Logo
Venster sluiten
InSided Media

• FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 16 tot 30 van de 253

• Ghozd
      Ghozd's schermafbeelding
      Member for Life
      2.814 Reacties

11-12-07

Ik heb het nog niet getest moet ik zeggen. Maar dat ga ik zeker doen. Even een vraagje, waar worden de brondata vanaf gehaald als ik dat mag vragen? Want ik denk dat het misschien nog uitdagender is om een applicatie, op dit princiepe gebaseerd te maken, maar dan zodat iedereen zijn eigen indeling van TV-zenders kan kiezen. Ik had namlelijk ook graag Film 1,2 en 3 erbij gehad..

Ik weet het je geeft ze een vinger, en ze willen je hele hand.. Maar zoals je hierboven van de verschillende posters hoort is het echt een welkome aanvulling

Paul

[URL="http://www.mobilityminded.com"]Sr. News & Review Editor @ MobilityMinded[/URL]

• postbus31
      postbus31's schermafbeelding
      Member for Life
      5.745 Reacties

11-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door marco899

Waarschijnlijk een Tytn II kwaal, want het lukt mij echt niet.

P4350: werkt, je moet alleen ff goed timen, als je er eenmaal gevoel voor hebt gaat het prima.

• yannick
      yannick's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      54 Reacties

11-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door postbus31

Werk je toevallig met een wap-proxy?

Was bij nl oorzaak van de foutmelding, internet-toegang (orange) werkt perfect.

Het programma start überhaupt niet op.
      Ik gebruik trouwens ook de Orange internet-toegang.
      Maar bedankt voor de tip :-)

• onedutch
      Is al aardig op weg
      178 Reacties

11-12-07

Hoi Frans,

Ook op mijn Tytn normaal (geen II) met WM6 en WWE werkt het aanklikken en teruggaan naar het overzicht slecht. Ik krijg het wel voor elkaar op programma details op te vragen met een 0.2 sec druk, echter als ik dan op de Softbutton "Terug" dan gebeurt er 5-10 seconden niets en dan schiet hij terug naar het overzicht.

Bovendien heb ik ooklast van de door GazPacho gemelde bug dat als ik afsluiten kies hij het scherm roteerd.

Als het vlot zou werken dan zou ik dat zeker waarderen!

Groetjes Tom

• postbus31
      postbus31's schermafbeelding
      Member for Life
      5.745 Reacties

11-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door yannick

Het programma start überhaupt niet op.
      Ik gebruik trouwens ook de Orange internet-toegang.
      Maar bedankt voor de tip :-)

Intern of op geheugenkaart gezet.

En idd voor de Orange-gebruikers: zorg ervoor dat je de wap-proxy 10.250.255.188:5080 uitschakeld.

Oorspronkelijk geplaatst door onedutch

Bovendien heb ik ooklast van de door GazPacho gemelde bug dat als ik afsluiten kies hij het scherm roteerd.
      ....

Yep, hier ook een onbedoeld roterend scherm

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.153 Reacties

11-12-07

Super! Mooi werk Frans, hier was ik al een tijdje naar op zoek!

Jaap

• stamppot
      Is al aardig op weg
      124 Reacties

11-12-07

Als de mime-types goed gezet worden op de website werkt ook een download direct vanaf de mobiel goed. Nu is het zo dat de cab-file als binair bestand wordt getoond in Internet Explorer Mobile.

't Is maar een klein dingetje, maar wel handig.

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.745 Reacties

11-12-07

Nog wat constructieve bugjes voor Frans:

- Het is inderdaad erg moeilijk om popupscherm met descriptie te krijgen. Je moet de stylus echt heel stil houden.

