Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Office Mobile kan eindelijk het Office 2007-formaat aan

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 17

• Gonny
      Gonny's schermafbeelding
      Member for Life
      1.859 Reacties

Thread starters
      29-11-07
      Dit berichtje komt niet van Mobius 2007, maar via collega-editor Ton Bogers, die op de website Bink.nu details vond over Microsoft Office Mobile 6.1, die ondersteuning krijgt voor Office 2007 bestandsformaten.

Plaats hier je reacties op het artikel "Office Mobile kan eindelijk het Office 2007-formaat aan"

Link naar het artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/9566

• Tobo01
      Tobo01's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      612 Reacties

29-11-07
      Snelle actie Gonny.

Ton

• Gerke
      Moderator Gerke's schermafbeelding
      Moderator
      4.995 Reacties

29-11-07
      Ik kan die update niet vinden, ze hebben het alleen maar over rom upgrades van een beperkt aantal toestellen ?

De juiste downloadlink is: Downloadinformatie: Microsoft Office Mobile 6.1: upgrade voor bestandsindelingen Microsoft Office 2007

Installatie is 8 MByte, redelijk grote update dus.

• marco899
      marco899's schermafbeelding
      Member for Life
      3.556 Reacties

29-11-07
      Heb hem binnen en bij installatie op mijn tytn II krijg ik de vreemde melding "er is een nieuwere versie van Microsoft office mobile op uw computer of windows mobile apparaat gëinstalleerd.". Wil ik verder gaan dan moet ik mijn office installatie verwijderen. Dacht het dus van niet en van je mobile kan je deze al helemaal niet verwijderen. Lekkere update dus weer.

• pega
      Net begonnen
      42 Reacties

29-11-07
      Ik heb zelfde meldingen op mijn MDA Vario III (TYTN II) Is de versie die daarop staat dan werkelijk nieuwer dan versie 6.1???

• Nico D
      Nico D's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      250 Reacties

29-11-07
      Waarschijnlijk is de relatie tussen HTC en Microsoft zo goed dat de Tytn II standaard al overweg kan met DOCX en XLSX formaten en dus de laatste versie van Office Mobile bevat.
      Bij mij heeft Pocket Excel (pxl.exe) een datum van 01-08-07 en is 924Kb groot.
      Pocket Word is ook van 01-08-07 en is 302Kb groot.

Nico

• manicmetal
      Net begonnen
      13 Reacties

29-11-07
      Lijkt inderdaad het geval. Ik kreeg toen ik hem op mijn tytn II wilde installeren ook die melding.

Even gekeken op het device en daar zag ik dat versie 6.1 er al op staat in de standaard rom.

• R. Knops
      R. Knops's schermafbeelding
      Member for Life
      4.397 Reacties

30-11-07
      Op Mobius is het ook ter sprake gekomen, en daarna spreads the news really fast.

Ik zal vanavond een uitgebreid verslag van beide dagen van mobius online zetten.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

30-11-07
      @Marco899, Pega en NicoD:
      De TyTNII kon dit al, zie maar op mijn blog van de HTC TyTNII blog deel 5

Een paar bestanden op de PC in Office 2007 aangemaakt, en ook in dit formaat opgeslagen. Geen probleem voor de mobiele varianten, deze worden zonder meer geopend.

Dus kan ik me voorstellen dat je de update er niet overheen kan installeren. Die is niet nodig

• marco899
      Member for Life
      3.556 Reacties

30-11-07
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

@Marco899, Pega en NicoD:
      De TyTNII kon dit al, zie maar op mijn blog van de HTC TyTNII blog deel 5

Dus kan ik me voorstellen dat je de update er niet overheen kan installeren. Die is niet nodig

@RonH
      Wat dat betreft was mijn bericht niet volledig. Ik wist dat deze bestands formaten op de tytn konden echter wil ik de update er wel kunnen opzetten ivm OneNote Mobile. Die zit dus niet standaard op de tytn en moeten we dus missen (gebruik het nooit, maar als het gratis is )

[COLOR="Blue"]Touch HD[/COLOR], [COLOR="Red"]Palm Treo 750v[/COLOR], [COLOR="DarkOrange"]i-mate SP5[/COLOR],[COLOR="Navy"]Leadtek 95XX[/COLOR]/[COLOR="DarkRed"]Spv-C600[/COLOR].

• Gerke
      Moderator
      4.995 Reacties

30-11-07
      Oorspronkelijk geplaatst door marco899

@RonH
      Wat dat betreft was mijn bericht niet volledig. Ik wist dat deze bestands formaten op de tytn konden echter wil ik de update er wel kunnen opzetten ivm OneNote Mobile. Die zit dus niet standaard op de tytn en moeten we dus missen (gebruik het nooit, maar als het gratis is )

Ik mis OneNote na installatie van de update ook nog steeds, zal wel komen omdat ik de NL versie heb

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

30-11-07
      @Marco899 en Gerke: Het zal denk ik nooit gratis in een update verschijnen. Als je bij Microsoft OneNote Mobile kijkt, kun je hem bestellen voor $99,95.
      No way dat ie dan gratis in een update/upgrade verschijnt.

HTC 7Pro

• Gerke
      Moderator
      4.995 Reacties

30-11-07
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

@Marco899 en Gerke: Het zal denk ik nooit gratis in een update verschijnen. Als je bij Microsoft OneNote Mobile kijkt, kun je hem bestellen voor $99,95.
      No way dat ie dan gratis in een update/upgrade verschijnt.

Ik ga dus echt niet betalen voor zo'n update, en zeker geen 100 dollar

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0

• marco899
      Member for Life
      3.556 Reacties

30-11-07
      De onnote zit dus wel in de engelstalige versie. Als nederlanders worden we dus weer gepasseerd.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

30-11-07
      Oorspronkelijk geplaatst door marco899

De onnote zit dus wel in de engelstalige versie. Als nederlanders worden we dus weer gepasseerd.

En dan vindt men het raar dat er illegale versies geinstalleerd worden. Zo vraag je er toch om? Waarom bij de engelstalige wel gratis, en bij de nederlandse niet? Blijft toch hetzelfde toestel met dezelfde ROM. Alleen de taal is anders.
      Waardeloos

HTC 7Pro