Oorspronkelijk geplaatst door Sathumax
maar tja, als een agent jou in zwitserland aanhoud en hij ziet dat jij een tomtom hebt alleen geinstaleerd met enkel nederlandse versie(of ander taal), hoe maak jij hem wijs waar de POI's verborgen zitten of niet??
Maak je daar maar geen zorgen over.De mensen daar weten zich ook wel verstaanbaar te maken,en als je daar zit,en je hebt dat dingetje bij,en ze vertrouwen het niet,dan wordt ie tijdelijk in beslag genomen,en hebben ze alle tijd om het uit te vogelen.
Mooi land,met goed opgeleide mensen,sommige even te goed.Die zitten bij de Gendarme.
En ze zijn precies,dat wil jij niet weten.Ik weet niet of het u nog zo is,maar ze waren een tikkie erger dan de carabiniere uit Italie.Daar kon je nog mee onderhandelen.Met die lui niet.
Dus weer een kwestie van geld.
Zal niet zolang meer duren,dan krijg je dat hier ook wordt verboden.
Speer zal wel weer een "pijltje" op gaan gooien binnenkort,denk ik.\
Want de flitspoi's dienen de verkeerveiligheid natuurlijk niet(lees voor verkeersveiligheid, "schatkist").
Oorspronkelijk geplaatst door
gwan
Ik kan me herinneren dat dit in Duitsland ook zo is alleen wordt daar wel gedoogd.
Nee,is ook verboden.Er is geen sprake van gedogen.Lees daarover de andere thread.
Het staat duidelijk in hun verkeerswet.