Logo
Venster sluiten
InSided Media

• cheats voor spelletjes

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 15 van de 17

• Duckman
      Duckman's schermafbeelding
      Net begonnen
      16 Reacties

Thread starters
      05-02-03
      Ik ben misschien echt zwak nu, maar zijn er misschien ook cheats of andere middelen om spellen 'leuker' te maken? Ik speel bijvoorbeeld simcity 2000 op de Ipaq. Zeer verslavend spelletje, maar ik weet nog van 'vroeger' dat er op de pc versie een code was waarmee ik weer nieuw geld kreeg voor het uitbouwen van mijn stad. Ik sta voor alles open dus kom maar op met die codes... haha!
      <BR>
      <BR>Groeten Pieter
      <BR>
      <BR>_________________
      <BR>Ipaq 3630, expansion pack compact flash, 256MB cf, nokia 6610 icm Ben Enorm<BR><BR><font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Duckman op 2003-02-06 13:23 ]</font>

Ipaq 3630,
      expansion pack compact flash plus,
      256MB + 128MB cf,
      nokia 6610 icm Ben Enorm + gprs
      ahda leather case

• RvN
      Is al aardig op weg
      219 Reacties

05-02-03
      Google ?
      <BR>
      <BR>Dit vond ik op <!-- BBCode auto-link start --><a href="http://www.pocketpcgamefaqs.com/door/s/ppc/simcity/simcitycheats.shtml" target="_blank">http://www.pocketpcgamefaqs.com/door/s/ppc/simcity/simcitycheats.shtml</a><!-- BBCode auto-link end -->
      <BR>
      <BR>Type- buddamus -for a Nuclear meltdown
      <BR>Type- gilmartin -for a Military base
      <BR>Type- imacheat -for 500,000 dollars
      <BR>Type- joke -to show the credits
      <BR>Type- mrsoleary -to Starts a fire
      <BR>Type- noah -for a Major flood
      <BR>Type- priscilla -for the Debug menu
      <BR>
      <BR>Probeer deze maar eens.....
      <BR>
      <BR>Grtz.

Samsung SGH D-500 | SE-T68i
      MSI MS-6967 100Meter USB BT Dongle | SoundFeeder SF121
      Mijn WaterCooled AMD 64 Specs: http://gathering.tweakers.net/forum/user_profile/101370

• Amon-Ra
      Amon-Ra's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      87 Reacties

05-02-03
      zal wel tevergeefs zijn (aangezien ik niet zou weten hoe je het in moet geven) maar zijn er ook cheats voor Age of Empires?

HTC Touch Pro2 T7373
      ROM versie: 1.19.404.0 (51489) NLD
      ROM Datum: 05/16/09
      Radioversie: 3.44.25.27
      Protocolversie: 61.25t.25.19U

• m@arten
      m@arten's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      121 Reacties

05-02-03

<BR>
      <BR>ja die zijn er weldegelijk:
      <BR>
      <BR>houd de knop ingedrukt die hetzelfde is als shift op een normale pc en druk op een symbooltje bovenaan naast je food,gold enz.
      <BR>dan krijg je er van die soort 1000 bij
      <BR>
      <BR>
      <BR>
      <BR>

E-125 / Casio Stowaway keyboard / 128 + 512 mb Cf kaartjes / Siemens S45 / Linksys Cf wireless-lan Kaartje + linksys WAP11 Accespoint..

• Amon-Ra
      Is al aardig op weg
      87 Reacties

05-02-03
      <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
      <BR>Op 2003-02-05 19:08, schreef <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:m@arten:">m@arten:</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
      <BR>
      <BR>
      <BR>houd de knop ingedrukt die hetzelfde is als shift op een normale pc en druk op een symbooltje bovenaan naast je food,gold enz.
      <BR>
      <BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
      <BR>
      <BR>welke knop is dat dan?

HTC Touch Pro2 T7373

• Tubbs
      Schrijft lekker mee
      656 Reacties

06-02-03
      <!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
      <BR>Op 2003-02-05 19:22, schreef Amon-Ra:
      <BR><!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
      <BR>Op 2003-02-05 19:08, schreef <!-- BBcode auto-mailto start --><a href="mailto:m@arten:">m@arten:</a><!-- BBCode auto-mailto end -->
      <BR>
      <BR>
      <BR>
      <BR></BLOCKQUOTE></FONT></TD></TR><TR><TD><HR></TD></TR></TABLE><!-- BBCode Quote End -->
      <BR>
      <BR>welke knop is dat dan?
      <BR>
      <BR>
      <BR>Amon Ra ,
      <BR>
      <BR>Ik hoop dat jij een toetsenbord kent en de shift toets die op dat toetsenbord staat .
      <BR>
      <BR>wel dat is de bewuste knop
      <BR>
      <BR>
      <BR>Greetz Tubbs

Qtek 9090 <> TomTom Navigator <> Piel Frame Case <> Brodit Houder <> Emtac BT gps

• Roel
      Roel's schermafbeelding
      Redactielid
      7.943 Reacties

06-02-03
      Sorry, maar dan heb ik nog steeds geen idee welke toets dat zou moeten zijn. Een PPC heeft toch alleen de navigatietoets en een aantal prog buttons?

