Logo
Venster sluiten
InSided Media

• De (gemiddelde) Windows Mobile / Windows Phone gebruiker

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 7 van de 7

• FredericL
      FredericL's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      13 Reacties

Thread starters
      02-05-11
      Hallo allemaal!

Voor mijn studie Communication & Multimedia Design ben ik bezig met een onderzoek naar de smartphone gebruiker. In dit onderzoek probeer ik zogenaamde persona’s te maken over de doelgroep van een bepaald soort smartphone. Hierbij maak ik onderscheid tussen de aanbieders van OS’s (operating systems) die draaien op de smartphones.

Die aanbieders zijn:
      - RIM (BlackBerry)
      - Apple (iPhone)
      - Google Android (o.a. HTC en Samsung)
      - Symbian (o.a. Nokia)
      - Windows Mobile / Windows Phone (o.a. Sony Ericsson)

De vraag:
      Graag zou ik van jullie willen weten waarom jullie gekozen hebben voor jullie smartphone, dus wat gaf de doorslag en waarom niet een toestel van een andere aanbieder? Om eerlijk te zijn ben ik minder benieuwd naar redenen als “hij ziet er mooit uit” of “dan kan ik een bepaalde app downloaden”. Hoe groter jullie antwoord, hoe meer ik er aan heb. Dus wees niet bang om te overdrijven of een langdradig verhaal op te hangen. Wat ik ook graag van jullie wil weten is waar jullie je smartphone gebruiken, op of voor het werk/school, tijdens reizen met OV, etc. Daarnaast is het voor mij ook interessant om te weten welke functies (zoals de agenda, sms, bellen naar klanten terwijl je onderweg bent naar ze, etc) jullie dan gebruiken, voornamelijk bij gebruik voor school of werk.

Waar ik erg naar benieuwd ben is of jullie keuze gemaakt wordt op basis van functies of op basis van design, of beide. Zo hoop ik te kunnen achterhalen welke functies de doorslag geven om zo tot een conclusie te komen. Bijv. de BlackBerry gebruikers vinden de e-mail functie heel belangrijk terwijl de Symbian gebruikers waarde hechte aan een goede camera met HD opnamemogelijkheden.

Wanneer het onderzoek klaar is en ik resultaten/persona’s heb deel ik deze graag met jullie. Wie weet is er nog iemand die er iets mee kan doen of vind je het gewoon interessant om te kijken wat ik met jullie antwoorden heb gedaan.

Alvast bedankt voor degene die mij willen helpen!

Groeten,
      Fréderic Luksemburg
      Student Communication & Multimedia Design @ Avans Hogeschool te Breda
      Portfolio: Portfolio - Fréderic Luksemburg

• Paddy31
      Paddy31's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      1.442 Reacties

02-05-11
      Frederic,

Ik wil je best helpen, maar heb je dit ook afgestemd met de mensen van Mobilyz?

Before you abuse, criticize and accuse. Just walk a mile in my shoes (c) Joe South

• FredericL
      Nieuw Lid
      13 Reacties

Thread starters
      02-05-11
      Wat me ook erg interessant lijkt om te achterhalen is wat voor technieken/opties jullie hopen of verwachten te kunnen doen met de smartphone in de toekomst (pakweg 2015). Denk daarbij aan deuren op slot doen, computer opstarten, etc

Hier bedoel ik niet persé een techniek of optie op je huidige smartphone maar gewoon algemeen.

• FredericL
      Nieuw Lid
      13 Reacties

Thread starters
      02-05-11
      Oorspronkelijk geplaatst door Paddy31

Frederic,

Ik wil je best helpen, maar heb je dit ook afgestemd met de mensen van Mobilyz?

Hoi Paddy31,

Hoe bedoel je? Is het niet zo dat op dit forum vragen open staan? Ik heb dit topic ook op andere fora geopend, ook van andere platforms. Daar hoefde ik ook niks af te stemmen, als dat hier wel zo is dan is me dat geheel over het hoofd gezien.

Eén van die moderators op een ander forum verwees me nog dat ik op dit forum waarschijnlijk meer respons kan krijgen.

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

02-05-11
      Oorspronkelijk geplaatst door FredericL

Hoi Paddy31,

Hoe bedoel je? Is het niet zo dat op dit forum vragen open staan? Ik heb dit topic ook op andere fora geopend, ook van andere platforms. Daar hoefde ik ook niks af te stemmen, als dat hier wel zo is dan is me dat geheel over het hoofd gezien.

Eén van die moderators op een ander forum verwees me nog dat ik op dit forum waarschijnlijk meer respons kan krijgen.

Klopt, op fora mag je natuurlijk al je vragen stellen. Maar je vraagt hier niet zomaar wat algemene informatie, je doet een onderzoek. Doorgaans is het wel netjes om dit vooraf met de beheerder van de website af te stemmen. Ik vind het prima dat je hier deze vraag stelt, ook hoop ik dat je hierop respons krijgt, maar stem het in het vervolg zeker even af.

• FredericL
      Nieuw Lid
      13 Reacties

Thread starters
      02-05-11
      Oorspronkelijk geplaatst door DeniseM

Klopt, op fora mag je natuurlijk al je vragen stellen. Maar je vraagt hier niet zomaar wat algemene informatie, je doet een onderzoek. Doorgaans is het wel netjes om dit vooraf met de beheerder van de website af te stemmen. Ik vind het prima dat je hier deze vraag stelt, ook hoop ik dat je hierop respons krijgt, maar stem het in het vervolg zeker even af.

Mijn excuses, ik zal in het vervolg eerst toestemming vragen.

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

05-05-11
      Je hebt mazzel
      http://www.mobilyz.com/forum/f471/co...ropdracht.html

Main : ZTE Blade Gen2 (ClockworkMod v5.0.2.0, ROM:Ginger Stir Fry v26b (Gingerbread)
      Spare:LG Optimus ME P350 basic rooted.