Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 16 tot 30 van de 253
Ik heb het nog niet getest moet ik zeggen. Maar dat ga ik zeker doen. Even een vraagje, waar worden de brondata vanaf gehaald als ik dat mag vragen? Want ik denk dat het misschien nog uitdagender is om een applicatie, op dit princiepe gebaseerd te maken, maar dan zodat iedereen zijn eigen indeling van TV-zenders kan kiezen. Ik had namlelijk ook graag Film 1,2 en 3 erbij gehad.. 

Ik weet het je geeft ze een vinger, en ze willen je hele hand..
Maar zoals je hierboven van de verschillende posters hoort is het echt een welkome aanvulling
Paul
Waarschijnlijk een Tytn II kwaal, want het lukt mij echt niet.
Werk je toevallig met een wap-proxy?
Was bij nl oorzaak van de foutmelding, internet-toegang (orange) werkt perfect.
Hoi Frans,
Ook op mijn Tytn normaal (geen II) met WM6 en WWE werkt het aanklikken en teruggaan naar het overzicht slecht. Ik krijg het wel voor elkaar op programma details op te vragen met een 0.2 sec druk, echter als ik dan op de Softbutton "Terug" dan gebeurt er 5-10 seconden niets en dan schiet hij terug naar het overzicht.
Bovendien heb ik ooklast van de door GazPacho gemelde bug dat als ik afsluiten kies hij het scherm roteerd.
Als het vlot zou werken dan zou ik dat zeker waarderen!
Groetjes Tom
Het programma start überhaupt niet op.
Ik gebruik trouwens ook de Orange internet-toegang.
Maar bedankt voor de tip :-)
Bovendien heb ik ooklast van de door GazPacho gemelde bug dat als ik afsluiten kies hij het scherm roteerd.
....
Als de mime-types goed gezet worden op de website werkt ook een download direct vanaf de mobiel goed. Nu is het zo dat de cab-file als binair bestand wordt getoond in Internet Explorer Mobile.
't Is maar een klein dingetje, maar wel handig.
Nog wat constructieve bugjes voor Frans:
- Het is inderdaad erg moeilijk om popupscherm met descriptie te krijgen. Je moet de stylus echt heel stil houden.
- Heb je eenmaal de popup, dan kan ik niet scrollen met de D-pad, omdat de cursor gefocused is op de titel. Ook duurt het een paar seconden voordat ik de scrollbalk kan gebruiken, die vastgevroren staat (sowieso is alles zo'n 10 seconden vastgevroren)
En een complimentje:
- De alarmfunctie in de Calendar-applicatie werkt uitstekend via FBTV 
Ik ga verder testen 
** Heb een bug gevonden op WM6 Treo 750: als ik op "FBTV >> Afsluiten" klik, dan roteert mijn scherm 90 graden bij het afsluiten. Lijkt me niet de bedoeling. 
, geen Palm dus ....) in Landscape mode. Blijkbaar heb ik toch een beetje teveel gespeeld met het roteren van het scherm. Ga ik nog naar kijken! "Ok" (rechtsboven) zou goed moeten werken.Nog wat constructieve bugjes voor Frans:
- Het is inderdaad erg moeilijk om popupscherm met descriptie te krijgen. Je moet de stylus echt heel stil houden.

- Heb je eenmaal de popup, dan kan ik niet scrollen met de D-pad, omdat de cursor gefocused is op de titel. Ook duurt het een paar seconden voordat ik de scrollbalk kan gebruiken, die vastgevroren staat (sowieso is alles zo'n 10 seconden vastgevroren)
Mijn Outlook database is 6 MB. Het kan zijn dat het programma wat moeite heeft om daar doorheen te kauwen. 
Bedankt Frans 
Werkt hier op de TyTN II overigens prima. Geen ongewenste schermrotatie en ook het aanklikken werkt zoals het hoort.
Woon je in een pittoresk dorpje in een uithoek van Nederland genaamd Sleen. Blijkt de maker van dit progje er ook te wonen. Dit niet alleen, menneer woont een paar huizen verderop. Hulde voor dit progje.
Groeten van een mede Slener.