- Heb je eenmaal de popup, dan kan ik niet scrollen met de D-pad, omdat de cursor gefocused is op de titel. Ook duurt het een paar seconden voordat ik de scrollbalk kan gebruiken, die vastgevroren staat (sowieso is alles zo'n 10 seconden vastgevroren)

En een complimentje:

- De alarmfunctie in de Calendar-applicatie werkt uitstekend via FBTV

Ik ga verder testen

• fransb
      fransb's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

11-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho

** Heb een bug gevonden op WM6 Treo 750: als ik op "FBTV >> Afsluiten" klik, dan roteert mijn scherm 90 graden bij het afsluiten. Lijkt me niet de bedoeling.

FBTV was oorspronkelijk geschreven voor mijn device (HTC Touch , geen Palm dus ....) in Landscape mode. Blijkbaar heb ik toch een beetje teveel gespeeld met het roteren van het scherm. Ga ik nog naar kijken! "Ok" (rechtsboven) zou goed moeten werken.

@yannick: FBTV werkt niet op WM-Smartphone editie.

@Ghozd (e.a.): Bij het opstarten moet dag-data van 17 zenders geladen worden. Vandaar dat opstarten ook (meer dan) 10 seconden duurt. Meer zenders toevoegen veroorzaakt meer vertraging voor iedereen terwijl maar een klein gedeelte van gebruikers hierin geinteresseerd zal zijn. Daarom wil ik op dit moment nog niet gaan uitbreiden. Misschien later.
      De manier van laden van data is misschien niet het meest efficient, maar (voor mij) wel het best beheersbaar, daarom kan/wil ik de structuur niet veranderen.

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.188 Reacties

11-12-07

En het issue op de G900, Frans?

HTC 7 Trophy & HTC Titan

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

11-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz

En het issue op de G900, Frans?

Een schermresolutie van 800x480??? Ik betwijfel zelf of 640x480 al redelijk werkt.
      Stuur me eens een screendump (van FBTV), dan kan ik er eens naar kijken.

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

11-12-07

Oorspronkelijk geplaatst door Gazpacho

Nog wat constructieve bugjes voor Frans:

- Het is inderdaad erg moeilijk om popupscherm met descriptie te krijgen. Je moet de stylus echt heel stil houden.

Ik heb hier weinig last van. Misschien komt dat omdat de Touch nogal traag is .... Ik zal die 0.2 sec. terugzetten naar 0.1 sec.
      Het kan dan wel gebeuren dat het detailscherm geeopend wordt terwijl je wilt scrollen, maar dat kan ik weer ondervangen door de goeie ouwe d-pad weer te herintroduceren

- Heb je eenmaal de popup, dan kan ik niet scrollen met de D-pad, omdat de cursor gefocused is op de titel. Ook duurt het een paar seconden voordat ik de scrollbalk kan gebruiken, die vastgevroren staat (sowieso is alles zo'n 10 seconden vastgevroren)

Na het openen van het detailscherm wordt de outlook database doorzocht op al gezette afspraken. Blijkbaar kost dit (bij sommigen) veel tijd. Het tonen van het wekkertje zou ik optioneel kunnen maken.

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.745 Reacties

11-12-07

Mijn Outlook database is 6 MB. Het kan zijn dat het programma wat moeite heeft om daar doorheen te kauwen.

twitter.com/KarelTsang
      Te koop: Powermat 2X - draadloos opladen van gadgets! (klik hier)

• Patrick
      Patrick's schermafbeelding
      Member for Life
      4.335 Reacties

11-12-07

Bedankt Frans

Werkt hier op de TyTN II overigens prima. Geen ongewenste schermrotatie en ook het aanklikken werkt zoals het hoort.

[center][URL="http://about.me/PatrickKlijzing"][SIGPIC][/SIGPIC][/URL][/center]

• Frigide
      Net begonnen
      40 Reacties

11-12-07

Woon je in een pittoresk dorpje in een uithoek van Nederland genaamd Sleen. Blijkt de maker van dit progje er ook te wonen. Dit niet alleen, menneer woont een paar huizen verderop. Hulde voor dit progje.

Groeten van een mede Slener.