Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 46 tot 60 van de 253
FBTV 1.0 Benodigdheden:- FBTV draait op Windows Mobile 5 en Windows Mobile 6 PDA's.- De PDA moet een internet dataverbinding ter beschikkng hebben (GPRS/UMTS/WiFi).
- Compact Framework 2.0 moet geinstalleerd zijn.
- Op oudere PDA's is het mogelijk FBTV te draaien met beperkte functionaliteit.
Wat een enorm irritante benamingen van Microsoft, dat Professional en Smartphone.
De helft van de mensen denkt -terecht door de vage benamingen- dat ze geen smartphone hebben en de andere helft begrijpt niet waarom ze 'software voor smartphones' niet kunnen draaien op hun WM Smartphone edition.
Maak het eens een keer duidelijk voor je klanten, MS!
Maarja, offtopic. 
Niet meer mensen met het Font in PIE probleem.
Heb nu nl FBTV weer gedeinstalleerd helaas 
Niet meer mensen met het Font in PIE probleem.
Heb nu nl FBTV weer gedeinstalleerd helaas 
...........Ik gebruik overigens PIEPlus van Reensoft. Jij ook Postbus?
Ik zal proberen de gemelde bugs zo snel mogelijk te "repareren".
Op de FBTV homepage staat een todo lijst.
Je kunt bugs en wensen daar ook rechtstreeks melden.
Het gekke is, dat ik met Totalcommander een search gedaan heb naar .TTF bestanden (zijn toch de font's ofnie) en geen verschil kan vinden tussen voor en na installatie van FBTV.
Zou het ergens een register-wijziging hebben m.b.t. font en PIE
Het zou gewoon mooi zijn als deze versie dezelfde functionaliteit zou hebben dan de versie voor PalmOS.
Font probleem en rotatie probleem hier trouwens ook aanwezig (TyTNII).
Ik heb een nieuwe versie (1.0.1) klaargezet die enkele problemen zou moeten oplossen:
- Aangezien het narrow font in PIE blijkbaar problemen oplevert gebruik ik toch maar het standaard font (dan maar een puntje kleiner).
- Het oproepen/reactie van het detailscherm zou nu wat rapper en stabieler moeten gaan.
- Schermrotatie is nu iets consequenter (kan nog beter, maar ja....).
Voor het installeren van 1.0.1 wel even 1.0.0 deinstalleren (ivm. narrow font).
Ik heb een nieuwe versie (1.0.1) klaargezet die enkele problemen zou moeten oplossen:
- Aangezien het narrow font in PIE blijkbaar problemen oplevert gebruik ik toch maar het standaard font (dan maar een puntje kleiner).
- Het oproepen/reactie van het detailscherm zou nu wat rapper en stabieler moeten gaan.
- Schermrotatie is nu iets consequenter (kan nog beter, maar ja....).
Voor het installeren van 1.0.1 wel even 1.0.0 deinstalleren (ivm. narrow font).

- PIE doet het idd weer met normale font!
- Schermrotatie bij exit is verdwenen - goed!
- Oproepen detailscherm is sneller!
Allemaal opgelost. 
........

Is het misschien een idee om de zendernamen te vervangen door de zenderlogo's en zo nog wat ruimte te besparen aan de linkerzijde?
Is het misschien een idee om de zendernamen te vervangen door de zenderlogo's en zo nog wat ruimte te besparen aan de linkerzijde?