Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Gratis update van DestinAtor PN naar 6

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 5 van de 5

• ron.ger
      ron.ger's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      1.531 Reacties

Thread starters
      30-08-06
      Rechtmatige bezitters van DestinAtor PN met kaartmateriaal 2005/Q3, gekocht na 1 janauari 2006, kunnen hier een gratis update naar versie 6 downloaden.

Helaas bevat de download alleen het programma en niet het nieuwste kaartmateriaal (2006/Q1).

Groeten,
      Ronald

[I]I�ve got it in my Pocket:[/I]
      [FONT="Arial Narrow"][B]HTC TouchPro2 [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] HTC X7500 [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] Navigon MN7 [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] GNS TrafficBoxplus FM9BT-Y [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] Parrot CK3100[/B][/FONT]

• Toine M
      Debutant
      1 Reacties

05-11-06
      Ik heb een compasseo 600 PB met destinator 5.5nogwat gekocht .Ik zie nergens een productkey bij de cd. bij PB kom ik er ook niet uit. Weet jij of ik recht heb op een kaart update?

• ron.ger
      Community Contactgroep
      1.531 Reacties

Thread starters
      05-11-06
      Het aanbod geldt zo te zien alleen voor DestinAtor PN. Dat is de versie voor PDA's.

Op de Compasseo draait volgens mij DestinAtor ND, voor PNA's (personal navigation device). Ik denk niet dat er al een D6-versie voor PNA's is, in ieder geval niet voor de Compasseo.

Over de licentie-sleutel vond ik het volgende op de site van DestinAtor:

Where do I find my Destinator ND license key number?

The license number is either printed on the paper CD cover or on the inside of your CD case. We suggest you make a special note of this number and keep it in a safe location as it identifies you as the owner of a licensed software version.

.
      Groeten,
      Ronald

[FONT="Arial Narrow"][B]HTC TouchPro2 [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] HTC X7500 [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] Navigon MN7 [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] GNS TrafficBoxplus FM9BT-Y [COLOR="Magenta"]|[/COLOR] Parrot CK3100[/B][/FONT]

• WTV
      WTV's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      324 Reacties

05-11-06
      Oorspronkelijk geplaatst door ron.ger

Rechtmatige bezitters van DestinAtor PN met kaartmateriaal 2005/Q3, gekocht na 1 janauari 2006, kunnen hier een gratis update naar versie 6 downloaden.

Helaas bevat de download alleen het programma en niet het nieuwste kaartmateriaal (2006/Q1).

Groeten,
      Ronald

Als ik het goed begrijp betreft het alleen een update voor de ASUS A632 en A636.
      Want Destinator 6 voor PDA bevat kaarten van Q1.2006

DESTINATOR 6 - VIA MICHELIN 3.5 - ALTURION PRO 6.1.44 - Tom-TOM 6 - NAVIGON 7 - MS2110 TRAFIC VDO DAYTON - GARMIN 760 en GARMIN 765 - NAVIGON 7310 via michelin. HTC

• ron.ger
      Community Contactgroep
      1.531 Reacties

Thread starters
      05-11-06
      Oorspronkelijk geplaatst door WTV

Als ik het goed begrijp betreft het alleen een update voor de ASUS A632 en A636.

De update is ook voor de ASUS devices. Dat was in eerste instantie niet zo, maar het is later aangepast. Het was al bruikbaar voor andere compatible devices, behalve de HP hw65xx pda's.

Groeten,
      Ronald