Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 61 tot 75 van de 253
Zelf geplaatst Frans?
FBTV v1.0 freeware for Pocket PC windows mobile and wm5 or wm6 ppc, PocketPC free downloads.
Ach, het is een buitenlandse site. Als een buitenlander de omschrijving al kan lezen/ al denkt dat hij er iets aan heeft, laat het hem gerust uitproberen. Het gaat al gauw vervelen om in de VS een programmaatje te hebben met een Nederlandse TV Gids.
Ach, het is een buitenlandse site. Als een buitenlander de omschrijving al kan lezen/ al denkt dat hij er iets aan heeft, laat het hem gerust uitproberen. Het gaat al gauw vervelen om in de VS een programmaatje te hebben met een Nederlandse TV Gids.
Ik heb de nieuwe versie geinstalleerd (na de oude te hebben verwijderd).
Klopt het dat wanneer FBTV wordt opgestart het scherm automatisch naar links roteert (liggend) ?
Wanneer ik het programma weer afsluit dan roteert het scherm weer naar staand.
Ik zou graag zien dat het programma standaard staand wordt opstart.
Is het mogelijk FBTV zo aan te passen dat deze genoegen neemt met wap-toegang, evt. via de ORange Proxy.
Ik heb de nieuwe versie geinstalleerd (na de oude te hebben verwijderd).
Klopt het dat wanneer FBTV wordt opgestart het scherm automatisch naar links roteert (liggend) ?
Staat op de todo lijst (helaas we in de "koelkast"). Als je alle (4 of) 5 dagen een keer aanklikt worden ze gedownload. Hoef je pas na een paar dagen weer opnieuw data te downloaden.
............
Ik heb het geinstalleerd op de T-mobile Ameo WM5 en het scherm gaat van de landscape mode (wat bij dit apparaat normaal is naar de potrait mode. als ik het dan de roteerknopje op het scherm indruk gaat het weer naar de landscape mode, maar wel op zijn kop!
In bijde modes is het scherm onleesbaar en zie je dat het Grid en de leters over elkaar heen schuiven. Als het mij lukt om een regel aan te klikken en het venster de openen zie ik een keurige tekst en kan ik het item ook en de agenda zetten.
Het probleem is dus de schermaansteuring.
Hopelijk lukt het Frans om daar iets aan te doen.
Het werkt dus wel maar de schermaansturing is (nog) niet goed!
Mijn waarderingspunten krijgt Frans in ieder geval 
Geweldig. Mooi initiatief.
Kritische noot: het programma is wel een beetje traag. Het reageert niet altijd super snel op ogenschijnlijk eenvoudige bewerkingen (zoals 'terug' vanuit de extra programma informatie).
Kritische noot: het programma is wel een beetje traag. Het reageert niet altijd super snel op ogenschijnlijk eenvoudige bewerkingen (zoals 'terug' vanuit de extra programma informatie).
Hallo,
Ik ben erg enthousiast, maar bij mij werkt het niet. Ik heb Microsoft Net 2.0 wel geinstallleerd maar de foutmelding suggereert herinstallatie van NET compact framework. Kan dat misschien omdat Net 2.0 om mijn Ipaq file store (2 Gb op mijn HP RX5935) staat terwij FBTV op de ROM/RAM (ik weet dat nooit) staat?
Groet, Wim
Heeft iemand vergelijkbare ervaringen?
. CF is een verzameling van DLL's die aangeroepen kunnen worden door diverse programma's. Het lijkt me dat die niet ergens verdwaald op een SD kaartje kunnen staan, maar gewoon in het hoofdgeheugen moeten staan.
Ik zit nu even niet thuis, maar vroeg me af hoeveel sneller het programma opstart als je hem in het RAM hebt staan ipv op de kaart.
Op zich is het programma zelf en de databases niet heel groot, dus is de zwakste schakel toch het verwerken en tekenen van de data ipv. het verschil tussen lezen van de kaart vs. RAM?
Ik zit nu even niet thuis, maar vroeg me af hoeveel sneller het programma opstart als je hem in het RAM hebt staan ipv op de kaart.
Op zich is het programma zelf en de databases niet heel groot, dus is de zwakste schakel toch het verwerken en tekenen van de data ipv. het verschil tussen lezen van de kaart vs. RAM?