Logo
Venster sluiten
InSided Media

• dataverbinding uitzetten na gebruik

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• arnoderuig
      arnoderuig's schermafbeelding
      Net begonnen
      18 Reacties

Thread starters
      12-07-11
      Enkele jaren geleden heb ik eens een programmaatje of tweak voorbij zien schieten dat ervoor zorgde dat een dataverbinding automatisch werd gesloten nadat deze een (in te stellen hoeveelheid) tijd niet was gebruikt. Ik heb dat lange tijd gebruikt op mijn HTC Touch Pro 2. Inmiddels heb ik voorlopig een HTC HD2 draaiend onder de laatste versie van WM6.5.x

Ik ben nu opnieuw op zoek naar deze oplossing. Ik heb op dit forum gezocht maar het niet kunnen vinden. Wel heb ik KaiserTweak kunnen vinden. Dit lijkt een vergelijkbaar tweak-programma maar is niet wat ik eerder had geinstalleerd. Het lijkt helaas ook niet te werken op mijn HTC.

Wie heeft hiervoor de oplossing?

(Ik ken programma's als NoData. Dat is niet wat ik bedoel).

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

12-07-11
      Is dit misschien wat je bedoeld? Link, of deze?

HTC 7Pro

• arnoderuig
      arnoderuig's schermafbeelding
      Net begonnen
      18 Reacties

Thread starters
      12-07-11
      Oorspronkelijk geplaatst door RonH

Is dit misschien wat je bedoeld? Link, of deze?

Helemaal! Geweldig dat je dit voor mij gevonden hebt. Ik ben er dagen mee bezig geweest om het te vinden. Ben daarbij ook de site van xda-developers geweest maar kennelijk net even wat andere zoekgegevens gebruikt.

Dank je wel.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

13-07-11
      Oorspronkelijk geplaatst door arnoderuig

Helemaal! Geweldig dat je dit voor mij gevonden hebt. Ik ben er dagen mee bezig geweest om het te vinden. Ben daarbij ook de site van xda-developers geweest maar kennelijk net even wat andere zoekgegevens gebruikt.

één Google search met de woorden dataconnection idle timeout wm

HTC 7Pro