan is een linkje altijd weer handig. Volgens mij is Navigon de eerste leverancier van navigatie die dit doet. En als mensen die knop van TomTom in hun hoofd eens uit kunnen zetten zullen ze ontdekken dat Navigon een perfecte navigatie is.
Eindelijk een fabrikant die zo slim is om een testversie te maken. Haast elk softwareprodukt kun je kosteloos testen, alleen navigatie was nog moeilijk waardoor je al snel ergens iets moest lenen om erachter te komen of het jouw behoefte/wensen kon vervullen.
Ik ben juist afgehaakt na het testen van deze nieuwe versie. Persoonlijk vind ik dat er tekort vernieuwing in het programma zit. Een fix op mijn E71 duurt soms 5 minuten of langer terwijl McGuider daar mbv "Assisted GPS" ca. 20 seconden over doet. Het maken van een reisplan kan ik ook nog steeds niet vinden. 
Even afgezien van de software zelf, waardeer ik het try and buy principe wel heel erg. Dit is toch iets waar we als gebruikers toch al jaren om vragen ? Eindelijk een fabrikant die luistert naar zijn gebruikers.
Even afgezien van de software zelf, waardeer ik het try and buy principe wel heel erg. Dit is toch iets waar we als gebruikers toch al jaren om vragen ? Eindelijk een fabrikant die luistert naar zijn gebruikers.

Conclusie: Ik zou het op Symbian niet gebruiken maar op Windows toestellen en de PNA wel.
En als die versie 30 dagen werkt dan hebben we hopelijk van de zomer ook minder last op het forum van mensen die hun Tomtom software niet aan de gang krijgen voor hun vakantie. Diegenen die te lam zijn om voor hun navigatie software te betalen kunnen met dit pakket dan wel hun vakantietrip maken.
Aj, dit is minder goed nieuws. Mijn vriendin wil graag de nokia N96 kopen en ik dacht dat Navigon een goed alternatief voor TT zou kunnen zijn.
Ik gebruikte een oudere versie waar ik niet tevreden mee was. Kan natuurlijk zijn dat het met een nieuwe versie beter is geworden.
Een hard reset zal niet helpen. De testversie maakt via internet contact met navigon. Aan de hand van je device-id en het aantal "verbruikte" testdagen wordt de testversie vrijgegeven of geblokkeerd.
Ik ben in ieder geval heel tevreden over Navigon MN7. Het is even wennen, maar ook dat gaat snel. Ik ga TomTom vaarwel zeggen.
Groet,
Peter
Beste,
zou er mij iemand eens kunnen uit leggen hoe Navigon MN7 best te installeren is.
Mijn geheugenkaart is niet leeg. Deze bevat al bestanden. Kan ik navigon mn7 op deze kaart bij mijn andere bestanden plaatsen?
Gui
Een hard reset zal niet helpen. De testversie maakt via internet contact met navigon. Aan de hand van je device-id en het aantal "verbruikte" testdagen wordt de testversie vrijgegeven of geblokkeerd.