Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Contactpersonen van WM naar Android

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 8 van de 8

• admasis
      admasis's schermafbeelding
      Net begonnen
      1 Reacties

Thread starters
      12-04-11
      Tot voor kort had ik een HTC HD2 met Windows Mobile.
      De contactpersonen, agenda enz. heb ik altijd gesynchroniseerd met Outlook op de PC.
      Ik ben nu overgestapt naar een Samsung Galaxy i5510 met Android.
      Mijn contactpersonen heb ik overgekopieerd op verschillende manieren nl. via de sim-kaart, via Gmail, via een csv bestand en Andook Lite. Ik heb echter steeds het probleem dat bij binnenkomende gesprekken alleen het nummer en niet de naam wordt weergegeven.
      Omdat ik ca. 250 zakelijke contacten met telefoonnummer, e-mail en NAW gegevens heb is het geen optie om alles opnieuw handmatig in de telefoon te zetten.
      Weet iemand hier een oplossing voor?

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

12-04-11
      Staan je contactpersonen ingevoerd met +31 ervoor?

Zonder Wrijving geen Glans.....

• moaske
      moaske's schermafbeelding
      Member for Life
      1.979 Reacties

12-04-11
      En probeer anders eens van Outlook te exporteren naar .vcf bestand (alle contacten tegelijk) en dat te importeren in Google.
      En die +31 lijkt me ook wel een goeie inderdaad.

Errare humanum est...

• zimmi
      zimmi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.471 Reacties

12-04-11
      Samsung heeft de zogenaamde 'Kies' software (synchronisatie). Deze moet je eerst installeren. In de software is de mogelijkheid om al je Outlook contacten te syncen/importeren en zodoende op je telefoon te krijgen.

Dit is volgens mij de snelste en makkelijkste manier. Het is ook mogelijk om Yahoo, Google, Outlook of je Windows adresboek te synchroniseren.
      Let op: ik vind de Samsung Kies software van bar slechte kwaliteit door de vastlopers, maar het is de snelste manier om 250 contacten over te zetten.

gr.
      Roland

HTC Desire S

• erwinhermans
      erwinhermans's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      223 Reacties

12-04-11
      Je kan je kontakten en agenda van outlook exporteren naar een bestand en dat importeren in je gmail account. En dan je android syncen met gmail en voila.

Erwin Hermans
      Device : LG Optimus 2x Speed 8Gb with 32Gb MicroSD

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

15-04-11
      Oorspronkelijk geplaatst door admasis

Tot voor kort had ik een HTC HD2 met Windows Mobile.
      De contactpersonen, agenda enz. heb ik altijd gesynchroniseerd met Outlook op de PC.
      Ik ben nu overgestapt naar een Samsung Galaxy i5510 met Android.
      Mijn contactpersonen heb ik overgekopieerd op verschillende manieren nl. via de sim-kaart, via Gmail, via een csv bestand en Andook Lite. Ik heb echter steeds het probleem dat bij binnenkomende gesprekken alleen het nummer en niet de naam wordt weergegeven.
      Omdat ik ca. 250 zakelijke contacten met telefoonnummer, e-mail en NAW gegevens heb is het geen optie om alles opnieuw handmatig in de telefoon te zetten.
      Weet iemand hier een oplossing voor?

Van simkaart kopieren kopieer je alleen naam en nummer, verder niets.

Ik heb migrate gebruikt:
      Sprite Mobile - Transfer Windows Mobile, Blackberry and Symbian data to Android

Voor nummer een naam weergave moet diegene ook als zodanig in je contactlijst voorkomen

Main : ZTE Blade Gen2 (ClockworkMod v5.0.2.0, ROM:Ginger Stir Fry v26b (Gingerbread)
      Spare:LG Optimus ME P350 basic rooted.

• zimmi
      zimmi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.471 Reacties

15-04-11

Krab, mooie app, maar helaas niet meer te downloaden voor de TS.
      Er verschijnt een pop-up dat de beta fase voorbij is.

gr.
      Roland

HTC Desire S

• DeniseM
      DeniseM's schermafbeelding
      Community Manager
      1.103 Reacties

26-04-11
      @admasis Is het inmiddels al gelukt?