Logo
Venster sluiten
InSided Media

• FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 121 tot 135 van de 253

• emay
      Net begonnen
      2 Reacties

02-01-08
      En bij mij doen pagina's 1 en 2 het niet.... De andere pagina's zijn best traag.

------
      Eddy

[FONT=Arial]Eddy[/FONT]

• fransb
      fransb's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

02-01-08
      Oorspronkelijk geplaatst door hadoz

Probleem lijkt in de data van 2 en 3 januari te zitten. Misschien dat dit helpt bij het oplossen!

Juist: dus geen bug, maar fouten in de data. Is inmiddels opgelost.
      Iedereen die problemen heeft/had:
      Gooi de 2008010?.dat bestanden in de \Programmabestanden\fbtv map staan weg en alles zou weer goed moeten werken.

• hadoz
      Net begonnen
      4 Reacties

02-01-08
      yep, nu is alles (bij mij) weer OK. Wat was het probleem? Een raar teken in een uitzending en de herhaling :P :P ?
      Mooi dat het weer opgelost is...

• TheSaint
      Net begonnen
      14 Reacties

02-01-08
      Hallo Frans,

De beste wensen voor het kommende jaar.

Sinds kort gebruik ik je proggie om de gids bij te houden. Om het programma nog gebruikersvriendelijker te maken zou je, voor wat mij betreft, de volgende dingen nog aan het programma kunnen aanpassen.

1) Nu moet je er aan denken om alle nieuwe pagina's met de hand in te lezen op het moment je aan het syncen bent. Het zou mooi zijn dat FBTV dit zelf deet.

2) tijdens het verzamelen van de gegevens, zou het tolletje (Busy icon) zichtbaar gemaakt kunnen worden om duidelijk te maken dat er gewerkt wordt.

Als laatste zou ik ook graag nog Nick/CCN willen zien verschijnen in de gids en dat de kleur keuze aangepast kan worden of iedergeval wat lichter van kleur (defeult kleur ofzo).

Iedergeval bedankt voor het onderhouden en aanleveren van de gidsgegevens.

mvg
      Niels

• truffel50
      truffel50's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      945 Reacties

02-01-08
      bij mij nu ook weer in orde alleen zeer traag. het duurt bijna 1 minuut om naar de volgende dag te gaan.

• madmaus
      Is al aardig op weg
      246 Reacties

02-01-08
      Hier nog steeds foutmelding bij 3 januari.
      Ik heb 2 keer programma helemaal verwijderd, en 3 keer alle data verwijderd zodat hij die opnieuw gaat downloaden. Maar ik blijf melding krijgen error data kan niet geladen worden

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

02-01-08
      Oorspronkelijk geplaatst door truffel50

bij mij nu ook weer in orde alleen zeer traag. het duurt bijna 1 minuut om naar de volgende dag te gaan.

De "snelheid" mag inderdaad van mij prio 1 worden in de wishlist.

HTC 7Pro

• dickr43
      dickr43's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      1.952 Reacties

02-01-08
      Ook hier het 'data kan niet geladen worden' probleem. Heb vandaag alles (incl. applicatie) verwijderd en opnieuw geinstalleerd. Helaas geen effect. Ik gebruik een HTC Touch.

HTC Trophy 7, Samsung Galaxy Note

• dicbro
      Community Contactgroep
      3.667 Reacties

02-01-08
      Zelfde hier. Data kan niet worden geladen. NL HTC Touch.
      Deed het altijd goed.

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

03-01-08
      En (voorlopig ????) weer gefixt.

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

04-01-08
      Oorspronkelijk geplaatst door TheSaint

Hallo Frans,

De beste wensen voor het komende jaar.

Iedereen uiteraard hetzelfde gewenst.

1) Nu moet je er aan denken om alle nieuwe pagina's met de hand in te lezen op het moment je aan het syncen bent. Het zou mooi zijn dat FBTV dit zelf deet.

Misschien later een optie, nu nog even niet. Bovendien zijn er mensen die omgekeerd redeneren en het automatisch downloaden vervelend vinden en dus steeds de keuze willen hebben.
      Ook duurt het downloaden toch wat tijd die je dus kwijtraakt bij het opstarten van het programma (en je moet dus niet vergeten bij het syncen FBTV op te starten ).
      De databestanden zijn trouwens niet dusdanig groot dat ze een forse aanslag zijn op een GPRS abonnement.

2) tijdens het verzamelen van de gegevens, zou het tolletje (Busy icon) zichtbaar gemaakt kunnen worden om duidelijk te maken dat er gewerkt wordt.

Done.

Ik heb geprobeerd het inlezen van de data te versnellen. Het weglaten van bijv. de uitvoerige informatie (detailscherm) heeft nagenoeg geen effect op de inleessnelheid, dus het is puur het aantal programma's dat de inleessnelheid bepaalt. Daarom laadt ik nu per dag gegevens van 01:00 tot ca. 03:00 (volgende dag). Dit was 00:00 tot 04:30 (volgende dag), maar rond 00:00 zijn er erg veel korte programma's (laatste nieuws enzo), die dus zowel bij de huidige dag als de volgende dag geladen werden. Dit levert toch wat snelheidswinst op.

Als laatste zou ik ook graag nog Nick/CC willen zien verschijnen in de gids

Ik heb de data van Animal Planet vervangen door Nick/Comedy Central. Ik wil (zie boven) toevoegingen zoveel mogelijk beperken.

Ik zou graag willen weten welke zenders er wel uit kunnen en welke zenders er beslist bij moeten.

E.e.a. vergt wel een update (versie 1.1.2)

• TheSaint
      Net begonnen
      14 Reacties

06-01-08
      Frans bedankt voor je nieuwe update het werkt redelijk goed. Alleen bij het opstarten verdwijnt het molentje nadat het scherm zwart is gemaakt.

Wat ik me al een tijdje afvraag is wat de kleuren betekenen bij de verschillende programma's.
      Heb je daar een lijst je van?

mvg
      Niels

• dicbro
      Community Contactgroep
      3.667 Reacties

06-01-08
      Wat een werk zeg, fijn dat je dat allemaal doet. Ik vind het jammer dat ik niet het cab-bestand kan downloaden via mijn Touch, ik krijg een soirt van tekstbestand.

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

07-01-08
      Oorspronkelijk geplaatst door TheSaint

Wat ik me al een tijdje afvraag is wat de kleuren betekenen bij de verschillende programma's.
      Heb je daar een lijst je van?

De kleur correspondeert met de categorie, zichtbaar in het detailscherm (linksonder).

• Zumba
      Zumba's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      61 Reacties

07-01-08
      @ fransb:
      Staat de uitbreiding naar VGA functionaliteit hoog op je to-do-list?
      Het programma draait soepel, maar toont voor geen meter op mijn Eten x500+...
      Sinds het opzeggen van mijn gids abbo lang op zoek geweest naar een pocket pc oplossing. Thuis voldoet TVGids.nl prima.
      Verder niets dan lof.