Logo
Venster sluiten
InSided Media

• FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 61 tot 75 van de 253

• postbus31
      postbus31's schermafbeelding
      Member for Life
      5.745 Reacties

• fransb
      fransb's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

12-12-07

En dan zo'n ^%(^$$ vertaling er bij zetten?

Dacht het niet.

@HiRes gebruikers (Jaznogwat en een Ameo-bezitter): ik heb inmiddels FBTV draaiend op een WM-VGA emulator en ik snap wat jullie bedoelen met "in elkaar gedrukt". Ik zal tzt. zien wat ik kan doen. Geduld aub.

• postbus31
      Member for Life
      5.745 Reacties

12-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door fransb

En dan zo'n ^%(^$$ vertaling er bij zetten?

Dacht het niet.

Hm, idd daar zeg je wat.
      Maareuh, happy dat het op een freeware-site staat? of gemengde gevoelens.

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

12-12-07

Ach, het is een buitenlandse site. Als een buitenlander de omschrijving al kan lezen/ al denkt dat hij er iets aan heeft, laat het hem gerust uitproberen. Het gaat al gauw vervelen om in de VS een programmaatje te hebben met een Nederlandse TV Gids.

• postbus31
      Member for Life
      5.745 Reacties

12-12-07

Ach, het is een buitenlandse site. Als een buitenlander de omschrijving al kan lezen/ al denkt dat hij er iets aan heeft, laat het hem gerust uitproberen. Het gaat al gauw vervelen om in de VS een programmaatje te hebben met een Nederlandse TV Gids.

Je weet maar nooit......

b.t.w.

Is het mogelijk FBTV zo aan te passen dat deze genoegen neemt met wap-toegang, evt. via de ORange Proxy.

Moet nu nl steeds mijn verbinding omzetten van Wap naar Internet, en de proxy verwijderen. Om alles nadat FBTV de gegevens heeft verzameld weer terug te zetten.

Heb b.v. Newscopier en Weatherpanel die prima via de Orange Proxy "hack" werken, evenals exchange mail via AS.

• Vanstra
      Vanstra's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.252 Reacties

12-12-07

Ik heb de nieuwe versie geinstalleerd (na de oude te hebben verwijderd).
      Klopt het dat wanneer FBTV wordt opgestart het scherm automatisch naar links roteert (liggend) ?
      Wanneer ik het programma weer afsluit dan roteert het scherm weer naar staand.
      Ik zou graag zien dat het programma standaard staand wordt opstart.

iPhone4 32Gb - iMac 21,5" 3,06Mhz - Macbook Pro 13" 2011 - iPad 64Gb Wifi

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

12-12-07

Is het mogelijk FBTV zo aan te passen dat deze genoegen neemt met wap-toegang, evt. via de ORange Proxy.

Staat op de todo lijst (helaas we in de "koelkast"). Als je alle (4 of) 5 dagen een keer aanklikt worden ze gedownload. Hoef je pas na een paar dagen weer opnieuw data te downloaden.

Ik heb de nieuwe versie geinstalleerd (na de oude te hebben verwijderd).
      Klopt het dat wanneer FBTV wordt opgestart het scherm automatisch naar links roteert (liggend) ?

Dit is een registry setting. Wordt opgeslagen bij het verlaten van FBTV (via menu-afsluiten) of na het drukken op het rotatie-knopje in de toolbar. Dus: knopje drukken, afsluiten en het zou goed moeten gaan.

• postbus31
      Member for Life
      5.745 Reacties

12-12-07

Staat op de todo lijst (helaas we in de "koelkast"). Als je alle (4 of) 5 dagen een keer aanklikt worden ze gedownload. Hoef je pas na een paar dagen weer opnieuw data te downloaden.
      ............

Begrijp me niet verkeerd hoor, ik ben uitermate content met FBTV zoals het nu is, was gewoon een kleine wens.

• cbackers
      cbackers's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      884 Reacties

12-12-07

Ik heb het geinstalleerd op de T-mobile Ameo WM5 en het scherm gaat van de landscape mode (wat bij dit apparaat normaal is naar de potrait mode. als ik het dan de roteerknopje op het scherm indruk gaat het weer naar de landscape mode, maar wel op zijn kop!
      In bijde modes is het scherm onleesbaar en zie je dat het Grid en de leters over elkaar heen schuiven. Als het mij lukt om een regel aan te klikken en het venster de openen zie ik een keurige tekst en kan ik het item ook en de agenda zetten.
      Het probleem is dus de schermaansteuring.
      Hopelijk lukt het Frans om daar iets aan te doen.
      Het werkt dus wel maar de schermaansturing is (nog) niet goed!

