Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 15 van de 17
Dit berichtje komt niet van Mobius 2007, maar via collega-editor Ton Bogers, die op de website Bink.nu details vond over Microsoft Office Mobile 6.1, die ondersteuning krijgt voor Office 2007 bestandsformaten.
Plaats hier je reacties op het artikel "Office Mobile kan eindelijk het Office 2007-formaat aan"
Link naar het artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/9566
Ik kan die update niet vinden, ze hebben het alleen maar over rom upgrades van een beperkt aantal toestellen ?
De juiste downloadlink is: Downloadinformatie: Microsoft Office Mobile 6.1: upgrade voor bestandsindelingen Microsoft Office 2007
Installatie is 8 MByte, redelijk grote update dus.
Heb hem binnen en bij installatie op mijn tytn II krijg ik de vreemde melding "er is een nieuwere versie van Microsoft office mobile op uw computer of windows mobile apparaat gëinstalleerd.". Wil ik verder gaan dan moet ik mijn office installatie verwijderen. Dacht het dus van niet en van je mobile kan je deze al helemaal niet verwijderen. Lekkere update dus weer.
Ik heb zelfde meldingen op mijn MDA Vario III (TYTN II) Is de versie die daarop staat dan werkelijk nieuwer dan versie 6.1???
Waarschijnlijk is de relatie tussen HTC en Microsoft zo goed dat de Tytn II standaard al overweg kan met DOCX en XLSX formaten en dus de laatste versie van Office Mobile bevat.
Bij mij heeft Pocket Excel (pxl.exe) een datum van 01-08-07 en is 924Kb groot.
Pocket Word is ook van 01-08-07 en is 302Kb groot.
Nico
Lijkt inderdaad het geval. Ik kreeg toen ik hem op mijn tytn II wilde installeren ook die melding.
Even gekeken op het device en daar zag ik dat versie 6.1 er al op staat in de standaard rom.
Op Mobius is het ook ter sprake gekomen, en daarna spreads the news really fast.
Ik zal vanavond een uitgebreid verslag van beide dagen van mobius online zetten.
@Marco899, Pega en NicoD:
De TyTNII kon dit al, zie maar op mijn blog van de HTC TyTNII blog deel 5
Een paar bestanden op de PC in Office 2007 aangemaakt, en ook in dit formaat opgeslagen. Geen probleem voor de mobiele varianten, deze worden zonder meer geopend.
@Marco899, Pega en NicoD:
De TyTNII kon dit al, zie maar op mijn blog van de HTC TyTNII blog deel 5
Dus kan ik me voorstellen dat je de update er niet overheen kan installeren. Die is niet nodig 
)
@RonH
Wat dat betreft was mijn bericht niet volledig. Ik wist dat deze bestands formaten op de tytn konden echter wil ik de update er wel kunnen opzetten ivm OneNote Mobile. Die zit dus niet standaard op de tytn en moeten we dus missen (gebruik het nooit, maar als het gratis is
)
@Marco899 en Gerke: Het zal denk ik nooit gratis in een update verschijnen. Als je bij Microsoft OneNote Mobile kijkt, kun je hem bestellen voor $99,95.
No way dat ie dan gratis in een update/upgrade verschijnt. 
@Marco899 en Gerke: Het zal denk ik nooit gratis in een update verschijnen. Als je bij Microsoft OneNote Mobile kijkt, kun je hem bestellen voor $99,95.
No way dat ie dan gratis in een update/upgrade verschijnt. 
De onnote zit dus wel in de engelstalige versie. Als nederlanders worden we dus weer gepasseerd.
De onnote zit dus wel in de engelstalige versie. Als nederlanders worden we dus weer gepasseerd.