Logo
Venster sluiten
InSided Media

• activesync verwijderen

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 6 van de 6

• ofrank
      ofrank's schermafbeelding
      Net begonnen
      3 Reacties

Thread starters
      05-03-11
      Ik heb een HTC touch diamond 2 met windows mobile 6.5. Vroeger synchroniseerde ik met windows XP, waarvoor ik activesync gebruikte. Mijn nieuwe laptop heeft windows 7 home premium, dat Windows Mobile Device Center gebruikt. Ik heb de software gedownload met mijn htc verbonden met mijn laptop, doch krijg steeds het bericht dat de sofware niet kan geïnstalleerd worden. Ik vermoed dat ik activesync eerst moet verwijderen. Met mijn htc geconnecteerd aan mijn oude laptop heb ik dit gedaan, doch activesync verwijderen van mijn htc lukt niet. Kan iemand mij helpen? Hoe moet je de software van je htc verwijderen? Deze draait op windows mobile 6.5
      Dank bij voorbaat

• wimpost
      Net begonnen
      28 Reacties

05-03-11
      http://www.mobilyz.com/forum/f285/op...s+media+player
      Dit was bij mij het probleem

• zimmi
      zimmi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.471 Reacties

05-03-11
      nee, het is niet nodig om software van je smartphone te verwijderen.
      download de laatste versie van Windows Mobile Device Center of laat Windows 7 alles updaten.
      geef je Touch Diamond vervolgens een soft reset en sluit 'm nogmaals aan.

succes

Roland

HTC Desire S

• ofrank
      Net begonnen
      3 Reacties

Thread starters
      06-03-11
      Dank voor de info.
      Mijn laptop herkent nu wel mijn HTC, ik krijg een menu voor het instellen van wat ik wens te synchroniseren, doch nadien staat mijn HTC te draaien, doch er gebeurt niks. Mijn agenda neemt geen gegevens van outlook 2007 over, evenmin komen in mijn outlook gemaakte afspraken op de agenda van mijn HTC, over naar de agenda van outlook.
      Ik had eerst ook mijn contacten gesynchroniseerd en dacht dat het langdurige handelen daaraan lag, doch niks is minder waar. Zelfs als ik enkel de agenda's synchroniseer, gebeurt er niks. Wat doe ik verkeerd?

• zimmi
      zimmi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.471 Reacties

06-03-11
      iemand schrijft in dit draadje: HTC Sync update uitgebracht | Mobilyz.com Ben er nu ook eindelijk achter waarom mijn contacten niet in Outlook 2007 terecht komen.
      Omdat mijn contacten als Google in de Desire staan en dus niet in telefoon.
      Dit omdat ik hem laat syncen met Google contacten.
      Is er een manier om contacten die onder Google in de Desire staan toch via HTC Sync te laten Syncen met Outlook 2007?

Is dat misschien bij jou ook van toepassing ?

en je zou dit draadje nog eens kunnen napluizen op tips&trucs: http://www.mobilyz.com/forum/f285/op...look-sync.html

HTC Desire S

• ofrank
      Net begonnen
      3 Reacties

Thread starters
      29-03-12
      probleem is intussen opgelost. Office 2010 geïnstalleerd. Nieuwe versie van windows mobile geïnstalleerd en firewall even uitschakelen. Synchroniseren werkt. Dank voor alle reacties.