Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Kaart voor Oost europa (Czech Republic, Hongarije, Slovakia, Kroatie) beschikbaar?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 151 tot 165 van de 179

• Narain
      Net begonnen
      14 Reacties

15-04-06
      Met heel veel interesse en verwachting reageer ik. Ik heb het voornemen om met de auto naar Varna in Bulgarije te gaan met mijn Mio168, maar na Duitland (zo denk ik er over) gaat de pret uit. Ik heb tomtom versie 5.21 met europa. De kaarten waar jij het over hebt, waren er niet volgens mij. Wat in hemelsnaam is TomTom Oost Europa? En hoe kan men dat verkrijgen? Ik wacht met grote verwachting op je antwoord aan dit forum. M.v.g., Narain

Oorspronkelijk geplaatst door Ghost-be

deze werkt perfect TomTom Oost Europa v608 voor de TomTom 5 series..
      getest op een PocketPC met Navigator 5 ...
      navigeren van Nederland naar ankara via warshau.???

Oost Europa bevat de volgende landen:Poland, The Czech Republic, Turkey, Hungary,Greece, Slovakia, Russia, Baltic States, Slovenia, Croatia, Bosnia & Herzegovina Romania,
      Bulgaria, Serbia & Montenegro, Belarus, Moldavia, Ukraine, Macedonia en Albania,

• Narain
      Net begonnen
      14 Reacties

15-04-06
      Hallo, Kan ik die kaart ook van je krijgen?
      Ik wil met de auto naar Varna in Bulgarije rijden in de zomervakantie. M.v.g., Narain

Oorspronkelijk geplaatst door RicoNL

Ben ineens in het bezit gekomen van een oost europa plus kaart v608. Maar zie hem nergens op de tomtom site staan.
      Hij doet het wel prima. Kan het zijn dat deze eigenlijk voor de tomtom go500 oost europa editie is?
      Eigenlijk alle oost europese kaarten staan erop. Roemenie, Bulgarije, Servie, Hongarije, Polen, Estland, Letland, Deel rusland, slowakije, kroatie. En volgens mij zijn er nog wel meer landen.

• stecher
      Net begonnen
      30 Reacties

17-04-06
      Heeft er een van jullie de TT kaart van Griekenland? of weten jullie waar ik die kan bestellen.

gr. Hans

Ipaq H3970, TT3

• Narain
      Net begonnen
      14 Reacties

18-04-06
      Oorspronkelijk geplaatst door stecher

Heeft er een van jullie de TT kaart van Griekenland? of weten jullie waar ik die kan bestellen.

gr. Hans

De kaart van Griekenland staat in de Western-Europe Map, die te vinden is op

http://www.tomtom.com

Groet,

Narain

Moderator edit: link naar illegale downloadsite verwijderd.

• Kingbolo
      Net begonnen
      2 Reacties

26-04-06
      Oorspronkelijk geplaatst door danchrista

Straf illegaal bezig???

Ik heb Oost Europa van tom tom 5.21, maar ik heb ook Mireo.
      Mireo is alleen voor Kroatie en werkt alleen op pda. Je moet deze namelijk op pda zelf installeren en niet op geheugenkaart.

• salgera
      Net begonnen
      3 Reacties

07-05-06
      De kaarten van TomTom oost-europa hebben een vrij slechte dekking (slowakije maar 13% geloof ik).
      Daarom kun je beter voor die oorden iGO aanschaffen. Deze kaarten hebben een veel betere dekking.

Zie: http://www.i-go.com/

• Narain
      Net begonnen
      14 Reacties

07-05-06
      Oorspronkelijk geplaatst door salgera

De kaarten van TomTom oost-europa hebben een vrij slechte dekking (slowakije maar 13% geloof ik).
      Daarom kun je beter voor die oorden iGO aanschaffen. Deze kaarten hebben een veel betere dekking.

