Logo
Venster sluiten
InSided Media

• FBTV, nieuwe tv-gids voor Windows Mobile

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 241 tot 253 van de 253

• scrappy
      Nieuw Lid
      3 Reacties

27-08-09

...proggie net "ontdekt", zit er mee te stoeien. Tot nu toe zeer fraai gedaan. Af en toe geen data van enkele kanalen maar na het terug lezen van dit topic, niet van verquente aard. Nog ff aankijken komende weken. Als blijft bevallen dan is een donatie zeer zeker op zijn plaats........

Ps. mss is een "data reset button" een idee.....

• scrappy
      Nieuw Lid
      3 Reacties

27-08-09

(ps. het is frequent........en het is trouwens zeer stil hier sinds 5 mei ? ......)

• fransb
      fransb's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

27-08-09

Oorspronkelijk geplaatst door scrappy

(ps. het is frequent........en het is trouwens zeer stil hier sinds 5 mei ? ......)

Geen data bedoel je? Voor vandaag en morgen heb ik op dit moment een "volle bak". Voor zaterdag en verder is er inderdaad nog geen data. Dat ligt niet aan FBTV, maar aan de dataprovider.

Verder dan 2 dagen vooruit kijken heeft vaak weinig zin.

Een "data reset" gebeurt automatisch als de gedownloade data ouder is dan 2 dagen. Dus de data van zaterdag zal gereset worden als je zaterdag FBTV opnieuw opent.

Dat het hier sinds 5 mei stil is vat ik op als dat alles blijkbaar blijft werken. Wel wat serverproblemen gehad die vrij snel opgelost waren...

• scrappy
      Nieuw Lid
      3 Reacties

27-08-09

.....aha ok toppie !! En laten we er vanuitgaan dat het idd stil is omdat alles goed werkt, dat is een heel goed teken.

• Patrick
      Patrick's schermafbeelding
      Member for Life
      4.335 Reacties

27-08-09

Yep prima programma!

PS: Vergeet je waardering voor de maker niet

[center][URL="http://about.me/PatrickKlijzing"][SIGPIC][/SIGPIC][/URL][/center]

• konti
      Net begonnen
      1 Reacties

04-09-09

Is het mogelijk dat tegen betaling uiteraard er een zender wordt toegevoegd. Het is geen nederlandse zender dus weet niet of het mogelijk is. Het gaat om NASN.
      Zo ja, geef dan ff aan wat je er voor vraagt?

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

05-09-09

Nee, voorlopig is dat niet mogelijk. Zit deze zender trouwens op de Nederlandse kabel??

• Patrick
      Member for Life
      4.335 Reacties

20-10-09

Er is iets mis met het ophalen van data. Oa Ned 1, 2 en 3 hebben sinds een paar dagen geen data meer.

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

20-10-09

2 problemen: de server heeft het begeven en er was inderdaad tot vandaag geen actuele data meer beschikbaar van een aantal zenders.

Ik heb net weer de data geactualiseerd, maar een oplossing voor de server laat nog even op zich wachten. Tot die tijd zal ik het met de hand moeten doen

• Patrick
      Member for Life
      4.335 Reacties

20-10-09

Ai, handmatig is geen doen dus een donatie voor de nieuwe server is gedaan. Hopelijk volgen meer gebruikers van dit fijne programma

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

19-01-10

Ok, Veronica is er na de naamswisseling van Jetix ook weer ....
      (had niemand blijkbaar nog gemist)

• dunster
      dunster's schermafbeelding
      Net begonnen
      12 Reacties

30-08-10

Mooi programma, komen er meer zenders bij in de toekomst, zoals Travel Channel en dergelijke?

• fransb
      Schrijft lekker mee
      870 Reacties

30-08-10

Oorspronkelijk geplaatst door dunster

Mooi programma, komen er meer zenders bij in de toekomst, zoals Travel Channel en dergelijke?

Reken er maar niet op. Daarvoor zou het programma helemaal over de kop moeten. Bovendien is de toekomst van Windows Mobile op dit moment onzeker en vraag me dus af of een belangeloze investering (in veel tijd) dat nog wel waard is.