Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Wisbar wil niet weg

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• Marcel A
      Marcel A's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      162 Reacties

Thread starters
      17-04-02
      Ik heb Wisbar verwijderd en telkens bij het opstarten van mijn Ipaq zegt ie dat ie WISBAR.EXE niet kan vinden .... waar kan ik dit weghalen ? waar staat dat ie Wisbar moet laden bij het opstarten ?
      <BR>
      <BR>Marcel

• Roel
      Roel's schermafbeelding
      Redactielid
      7.943 Reacties

17-04-02
      Het ligt er een beetje aan hoe je de software hebt weggehaald? Via remove programs of handmatig.
      <BR>
      <BR>In het laatste geval raad ik je aan Wisbar nogmaals te installeren en dan via de "nette" manier te verwijderen.

The only source of knowledge is experience!

• Marcel A
      Marcel A's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      162 Reacties

Thread starters
      17-04-02
      Helaas...heb het net weer op deze manier gedaan, maar nog steeds die vage melding ....

• Peter Visser
      Schrijft lekker mee
      271 Reacties

17-04-02
      Je zult eerst moeten kijken welke mappen het programma geplaats heeft.
      <BR>Dan eerst op de nette manier het programma verwijderen, daarna kijken welke mappen het programma heeft laten staan, (let op de eventuele vermelding die het programma geeft tijdens of na de verwijdering)
      <BR>Deze mappen of onderdelen handmatig verwijderen, daarna elke verwijzing handmatig uit het register verwijderen. (middels zoek opdracht (Ctrl+F) zoeken op wishbar of naam fabrikant
      <BR>Mischien overbodig te zeggen maar maak een backup voordat je in het register gaat sleutelen.
      <BR>Suc6, oh ja een harde reset kan ook <>

Nokia N900 en de Nokia N97 beide met 8gb kaartje als extra geheugen.