Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Nederlandse spellingscontrole in Pocket Word

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 76 tot 81 van de 81

1 2 3 4 5 6

• Jan-Paul
      Net begonnen
      17 Reacties

24-07-03
      Ik heb (met dank aan jullie) nu Nederlandse spellingscontrole in PocketWord. Nu vraag ik mij alleen af of Word Completion wellicht gebruik maakt van hetzelfde bestand (mssp2_nl.lex). En of er dus een RegEdit toe te passen valt die dit mogelijk maakt. Dat de PocketPC dus Nederlandse woorden gaat voorstellen tijdens het typen.
      Ik hoor het graag...

Groet, Jan-Paul

• fversteegen
      Net begonnen
      47 Reacties

28-07-03
      En ik ook
      Heb weinig zin om Wordlogic aan te schaffeb, terwijl het volgens mij goed mogelijk moet zijn om dmv. een registry hack het al eerder genoemde .lex bestand te gebruiken voor de woord-completion...
      Wie helpt???

Ipaq 2210 - 128 mb CF-kaart - 128 mb SD-kaart - Destinator CF-GPS - 2 katten

• g.vanharen
      Net begonnen
      1 Reacties

28-02-06
      Oud, maar toch, kun je dit bestand mailen g.vanharen@chello.nl

Gerard van Haren

Oorspronkelijk geplaatst door dundee

mssp2_nl.lex gevonden. Inderdaad een oude word 95 lexicon. Geinstalleerd en lopen als een trein. Overigens wel even aangeven in de registry: LocalMachine-software-microsoft-Spellcheck en je hebt de spellingscontrole in het nederlands. Raar fenomeen bij het voorstellen van woorden van het toetsenbord: soms stelt hij nederlandse woorden voor en soms engelse doorelkaar. Wel grappig. Heeft iemand een idee hoe dat kan?

• JoeyGnarf
      Net begonnen
      1 Reacties

20-04-06
      Hallo,

Op http://joey.hutmeel.nl/ppc/mssp2_nl.lex kan je een officiele NL spellcheck van een standaard door MS afgeleverde PPC installatie vinden. Zoals iedereen inmiddels wel weet is het een kwestie van bestand in de windows map plakken en de registry key [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ Microsoft\Spell Check\Main_Dict] aanpassen.

De wordcompletion files (voorgestelde woorden als je tikt vanaf je toetsenbord) heten dictprob.dat en statdict.dat. Deze zijn niet zomaar te kopieren, maar ik werk er aan. In tegenstelling tot de Word-spellcheck files kan je ze niet zomaar meer verwijderen, omdat ze direct gelockt worden als je ze in je RAM plakt (standaard staan ze in je ROM, plakken in RAM neemt de functie van de files in ROM over). Zodra ik weet hoe het moet, horen jullie het wel.

• DJ Tsunami
      Net begonnen
      4 Reacties

04-05-06
      Oorspronkelijk geplaatst door JoeyGnarf

Hallo,

Op http://joey.hutmeel.nl/ppc/mssp2_nl.lex kan je een officiele NL spellcheck van een standaard door MS afgeleverde PPC installatie vinden. Zoals iedereen inmiddels wel weet is het een kwestie van bestand in de windows map plakken en de registry key [HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\ Microsoft\Spell Check\Main_Dict] aanpassen.

De wordcompletion files (voorgestelde woorden als je tikt vanaf je toetsenbord) heten dictprob.dat en statdict.dat. Deze zijn niet zomaar te kopieren, maar ik werk er aan. In tegenstelling tot de Word-spellcheck files kan je ze niet zomaar meer verwijderen, omdat ze direct gelockt worden als je ze in je RAM plakt (standaard staan ze in je ROM, plakken in RAM neemt de functie van de files in ROM over). Zodra ik weet hoe het moet, horen jullie het wel.

Op het forum van Tweakers.net, in het topic over de HTC Universal, wordt verteld dat je de bestanden met Total Commander moet kopiëren naar de Windows-map. Echter kan hij de bestanden pas vanavond toevoegen, dus ik vraag me af waar je de DAT-bestanden dan vandaan haalt?

• Ton C
      Is al aardig op weg
      68 Reacties

03-06-06
      Kan iemand mij de file toezenden. Ik heb er verschillende gevonden maar net niet de goede

1 2 3 4 5 6