Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Medion Gopal MD 96260

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 6 van de 6

• Leo Hofland
      Leo Hofland's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      1 Reacties

Thread starters
      24-08-08
      Is er misschien iemand die me een goeie tip kan geven?
      M'n Gopal werkt niet meer. Hij start niet meer op als ik de aan/uitknop een aantal seconden ingedrukt houd.
      Hij start wel op in de blauwe schermen.
      Kennelijk is de info van het kaartje verdwenen.
      De meegeleverde DVD op de pc geÔnstalleerd om te proberen de gegevens over te zetten naar de gopal. Het programma zoekt het apparaat maar vindt het niet, er komt geen verbinding tot stand.
      Geprobeerd op andere pc en ook met ander verbindingsnoer, helaas pindakaas. Zelfde probleem. COM en USB worden herkend door programma, maar geen verbinding. Op "deze computer" staat aanduiding "mobiles geršt", echter zonder inhoud.
      Een goed advies is zeer welkom.
      Alvast dank.
      Leo

• dott
      dott's schermafbeelding
      Nieuw Lid
      10 Reacties

27-08-08
      Sorry heb hier geen ervaring mee.

Liever de ziekte van Parkinson dan die van Alzheimer:
      ik mors liever wat bier,dan dat ik het vergeet te drinken!!

• Djoekie42
      Nieuw Lid
      2 Reacties

30-09-08
      Heb hetzelfde probleem gehad, maarrrrrrrr.....

Registreer je op het Duitse forum www.GoPal-Navigator.de :: Portal en download www.GoPal-Navigator.de :: Download
      Zet de files op je SD kaart en voer hiermee een flash-update uit (WinCE SD)
      Na het opnieuw opstarten wordt het apparaat weer herkent door je pc.
      Daarna is het een kwestie van de navi-software opnieuw installeren en de kaarten op de SD zetten. Lees de leesmij bestanden van de originele cd goed.
      Belangrijk: de kaart van Nederland MOET op de interne flashdisk worden geplaatst.

Suc6!!!

• Dynasign
      Nieuw Lid
      1 Reacties

17-07-09
      Jammer dat de bovenstaande site het niet meer doet. Maar goed ik heb een workaround gevonden. Ik heb voor de MEDION MD 96260 de volgende bestanden gedownload vanaf deze Franse site winceimg.bin en winceimg.CKS:
      PNA 470

Als je deze bestanden op een 32mb sd kaartje zet (eerst even formatteren met een FAT16 formaat. Dan kun je in het blauwe menu kiezen voor FlashRom Upgrade > 3e optie: middels SD card. Indien het kaartje niet juist is geformateerd geeft deze optie nadat het inlezen voor 100% is voltooid een 'Size error'.

Daarna kon ik het apparaat weer aanzetten en heb de installatie kunnen afronden met het gebruik van de originele SD kaart (2gb) met daarop de kaarten (.psf files) en installatie bestanden (zie leesmij van meegeleverde CD) weer geplaatst.

• beugels
      Nieuw Lid
      1 Reacties

13-01-11
      Hallo,

Ik ben nieuw op dit forum en ik heb navigator Meduion MD96360 met hetzelfde probleem, kan geen verbinding krijgen met mijn PC en de navigator tart alleen op met een scherm.
      Nou lees ik hierboven dat ik twe files moet downloaden n.l.winceimg.bin en winceimg.CKS.
      Het probleem is nu dat ik deze files niet kan vinden op die Franse site (kan geen frans lezen)
      Ik zou willen weten of iemand deze files heeft en of weet waar ik ze kan downloaden.

M.V.G.
      Hein Beugels.

• hans9803
      Debutant
      1 Reacties

03-04-11
      hoi ik ben nieuw hier en heb hetzelfde probleem als mijn voorganger weet iemand waar ik de bestanden kan downloaden alvast bedankt