Logo
Venster sluiten
InSided Media

• TTN5 ipaq 3870 batterij probleem

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 7 van de 7

• delf
      delf's schermafbeelding
      Debutant
      1 Reacties

Thread starters
      25-06-05
      Is er iemand die weet hoe het komt dat telkens ik TTN5 opstart op mijn ipaq 3870, de stroomtoevoer afgesloten wordt, en het toestel verder werkt op de batterij. Dit heeft tot gevolg dat gedurende een langere rit, ik regelmatig TTN5 moet afsluiten om batterij op te laden. Heeft dit te maken met de keuze van GPS muis in het opstart menu. Het is een Tomtom muis van de vorige generatie met kabel?

• FN oldtimers
      FN oldtimers's schermafbeelding
      Net begonnen
      24 Reacties

25-06-05
      Inderdaad ik bemerk ook dit probleem maar heb nog niet kunnen achter halen of de Ipaq 3870 wel oplaadt, bij mij gaat ook het oranje lichtje uit bij gebruik van TT5.

Als ik dan overschakel op gewoon scherm begint het oranje lichtje weerom te knipperen na X tal seconden en bij backligth settings staat er wel op “ON Power”maar ik heb het nog niet gecontroleerd tijdens het draaien van TT5 of de Ipaq wordt bij geladen en de het op “ON power”staat.( Ipaq 3870 met draad muis haicom 204 E)

Anders zal het terug keren zijn naar TT3, want ik moet binnenkort veel de baan op en ben niets een lege PDA ter plaatse.

Graag andere reacties van Ipaq 3870 en TT5 gebruikers!! FN Oldtimers Brugge

• FN oldtimers
      FN oldtimers's schermafbeelding
      Net begonnen
      24 Reacties

25-06-05
      Getest op 74 % van de batterij spanning na x seconden gaat het oranje lichtje uit, doch na meer dan een uurtje in de wagen was de batterij toch op 100% gekomen en de backlight was wel degelijk op "ON power".dus FN oldtimers Brugge.

• MichelR
      Net begonnen
      20 Reacties

26-06-05
      Hij laadt wel op alleen het oranje knipperd lichtje doet het op een of andere manier niet..

Maar hij laadt gewoon op dus geen probleem.

HP hx2790, Globalsat BT-338, Brodit carkit, 1Gb SD.

• rmh
      Net begonnen
      9 Reacties

27-06-05
      ik heb dus een 3850 met kabel-muis en bij mij gaat het lampje ook uit, maar hij laad niet op. Ook kan TT5 de GPS-ontvanger niet vinden. Ik heb nog wel het GPS-status programma van TT3 erop staan en die vindt de antenne met bijbehorende satelieten wel. Het lijkt erop dat TT5 bij het instellen van de COM1 poort eerst de hele connector afsluit, waardoor er ook geen stroom meer naar de antenne kan. Iemand enig idee of dit zo is en of dit te verhelpen is?

• Archie
      Net begonnen
      37 Reacties

29-06-05
      Mijn Ipaq 3970 blijft aanstaan als ik tt5 gebruik. Met de vorige versie van TT ging de Ipaq uit als ik het contact van de auto uit deed.

Als de Ipaq zonder stroom komt te zitten is ie alles in eenmaal kwijt, Lastig.

Er zijn wel veel dingen op een onbegrijpelijke manier gewijzigd in TT5, welke gebruikers hebben ze geraadpleegd?

Archie

• dvham
      Net begonnen
      14 Reacties

08-08-05
      Hallo,

Ik heb ook een probleem met tt5 en mijn ipaq 3870 accu. Tevens ook met mijn bluetooth gps module.

Bij mij loopt mijn ipaq wel leeg. En mijn gps doet t ook niet. Ik wou eigenlijk al een andere ppc kopen maar blijkbaar ben ik dus niet de enige. Hoop dat hier gauw een oplossing voor komt.

Dave