Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Nederlandse spellingscontrole in Pocket Word

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 81

1 2 3 4 5 6

• arno.bens
      arno.bens's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      123 Reacties

Thread starters
      04-04-02

Is het mogelijk om in Pocket Word een Nederlandse (andere taal) spellingcontrole te gebruiken?
      <BR>
      <BR>Ik heb er eens wat (hier) over gelezen. Het ‘’moest’’ lukken met het PC bestand ‘’mssp2_nl.lex’’
      <BR>
      <BR>Heeft iemand ervaring????
      <BR>
      <BR>Arno Bens
      <BR>3850

Qtek 9100 UK...E650

• jjbstolk
      jjbstolk's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      676 Reacties

04-04-02

Ik heb MS daarover gemaild (een poosje terug al) en toen kreeg ik van hun te horen dat dat neit mogelijk was. Leek mij stug maar omdat ike r verder weinig waarde aan hechtte heb ik niet verder gezocht.

Stolk.eu
      iPhone 3G 8GB Black & HTC S740

• moaske
      moaske's schermafbeelding
      Member for Life
      1.973 Reacties

05-04-02

Volgens mij is dat niet mogelijk inderdaad, tenzij je in ROM kan schrijven...want daar staat ie als het goed is <>

Errare humanum est...

• d.zee
      Is al aardig op weg
      166 Reacties

05-04-02

Volgens mij moet je in Windows de file ’mssp2_eng.lex’ opzoeken (voor de zekerheid herbenoemen als bv *.bak) en
      <BR>'mssp2_nl.lex' in Windows copieren. Dan zou het moeten werken.
      <BR>
      <BR>
      <BR>

• dundee
      Is al aardig op weg
      125 Reacties

30-11-02

wie weet waar ik mssp2_nl.lex kan vinden?
      <BR>In mijn Word versie (2000) staat alleen mssp_nl.lex en deze doet het niet in mijn ppc. 3950.
      <BR>
      <BR>

Ipaq3970-wm2003-256MBSD-256MBCF-Inooch-NeoDigitsCFII BatteryWallet-Nokia N95-Bluetooth-TTN5-AF.

• Chak
      Chak's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      836 Reacties

01-12-02

mssp2_nl.lex van word 95 was compatible met word op Jornada 690 geen idee of deze ook met PPC werkt…..maar ik ga het zeker proberen.
      <BR>
      <BR>Enver
      <BR>

HTC - HD, Diamond, 3G, TyTn II, Shift, X7500, Universal, Iphone 16GB, Nokia N810,

• dundee
      Is al aardig op weg
      125 Reacties

02-12-02

mssp2_nl.lex gevonden. Inderdaad een oude word 95 lexicon. Geinstalleerd en lopen als een trein. Overigens wel even aangeven in de registry: LocalMachine-software-microsoft-Spellcheck en je hebt de spellingscontrole in het nederlands. Raar fenomeen bij het voorstellen van woorden van het toetsenbord: soms stelt hij nederlandse woorden voor en soms engelse doorelkaar. Wel grappig. Heeft iemand een idee hoe dat kan?

Ipaq3970-wm2003-256MBSD-256MBCF-Inooch-NeoDigitsCFII BatteryWallet-Nokia N95-Bluetooth-TTN5-AF.

• r_b77
      Net begonnen
      41 Reacties

02-12-02

Hoi
      <BR>Zou je me misschien dit bestand van word 95 kunnen sturen? Ik heb namelijk geen Word 95 meer?
      <BR>
      <BR>email: <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:r_b77@hotmail.com">r_b77@hotmail.com</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
      <BR>
      <BR>gr. Rens
      <BR><>

• arno.bens
      Is al aardig op weg
      123 Reacties

Thread starters
      02-12-02

Nooit verwacht nog een antwoord te krijgen (ik heb de vraag op 4 april geplaatst)
      <BR>Maar ik sluit mij graag bij mijn voorganger aan…..kan je het bestand naar mij mailen?
      <BR>
      <BR><!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:arno.bens@wanadoo.nl">arno.bens@wanadoo.nl</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
      <BR>
      <BR>Alvast bedankt
      <BR>
      <BR>Arno
      <BR>

Qtek 9100 UK...E650

• mvaal
      mvaal's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      165 Reacties

02-12-02

hier is de url copy doel opslaan enz
      <BR><!-- BBCode auto-link start --><a href="http://files.ruca.ua.ac.be/pub/office/textp/word/module.nl/tools/" target="_blank">http://files.ruca.ua.ac.be/pub/office/textp/word/module.nl/tools/</a><!-- BBCode auto-link end -->

• allard
      Is al aardig op weg
      225 Reacties

02-12-02

En hoe krijg ik de engelse versie hernoemd? Explorer laat dit niet toe. Heb ik dan Resco ofzo nodig?

3970/fx 100/emtac bt/ttn/spv c500

• dundee
      Is al aardig op weg
      125 Reacties

02-12-02

een goede registry editor kun je vinden op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.phm.lu" target="_blank">www.phm.lu</a><!-- BBCode auto-link end -->
      <BR>een goede vervanger voor de file explorer op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.all-locations.com" target="_blank">www.all-locations.com</a><!-- BBCode auto-link end -->
      <BR>
      <BR>overigens hoef je de engelse lexicon niet te vervangen maar kun je gewoon in de windows directory laten staan. Handig als je ook eens engels nodig hebt - je hoeft alleen maar de naam in de registry te wijzigen van mssp2_nl.lex in mssp2_en.lex.

• dundee
      Is al aardig op weg
      125 Reacties

02-12-02

een goede registry editor kun je vinden op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.phm.lu" target="_blank">www.phm.lu</a><!-- BBCode auto-link end -->
      <BR>een goede vervanger voor de file explorer op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.all-locations.com" target="_blank">www.all-locations.com</a><!-- BBCode auto-link end -->
      <BR>
      <BR>overigens hoef je de engelse lexicon niet te vervangen maar kun je gewoon in de windows directory laten staan. Handig als je ook eens engels nodig hebt - je hoeft alleen maar de naam in de registry te wijzigen van mssp2_nl.lex in mssp2_en.lex.

• arno.bens
      Is al aardig op weg
      123 Reacties

Thread starters
      02-12-02

Waaaaanzinnig, sorry voor de (wat overdreven) reactie, maar voor iemand met dyslexie is dit een uitkomst.
      <BR>Allemaal bedankt
      <BR>
      <BR>Arno
      <BR>

Qtek 9100 UK...E650

• Tubbs
      Schrijft lekker mee
      656 Reacties

02-12-02

Beetje een vraag als van die spelcheck.
      <BR>
      <BR>Waneer ge in de text editor ofzo schrijft geeft de ppc altijd een voorbeeld van een woord welk het zou kunnen zijn .
      <BR>
      <BR>Doch dit zijn altijd engelse woorden is het mogelijk om de voorbeeld woorden in het nl te zetten , is hier iemand van op de hoogte
      <BR>
      <BR>Mvg Tubbs

Qtek 9090 <> TomTom Navigator <> Piel Frame Case <> Brodit Houder <> Emtac BT gps

1 2 3 4 5 6