Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Duitse win mobile

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 3 van de 3

• ron2108
      ron2108's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      1 Reacties

Thread starters
      03-04-11
      Hallo Mensen,

Ik heb gisteren van een duitse vriend een MDA vario v gekregen met duitse win mobile 6.1, hoe krijg ik in hemelsnaam hier een ned versie overheen, en hoe heet deze versie aangezien ik al z'n beetje 10 versies heb gedownd en heb proberen te installeren maar telkens stopt hij na een tijdje en verdwijnt de connectie met de p.c???

Iemand enig idee ??

• zimmi
      zimmi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.471 Reacties

03-04-11
      Oorspronkelijk geplaatst door ron2108

Hallo Mensen,

Ik heb gisteren van een duitse vriend een MDA vario v gekregen met duitse win mobile 6.1, hoe krijg ik in hemelsnaam hier een ned versie overheen, en hoe heet deze versie aangezien ik al z'n beetje 10 versies heb gedownd en heb proberen te installeren maar telkens stopt hij na een tijdje en verdwijnt de connectie met de p.c???

Iemand enig idee ??

Lees eens even verder bij de buren van XDA. Per toestel wordt info gegeven.
      Daar vind je alle informatie die je nodig hebt om je ROM te flashen. Site is engelstalig met uitgebreid forum. Vóórdat je aan het werk gaat, lees de informatie goed door omdat je het risico loopt je toestel te 'bricken', oftewel, dat ie niet meer werkt.

succes
      Roland

HTC Desire S

• moaske
      moaske's schermafbeelding
      Member for Life
      1.979 Reacties

04-04-11
      Oorspronkelijk geplaatst door zimmi

Lees eens even verder bij de buren van XDA. Per toestel wordt info gegeven.
      Daar vind je alle informatie die je nodig hebt om je ROM te flashen. Site is engelstalig met uitgebreid forum. Vóórdat je aan het werk gaat, lees de informatie goed door omdat je het risico loopt je toestel te 'bricken', oftewel, dat ie niet meer werkt.

succes
      Roland

Inderdaad...
      En een hint: je moet een gehackte bootloader er op hebben staan om anders talige roms te kunnen flashen (krijgt anders vendor ID error).
      Succes!

Errare humanum est...