Iedereen uiteraard hetzelfde gewenst.
1) Nu moet je er aan denken om alle nieuwe pagina's met de hand in te lezen op het moment je aan het syncen bent. Het zou mooi zijn dat FBTV dit zelf deet.
Misschien later een optie, nu nog even niet. Bovendien zijn er mensen die omgekeerd redeneren en het automatisch downloaden vervelend vinden en dus steeds de keuze willen hebben.
Ook duurt het downloaden toch wat tijd die je dus kwijtraakt bij het opstarten van het programma (en je moet dus niet vergeten bij het syncen FBTV op te starten

).
De databestanden zijn trouwens niet dusdanig groot dat ze een forse aanslag zijn op een GPRS abonnement.
2) tijdens het verzamelen van de gegevens, zou het tolletje (Busy icon) zichtbaar gemaakt kunnen worden om duidelijk te maken dat er gewerkt wordt.
Done.
Ik heb geprobeerd het inlezen van de data te versnellen. Het weglaten van bijv. de uitvoerige informatie (detailscherm) heeft nagenoeg geen effect op de inleessnelheid, dus het is puur het aantal programma's dat de inleessnelheid bepaalt. Daarom laadt ik nu per dag gegevens van 01:00 tot ca. 03:00 (volgende dag). Dit was 00:00 tot 04:30 (volgende dag), maar rond 00:00 zijn er erg veel korte programma's (laatste nieuws enzo), die dus zowel bij de huidige dag als de volgende dag geladen werden. Dit levert toch wat snelheidswinst op.
Als laatste zou ik ook graag nog Nick/CC willen zien verschijnen in de gids
Ik heb de data van Animal Planet vervangen door Nick/Comedy Central. Ik wil (zie boven) toevoegingen zoveel mogelijk beperken.
Ik zou graag willen weten welke zenders er wel uit kunnen en welke zenders er beslist bij moeten.
E.e.a. vergt wel een
update (versie 1.1.2)