Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 31 tot 45 van de 253
Mijn Outlook database is 6 MB. Het kan zijn dat het programma wat moeite heeft om daar doorheen te kauwen. 
? Met FBTV groeit die 6MB ongetwijfeld nog meer. Ik vind mijn 1.5 MB al veel.
Frans, Ik je een PM gestuurd met link naar de screendump.
Werkt op mijn TyTN II goed. Alleen wel last van het roterende scherm. Mijn puntjes heb je binnen!
Weet iemand toevallig hoe ik aan .net kom ?
Kan het nergens downloadbaar vinden....
OMG 33 reacties op een nieuwsbericht! Dat is nog eens community building hiero!
Weet iemand toevallig hoe ik aan .net kom ?
Kan het nergens downloadbaar vinden....
Ik heb nu wel iets heeeeeel vreemds ontdekt.
Na installatie van FBTV is het font van PocketInternetExplorer gewijzigd in een zeer onaangename soort.
Na deinstallatie van FBTV is het PIE font weer origineel.
Was mij in eerste instantie niet opgevallen omdat e.e.a. pas zichtbaar wordt na een softe-reset.
Het betreft een HTC P4350 met wm6.
Frans, hoekanda?
Fantastisch Frans.
Na een tijd lang fanatiek gebruiker te zijn geweest van dit programma op PalmOS ben ik zeer blij dat het nu ook te gebruiken is op mijn TyTNII.
Werkelijk top.
Hallo,
Ik ben erg enthousiast, maar bij mij werkt het niet. Ik heb Microsoft Net 2.0 wel geinstallleerd maar de foutmelding suggereert herinstallatie van NET compact framework. Kan dat misschien omdat Net 2.0 om mijn Ipaq file store (2 Gb op mijn HP RX5935) staat terwij FBTV op de ROM/RAM (ik weet dat nooit) staat?
Groet, Wim
ik gebruik al lange tijd TVGuide. Werkt zeer goed, zelf onder WM6. Enig nadeel is dat je de bestanden op je desktop download en converteert, tenzij je dit op een server zou laten gebeuren...
voordeel is dat je hierbij kan kiezen van welke server je xmltv bestanden download, en dus ook zelf kan kiezen welke zenders je wilt. werkt goed in combinatie met jXMLTV
TVGuide for PocketPC
enkele punten die hopelijk in een nieuwe versie van FBTV toegevoegd worden:
-bijkomende zenders (voor belgische publiek)
-ipv nummers als dagselectie: een menu met dag en datum. je wilt bv snel kunnen zien wat er deze vrijdag op tv zal zijn, zonder zelf te moeten gaan berekenen dat dit 3 dagen verder is.
-een weergave optie inbouwen: een cronologische weergave op tijd of een gegroepeerde weergave per zender (zie TVGuide)
-iconen bij de zenders weergeven
-volgorde van zenders bepalen
-filters instellen
-kleur weergaven van type programma instellen
Topprogramma!
Werkt prima op de MDA compact III. Alleen heb ik ook het probleem van het ongewenst roteren van het scherm, maar afsluiten d.m.v. de ok-knop rechtsboven werkt ook prima.
Dat is voor mij nog wel makkelijker, aangezien de compact III uitgerust is met een aparte OK-knop 
Tot nu toe nog geen afwijkende font in PIE tegengekomen, ook niet na een soft-reset.
Mijn punten heb je in ieder geval.
Hoi FransB,
Als GazPacho en jij de PIM bestand bedoelen in de root van het device... Mja dan is dat wel de verklaring, deze is bij 11,4 Mb. Voor zover ik weet heb ik zo'm kleine 5000 afspraken erin staan. Dus als het doorzoeken van de Outlook DB optioneel kan worden dan zal dat zeker schelen!
Groetjes Tom
Jep, die bedoelen we. 
Ik hou ook graag al mijn afspraken in de historie in mijn toestel. Vind het maar niks als ik 'slechts' 6 maanden terug zou kunnen kijken.