Zie: http://www.i-go.com/

Leuk en verrassend berichtje, maar voor niet alle Oost-europese landen is er dekking. Dekking 7 landen: Bosnia and Herzegovina, Croatia, Czech Republic, Hungary, Poland, Romania, Slovakia
      + major roads of Slovenia and 18 Western European countries
      Als er een betere kaart voor Bulgarije bestaat dan die van Tomtom, houd ik dat graag aanbevolen.

• wlt
      Net begonnen
      5 Reacties

29-06-06
      mireo is de perfecte navigatie voor kroatie, ik heb deze en is erg gedetailleerd

• Joop-h
      Joop-h's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      435 Reacties

01-07-06
      De maps of east europe voor tomtom bestaat echt.
      Het is natuurlijk te gek voor woorden dat TomTom zegt ze niet te hebben en niet kan verkopen terwijl je ze in het illegale circuit gewoon kan downloaden. Hoe dan ook een vakantie in croatie of griekenland kan nu dus ook samen met tomtom.

Motor reis Nederland naar Nepal: www.GoingEast.nl
      Rond reizen Europa Thailand USA: www.LifeIsJoy.nl

• TuurG
      TuurG's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      195 Reacties

02-07-06
      Oorspronkelijk geplaatst door Joop-h

De maps of east europe voor tomtom bestaat echt.
      Het is natuurlijk te gek voor woorden dat TomTom zegt ze niet te hebben en niet kan verkopen terwijl je ze in het illegale circuit gewoon kan downloaden. Hoe dan ook een vakantie in croatie of griekenland kan nu dus ook samen met tomtom.

TomTom zegt alleen dat de kaart van Oost Europa als PRODUCT niet bestaat (dus niet te koop is).
      TomTom ontkent helemaal niet dat het ooit een kaart voor Oost Europa heeft gemaakt. Alleen was deze zo slecht, dat ze besloten hebben om deze niet uit brengen. Als je constant 1 of 2 wegen verderop wordt geplaatst, is dat niet echt praktisch. Je mist constant afslagen.
      Dat deze kaart via het illegale circuit nu toch beschikbaar is, maakt de kaart natuurlijk niet opeens wel goed.

i-Mate SP5/TTMOBILE5.20(4450)
      Go700/6.15(7110)
      Go910/6.11(7000)

• avspook
      Debutant
      1 Reacties

02-11-06
      Ik moet zaterdag naar roemenie en hongarije, en dus dringend op zoek naar die oost europa kaarten voor tomtom. Beetje met handen in het haar.

• supergrolsen
      Net begonnen
      3 Reacties

06-11-06
      zorg dat je map krijgt van duitsland plus voor TT6
      daar staan deze landen bij op

• Richardw
      Net begonnen
      14 Reacties

31-12-06
      Weet iemand hoe hoog de dekking is voor oost-europa bij Tomtom 6? ( in het bijzonder voor tsjechie)

• -nden
      Net begonnen
      27 Reacties

01-01-07
      Op de website van TomTom staat over deze kaart:

"Gedetailleerde kaart van Oost-Europa aansluitend op het hoofdwegennet van West-Europa. Hiermee sluiten Polen, TsjechiŽ, Slowakije, Hongarije, Moskou en St. Petersburg aan op het hoofdwegennet van West-Europa. Dekking stratennetwerk: PL 34%, CZ: 99%, SK 16%, HU 40%."

Lijkt me niet zo moeilijk om dat zelf op te zoeken.

• klaver
      Nieuw Lid
      1 Reacties

11-07-07
      kroatie zit wel op de tomtom 910
      als ik het goed heb(maar is er al weer uit)
      en via tomtom zijn ze( nog) niet te krijgen
      ze zijn er wel mee bezig
      ik heb ze wel
      dus ga ze over een paar dagen testen
      maar als je het via de legale weg wil hebben
      mot je een garmin hebben
      staat europa op
      met oost er bij
      maar oost is alleen de hoofd wegen beschikbaar
      ma heb al een route geplant voor kroatie
      en da ziet hy gewoon