Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 15 van de 253
Voor PalmOS bestond 'ie al langer, maar nu is er ook een versie voor Windows Mobile. FBTV is een tv-gids die speciaal is ontworpen voor het kleine scherm van de pda en smartphone. De software haalt dagelijks je nieuwe kijkschema op.
Plaats hier je reacties op het artikel "FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile"
Link naar het artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/9642
yes, hier zat ik op te wachten
www.tvgids.nl bood tegen betaling via enkel providers een mobiele variant aan, naast de normale gratis versie. Niemand gaat daar natuurlijk voor betalen. Ook heb ik de software van een van de forumgebruikers al eens geprobeerd, maar dat liep bij mij ook niet lekker. Ben benieuwd hoe dit gaat draaien.

Frans is de beste, dit is HET progje wat ik graag van de Palm naar WM zag gaan.
Draaide FBTV via styletap, maar dit is werkelijk super.
Laat Frans zich hier ff inschrijven, kan ik een paar puntjes toekennen.
Het ziet er mooi en overzichtelijk uit. De maar is alleen op mijn Tytn II dat ik geen programma info tevoorschijn krijg. Klikken en even vasthouden lukt niet zonder dat je gaat schuiven. Verder werkt het goed.
@postus31: Ben ik al
.
@Marco: je hoeft maar 0.2 sec. je stylus stil te houden.Nog minder dan bij het oproepen van een snelmenu....
Frans,
Is het mogelijk om nog wat (Vlaamse) zenders toe te voegen?
Patrick
Wauw, ga meteen downloaden!
Geef Frans een donatie mensen 
Ziet er mooi uit! Nog niet zo functioneel als die van PalmOS, maar zeker een goed begin. Wat ik zelf graag zou zien is navigatie met de 5-way pad door de dagen/tijden heen ipv drag n scroll op het scherm, en ook nog aanpassing van de tijdsintervallen (15 mins. 30 mins. 1 uur etc. zoals op PalmOS-versie)
Hij is ook erg traag bij het opstarten (bijna 10 seconden) maar met Windows Mobile vergeleken met PalmOS is alles traag. 
Ga zo door Frans! 
** Heb een bug gevonden op WM6 Treo 750: als ik op "FBTV >> Afsluiten" klik, dan roteert mijn scherm 90 graden bij het afsluiten. Lijkt me niet de bedoeling. 
......Wat ik zelf graag zou zien is navigatie met de 5-way pad door de dagen/tijden heen ipv drag n scroll op het scherm, en ook nog aanpassing van de tijdsintervallen (15 mins. 30 mins. 1 uur etc. zoals op PalmOS-versie)..........
Ga zo door Frans! 
Lijkt me super, maar ik krijg een foutmelding wanneer ik het programma probeer te starten op mijn HTC S620 (Smartphone, WM6), installeren gaat prima. De melding is:
"Er is een onverwachte fout opgetreden in FBTV.exe. Klik op details voor meer informatie"
Details geeft dan:
"FBTV.exe
NotSupportedException
bij
Microsoft.AGL.Common.MISC.HandleAR()
bij
...
"
Daar komt nog een hele rij foutmeldingen achteraan...
Heeft iemand anders dit ook?
Weet iemand een oplossing?
Kan het liggen aan het feit dat ik geen touchscreen heb?
Het artikel van Gonny zegt dat het programma ook geschikt is voor smartphones...
Ik zou graag gebruik maken van de TVGids!
Alvast bedankt!
Werk je toevallig met een wap-proxy?
Was bij nl oorzaak van de foutmelding, internet-toegang (orange) werkt perfect.
Op de G900 werkt dit helemaal niet goed. Waarschijnlijk door de resolutie. Alles is in elkaar geschoven en daardoor onleesbaar.
@Marco: je hoeft maar 0.2 sec. je stylus stil te houden.Nog minder dan bij het oproepen van een snelmenu....