Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 11 van de 11
nieuw bij sbp radio 1.0
net als sbp tv zal dit uit sbp onlin gehaald zijn denk ik.
Ik weet niet of het zo simpel te zeggen is dat het uit SPB Online gehaald is. Het zijn wel allen multimedia gerelateerde applicaties, dus overlap zal er zeker zijn.
Ik vraag me echter af of de techniek achter de applicaties et zelfde is ... 
Heb gister al uitgebreid de applicatie getest en het werkt simpel en doeltreffend! De kwaliteit is ook prima ...
heb vandaag ook al wat getest ziet er goed uit ook de verbinding via edge wifi zijn top !
Juist en de geluidskwaliteit is ook prima te doen in mijn ogen!
3 vraagjes:
Welke zenders worden er allemaal aangeboden en kun je zelf ook zenders toevoegen?
Is de kwaliteit ook goed genoeg via een GPRS-verbinding (WnW standaard)?
voorheen luisterde ik radio via moodio, maar op de één of andere manier wordt dit door mijn toestel niet meer afgespeeld.
Dit zou dan een mooie oplossing zijn.
er zitten standaard 1500 zenders in
netjes verdeeld via land en regio
en je kunt zelf nog zenders toevoegen
verbinding bij mij via gprs/edge is uitstekent.
Met W&W standaard kun je trouwens wel hoger komen dan Gprs snelheid. Als je toestel het ook aankan natuurlijk.
ik heb een MDA compact III. volgens mij is gprs dan het hoogst haalbare.
bij moodio kon ik de bitrate aanpassen en dan liep het wel goed. als SPB radio goed loopt met gprs ben ik dik tevreden.
ik ga het in ieder geval proberen.
Ik zou gewoon een trial downloaden en proberen. Ik heb zelf zorgvuldig getest op HSDPA, Wi-Fi beiden prima te doen. De vraag is even of GPRS voldoende bandbreedte biedt, omdat het ook nog eens afhankelijk is in welke bit-rate de gekozen zender streamt.
ik heb de trial geprobeerd maar het loopt niet soepel. blijkbaar is mijn dataverbinding net niet snel genoeg. jammer