Logo
Venster sluiten
InSided Media

• agenda synchroniseren

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 4 van de 4

• brw martijn
      brw martijn's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      3 Reacties

Thread starters
      10-12-10
      Beste allemaal,

Ik wil (moet van de belasting) van mijn Samsung omnia qwerty een backup maken.

Nu heb ik wel samsung pc studio maar dit werkt niet.
      Elke keer ben ik gedeeltes in mijn telefoon kwijt en als ik mijn agenda uit print krijg ik alleen de naam dus nog geen eens de tijd erbij laat staan de overige opties.

Kan ik de telefoon ook met windows agenda sychroniseren of heeft iemand een ander programma?

Ps, ik heb de zoek machine gebruikt maar kwam er niet echt uit.

wie helpt mij?

• Paddy31
      Paddy31's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      1.442 Reacties

10-12-10
      Oorspronkelijk geplaatst door brw martijn

Kan ik de telefoon ook met windows agenda sychroniseren of heeft iemand een ander programma?

Je kunt de agenda synchroniseren met het programma Outlook uit MS Office 2003 of nieuwer. Hiervoor heb je ook, afhankelijk van of en welke Windows versie je gebruikt, Activesync (WinXP) of Mobile Device Center (Vista/W7) nodig.

Before you abuse, criticize and accuse. Just walk a mile in my shoes (c) Joe South

• brw martijn
      Nieuw Lid
      3 Reacties

Thread starters
      12-02-11
      me computer vast gelopen nu geheel opnieuw geinstalleerd maar nu wil die niet meer sychroniseren.

hoe kan dit?

Wat moet ik doen?

• brw martijn
      Nieuw Lid
      3 Reacties

Thread starters
      04-03-11
      Oorspronkelijk geplaatst door brw martijn

me computer vast gelopen nu geheel opnieuw geinstalleerd maar nu wil die niet meer sychroniseren.

hoe kan dit?

Wat moet ik doen?

Synchroniseren wil die wel maar geen agenda items in ms outlook. Moet ik iets instellen zo ja wat?