Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 76 tot 90 van de 253
Frans, misschien kun je dit:
FBTV TV Gids voor PDA's
in je signature hier opnemen. Dan hoeven mensen zich niet elke keer suf te scrollen en zoeken naar de juiste link. 
Frans, misschien kun je dit:
FBTV TV Gids voor PDA's
in je signature hier opnemen. Dan hoeven mensen zich niet elke keer suf te scrollen en zoeken naar de juiste link. 
Kan ie het nog altijd standaard in zijn post meenemen, net boven de signature.
Oh, ik bedoelde alleen de URL. 
Copy/Pasten daar ben ik nog niet te lui voor. 
Maar je geeft zelf al een mogelijke oorzaak (en dus ook een oplossing) van het probleem
. CF is een verzameling van DLL's die aangeroepen kunnen worden door diverse programma's. Het lijkt me dat die niet ergens verdwaald op een SD kaartje kunnen staan, maar gewoon in het hoofdgeheugen moeten staan.

Versie 1.0.2: Hier te downloaden.
Als het goed is ietsje sneller en 5-way pad scrolling.
En Karel: ik kan inderdaad geen bbcode in mijn handtekening gebruiken, dus ook geen url.
De eerste twee keren opstarten, crashte het programma op mijn TyTn II. Daarna ging het goed.
Leuk in initiatief! Bij de gevonden fouten en opmerkingen sluit ik me aan. En ik heb nog een paar ideetjes:
- als je klikt op een zendernaam, zou je een nieuw formpje kunnen openen, en daar de "zenderinhoud" in een verticale lijst tonen. Zo kun je wat meer info zien dan via de normale view
- selectie van een "programmablokje" (ik ben echter bang dat je nu waarschijnlijk het zaakje zelf tekent en geen controls on-the-fly genereert, dus dta zou een pittige aanpassing zijn). Als dat lukt, kun je met de toetsen navigeren naar een blokje, en middels de select hardware button een blokje openen voor de details (waar je nu nog 0,2 s je stylus heel stil moet houden)
- algemener gezegd: in principe moet je de applicatie met de toetsen kunnen bedienen
- sneller door de tijd scrollen. Als het nu 7:00 is, en ik wil weten wat er om 23:00 op tv is, moet ik flink wat scrollen (een keer of 20)
Hallo Frans,
Werkelijk mijn complimenten, het is een bijzonder goed werkbare tv-gids geworden. Vooral nu je ondersteuning van de D-pad hebt toegevoegd, nu kun je makkelijk scrollen.
De enige zender die ik werkelijk mis is Eurosport, maar ook zonder deze zender is dit programma superdesuper!!!
Groeten, Roko14
Het idee van Valcon staat me wel aan: net als bij de EPG van een digitale ontvanger door de programma's heenscrollen ipv. door de tijd. Dit heeft echter wel als consequentie dat snel scrollen (in 1 keer van 7:00 naar 23:00) niet meer mogelijk is.
Ik zal dit weekend eens kijken.
SUPER Frans, dank je
alleen heb ik nog steeds last van font issue...
Ik kreeg bij uninstall 1.00 een error in de trant van "arialn.ttf" is in use
Alle apps waren echter afgesloten en ik kreeg de error ook na een software reset.
Aangezien niets hielp heb ik 1.0.2 geinstalleerd en gedeinstalleerd, maar blijf met dat lettertype in PIE zitten...
Nice-to-have volgende versie:
- Een about scherm met versienummer
Versie 1.0.2: Hier te downloaden.
Als het goed is ietsje sneller en 5-way pad scrolling.
En Karel: ik kan inderdaad geen bbcode in mijn handtekening gebruiken, dus ook geen url.
Probeer (met de Verkenner) in \\Windows\Lettertypen het bestand "arialn.ttf" te hernoemen naar iets anders, bijv. "arialn.xxxxx" en probeer dat bestand eens te verwijderen (evt. eerst een reset uitvoeren).
Blijkbaar worden bestanden met extensie .ttf door het OS beveiligd tegen verwijdering, maar mag je er wel andere dingen mee doen (hernoemen, verplaatsen).