Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Roms op de htc touch pro 2

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 6 van de 6

• renate1970
      renate1970's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      822 Reacties

Thread starters
      27-09-11
      Even een oudje eruit halen. Ik moet nog 1,5 jaar ermee . Wat ik aan jullie wil vragen is het volgende.

Welke rom draaien jullie op de htc touch pro 2 of hebben jullie gedraaid. Ik merk namelijk dat bij het gebruik van een custom rom de accu sneller leeg is dan bij de standaard rom van HTC. Maar dit kan uiteraard ook aan mij liggen (teveel ermee rommelen, voorinstallatie enz). Steeds grijp ik daardoor terug op de orginele rom. Dus wie heeft ervaring in het spelen met de custom roms en wil deze delen.

Zelf heb ik al geprobeerd de Energy Roms (die vind ik wel oke) en ook Jackos EVO. Hebben jullie andere ervaringen met betrekking tot de accu?

Alvast bedankt voor jullie antwoord.

Nokia x7 en de htc touch pro 2 als reserve
      (don't take your organs to heaven, heaven know we need them here)

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

27-09-11
      Ik draaide ook de Jackos EVO ROM.
      En ook ik redde het steeds vaker niet om een hele dag met een batterij te doen.
      Maar ik weet het aan de ouderdom van mijn TP2.
      Nooit bij stilgestaan dat de ROM hier invloed op zou hebben.

• renate1970
      Schrijft lekker mee
      822 Reacties

Thread starters
      27-09-11

Ik draaide ook de Jackos EVO ROM.<br />
      En ook ik redde het steeds vaker niet om een hele dag met een batterij te doen.<br />
      Maar ik weet het aan de ouderdom van mijn TP2.<br />
      Nooit bij stilgestaan dat de ROM hier invloed op zou hebben.

Nou de mijne is pas een half jaar en met de orginele haal ik makkelijk een dag door, dus het bevreemde mij nogal erg dat het met custom roms niet zo was. Maar dank voor je antwoord.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

27-09-11
      Wat echt een dooddoener voor de batterij is, is het omschakelen van GPRS naar UMTS en vice versa.
      Dit gebeurt met name bij slecht ontvangst.
      Zo had ik met T-Mobile op de zaak erg slecht ontvangst, en was de batterij zo leeg.
      Als ik hem dan de band vast zette op GPRS deed ik met gemak een hele dag mee.
      Maar ja, dan mis je wel de snelheid, of je moest eerst weer de band omzetten...

Misschien dat je kunt kijken of er een nieuwe radio update is, die wellicht beter ontvangst geeft, en indirect dus ook meer battery-life!

• renate1970
      Schrijft lekker mee
      822 Reacties

Thread starters
      27-09-11

Wat echt een dooddoener voor de batterij is, is het omschakelen van GPRS naar UMTS en vice versa.<br />
      Dit gebeurt met name bij slecht ontvangst.<br />
      Zo had ik met T-Mobile op de zaak erg slecht ontvangst, en was de batterij zo leeg.<br />
      Als ik hem dan de band vast zette op GPRS deed ik met gemak een hele dag mee.<br />
      Maar ja, dan mis je wel de snelheid, of je moest eerst weer de band omzetten...<br />
      <br />
      Misschien dat je kunt kijken of er een nieuwe radio update is, die wellicht beter ontvangst geeft.

Ik ga eens op onderzoek uit

• renate1970
      Schrijft lekker mee
      822 Reacties

Thread starters
      12-11-11
      Na heel wat gerommel toch maar besloten bij de orginele rom te blijven, wel spb moblie shell erop gezet (met windows 7 skin) draait hij best oke.

Nokia x7 en de htc touch pro 2 als reserve
      (don't take your organs to heaven, heaven know we need them here)