Oorspronkelijk geplaatst door Esy ®
Ik ben juist afgehaakt na het testen van deze nieuwe versie. Persoonlijk vind ik dat er tekort vernieuwing in het programma zit. Een fix op mijn E71 duurt soms 5 minuten of langer terwijl McGuider daar mbv "Assisted GPS" ca. 20 seconden over doet. Het maken van een reisplan kan ik ook nog steeds niet vinden. 
Geen idee wat voor vernieuwing je zoekt maar Navigon loopt altijd voorop met vernieuwingen. De rest huppelt daar wat achteraan. Reality view had Navigon al tijden en langzamerhand komt de rest.
Try and buy: lijkt me redelijk vernieuwend. Maar uiteindelijk gaat het om het navigeren en dat doen ze goed.
Fix heb ik geen enkel probleem mee. Zou misschien ook iets kunnen zeggen over de Nokia. (moet je hem trouwens niet op automatisch zetten) Zelfs binnenhuis een prima fix.
Reisplan kan je gelijk in hebben. Met de Windows versie en de PNA zit het er wel in. Ik heb Navigon ook gehad op de Nokia N95. Daar zat idd geen reisplan in. Erger nog: ik vond Navigon op Symbian niet fijn werken. Ook heel vaak rare routes. Maar ondertussen al 2 jaar niet meer gebruikt dus het zou kunnen dat het ondertussen veranderd is.
Conclusie: Ik zou het op Symbian niet gebruiken maar op Windows toestellen en de PNA wel.