The only source of knowledge is experience!

• Amon-Ra
      Is al aardig op weg
      87 Reacties

06-02-03
      <BR>
      <BR>Amon Ra ,
      <BR>
      <BR>Ik hoop dat jij een toetsenbord kent en de shift toets die op dat toetsenbord staat .
      <BR>
      <BR>
      <BR>
      <BR>Greetz Tubbs
      <BR>
      <BR>
      <BR>Grapjas, het lijkt me duidelijk dat dat mijn vraag niet is...
      <BR>Roel snapt mij wel tenminste. Maar ik heb het ondertussen zelf al uitgevonden. Het is dus de meeste rechter knop op je ipaq (bij mij met Q erop)<BR><BR><font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amon-Ra op 2003-02-06 10:05 ]</font>

HTC Touch Pro2 T7373

• Tubbs
      Schrijft lekker mee
      656 Reacties

06-02-03
      <BR>Op 2003-02-06 10:02, schreef Amon-Ra:
      <BR><!-- BBCode Quote Start --><TABLE BORDER=0 ALIGN=CENTER WIDTH=85%><TR><TD><font size=-1>Quote:</font><HR></TD></TR><TR><TD><FONT SIZE=-1><BLOCKQUOTE>
      <BR>
      <BR>Amon Ra ,
      <BR>
      <BR>
      <BR>
      <BR>
      <BR>Greetz Tubbs
      <BR>
      <BR>
      <BR>Grapjas, het lijkt me duidelijk dat dat mijn vraag niet is...
      <BR>Roel snapt mij wel tenminste. Maar ik heb het ondertussen zelf al uitgevonden. Het is dus de meeste rechter knop op je ipaq (bij mij met Q erop)
      <BR>
      <BR><font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Amon-Ra op 2003-02-06 10:05 ]</font>
      <BR>
      <BR>
      <BR>Sorry het was helemaal niet als grap bedoelt <>
      <BR>
      <BR>maar ik zat er helemaal naast dan !!
      <BR>
      <BR>Ofwel had ik het niet goed begrepen of anders nietgoed gelezen LOL.
      <BR>
      <BR>Dat gaat zo als het altijd rap rap is .
      <BR>
      <BR>Het bijzonderste is ge hebt het gevonden <>
      <BR>
      <BR>
      <BR>Tubbs

Qtek 9090 <> TomTom Navigator <> Piel Frame Case <> Brodit Houder <> Emtac BT gps

• Amon-Ra
      Is al aardig op weg
      87 Reacties

06-02-03
      Tubbs:
      <BR>
      <BR>No hard feelings <>

HTC Touch Pro2 T7373

• GordonNL
      GordonNL's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      949 Reacties

15-05-04
      Laten we deze Threat nieuw leven in blazen.

Zijn er mischien ook cheats/codes voor Tomb Raider? Ik zit namelijk erg vast ik heb gisteravond de heletijd gezocht waar ik heen moest maar ik zit echt vast en dat vind ik zonde van het spel.:

Mischien weet ook iemand nog leuke cheats voor Worms? Racing days?

Groetjes

• Dr_BenDeR
      Dr_BenDeR's schermafbeelding
      Net begonnen
      48 Reacties

17-05-04
      als clanleader kan ik maar een ding op zeggen ,, cheat , waarom cheaten peeps als je het spel kan uitspelen zonder probleem!.
      online games

Ipaq 4150, Globalsat bluetooth gps, SD256mB/SD512mB, tt3 _=_ CarPc VIA EPIA-M1000, 256DDRram, 80Giga HD, Haicom HI-202E, 7inch touchscreem 16/9, MediaEngine, Alturion, Route66, Wifi,

• GordonNL
      Schrijft lekker mee
      949 Reacties

18-05-04
      wat is een goede online game?

• Dr_BenDeR
      Dr_BenDeR's schermafbeelding
      Net begonnen
      48 Reacties

18-05-04
      moeilijke vraag als je niet zegt naar waar u keuze gaat tegenover games,rtc, fps, zelf vind ik fps de beste game keuze BV: quake3, unreal2004, call of duty, soldier of fortune2, america's army, en ga zo maar verder

Ipaq 4150, Globalsat bluetooth gps, SD256mB/SD512mB, tt3 _=_ CarPc VIA EPIA-M1000, 256DDRram, 80Giga HD, Haicom HI-202E, 7inch touchscreem 16/9, MediaEngine, Alturion, Route66, Wifi,

• GordonNL
      Schrijft lekker mee
      949 Reacties

18-05-04
      die zijn toch niet voor ppc of loop ik een beetje achter?

QUAKE III? UNREAL2004? CALL OF DUTY?

ik dacht het niet

ik bedoel wat is een goede online game voor ppc?

Groetjes Gordon