Mijn waarderingspunten krijgt Frans in ieder geval

• dutchchili
      Net begonnen
      47 Reacties

12-12-07

Geweldig. Mooi initiatief.

Kritische noot: het programma is wel een beetje traag. Het reageert niet altijd super snel op ogenschijnlijk eenvoudige bewerkingen (zoals 'terug' vanuit de extra programma informatie).

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

12-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door dutchchili

Kritische noot: het programma is wel een beetje traag. Het reageert niet altijd super snel op ogenschijnlijk eenvoudige bewerkingen (zoals 'terug' vanuit de extra programma informatie).

Er worden bij het laden (per dag) zo'n 1000 records data geladen en getekend. Dit om het programma verderop zo snel mogelijk te laten werken. Dat kost helaas tijd. Als "terug" uit het detailscherm traag is heb je misschien nog niet de nieuwste versie?

@cbackers: Ameo heeft een VGA scherm. Ga ik tzt naar kijken. Dat op z'n kop zal ik tzt instelbaar maken, want op mijn Touch draait hij in landscape wel zoals het hoort.

• wgoettsch
      Net begonnen
      34 Reacties

13-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door wgoettsch

Hallo,

Ik ben erg enthousiast, maar bij mij werkt het niet. Ik heb Microsoft Net 2.0 wel geinstallleerd maar de foutmelding suggereert herinstallatie van NET compact framework. Kan dat misschien omdat Net 2.0 om mijn Ipaq file store (2 Gb op mijn HP RX5935) staat terwij FBTV op de ROM/RAM (ik weet dat nooit) staat?

Groet, Wim

Ook met de nieuwe versie krijg ik dezelfde foutmeldingen. Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?

Wim

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

13-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door wgoettsch

Ook met de nieuwe versie krijg ik dezelfde foutmeldingen.

Maar je geeft zelf al een mogelijke oorzaak (en dus ook een oplossing) van het probleem . CF is een verzameling van DLL's die aangeroepen kunnen worden door diverse programma's. Het lijkt me dat die niet ergens verdwaald op een SD kaartje kunnen staan, maar gewoon in het hoofdgeheugen moeten staan.

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.745 Reacties

13-12-07

Ik zit nu even niet thuis, maar vroeg me af hoeveel sneller het programma opstart als je hem in het RAM hebt staan ipv op de kaart.

Op zich is het programma zelf en de databases niet heel groot, dus is de zwakste schakel toch het verwerken en tekenen van de data ipv. het verschil tussen lezen van de kaart vs. RAM?

twitter.com/KarelTsang
      Te koop: Powermat 2X - draadloos opladen van gadgets! (klik hier)

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

13-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho

Ik zit nu even niet thuis, maar vroeg me af hoeveel sneller het programma opstart als je hem in het RAM hebt staan ipv op de kaart.

Geen idee. Met de huidige SD snelheden is het zelfs mogelijk dat een kaartje sneller is dan "RAM". Tenslotte is die RAM ook maar gewoon Flash....

Op zich is het programma zelf en de databases niet heel groot, dus is de zwakste schakel toch het verwerken en tekenen van de data ipv. het verschil tussen lezen van de kaart vs. RAM?

De bestanden zijn misschien niet groot, maar de database bevat een groot aantal records. Dus inderdaad: het ophalen van data van het internet, verwerking en tekenen kost tijd (evenals het laden van CF-DLL's???). Maar: Ik heb een onnodige tussenstap bij het laden en een onnodig filter over de database verwijderd.

Toch vergelijk ik FBTV het liefst met een papieren gids. En dan is die 10 sec. opstarten die je eerder noemde altijd nog heeeeel wat sneller dan het opzoeken van een papieren gids en als ik hem gevonden heb het opzoeken van de juiste pagina (wat tegenwoordig ook al een hele opgave is met al die meegeniete actie-acceptgiro's en incontinetiefolders).