Logo
Venster sluiten
InSided Media

• HTC touch Diamond Rom Update; nu een quadband telefoon

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 31 tot 45 van de 99

• Mean Green
      Net begonnen
      46 Reacties

29-07-08
      okee, dat is duidelijk. Ik neem aan dat als er een nieuwe rom is dat ik dat te zien krijg als ik inlog bij de site van HTC? Gr Frank

• hbiesheuvel
      Net begonnen
      22 Reacties

29-07-08
      Oorspronkelijk geplaatst door gerwinbouw21

Hallo,
      kan iemand mij helpen?
      Ik heb sinds twee weken de touch diamond, ik kan met geen mogelijkheid de ROM-update
      erop krijgen; ik krijg een foutmelding 260 of 204 met als omschrijving erbij dat de USB-kabel niet goed is aan gesloten.
      kan iemand mij helpen in simpele taal wat ik fout doe.
      Ik heb de update gedownload en op mijn buroblad gezet.

Gerwin

draait active sync mee?

• Mean Green
      Net begonnen
      46 Reacties

30-07-08
      Ik heb Vodafone gebeld. Updates van de Vodafone branded Diamond komen ook via de HTC site beschikbaar.

Gr,
      Frank

• dicbro
      Community Contactgroep
      3.667 Reacties

30-07-08
      Oorspronkelijk geplaatst door gerwinbouw21

Hallo,
      kan iemand mij helpen?
      Ik heb sinds twee weken de touch diamond, ik kan met geen mogelijkheid de ROM-update
      erop krijgen; ik krijg een foutmelding 260 of 204 met als omschrijving erbij dat de USB-kabel niet goed is aan gesloten.
      kan iemand mij helpen in simpele taal wat ik fout doe.
      Ik heb de update gedownload en op mijn buroblad gezet.
      Gerwin

Welk besturingssysteem gebruik je?
      Voor XP heb je ActiveSync nodig, voor Vista Windows Mobiele Apparaat Centrum (Windows Mobile Device Centre).

• marco899
      marco899's schermafbeelding
      Member for Life
      3.556 Reacties

30-07-08
      Wie nu op de HTC site een rom wil downloaden zal zien dat dit niet lukt. Maar de oplettende gebruiker zal zien dat er een nieuwe rom aanstaande is nl.: RUU_Diamond_HTC_NLD_1.93.404.1_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship.exe Nog even wachten dus.

[COLOR="Blue"]Touch HD[/COLOR], [COLOR="Red"]Palm Treo 750v[/COLOR], [COLOR="DarkOrange"]i-mate SP5[/COLOR],[COLOR="Navy"]Leadtek 95XX[/COLOR]/[COLOR="DarkRed"]Spv-C600[/COLOR].

• gnr
      gnr's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.542 Reacties

30-07-08
      Ik kan de nieuwere WWE Rom die jij beschrijft van de HTC site downloaden maro899.

Alleen heet het bestand: _QMR_RUU_Diamond_HTC_Europe_1.93.401.2_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship

• gnr
      gnr's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.542 Reacties

30-07-08
      Ik ben hem aan het flashen.. Ben benieuwd wat er gewijzigd is t.o.v. de reeds circulerende 1.93.xxx.1 release.

Excuses.. ik wilde eigenlijk een edit doen op mijn vorige post.. :S

Ervaringen so far:
      • Ondanks dat de bestandsnaam nog geen taal verraad is de versie die ik mocht downloaden van HTC wel gewoon WWE.
      • Ook in deze versie geen Google Maps.. (Maar ook nog geen TomTom)
      • Ook in deze 1.93 versie heeft de Dialer op de linker SoftKey VideoCalls als optie staan ipv Contacts.
      • Nog geen spannende zaken tegen gekomen op de Quad Band na dan.

• marco899
      Member for Life
      3.556 Reacties

30-07-08
      Oorspronkelijk geplaatst door gnr

Ik kan de nieuwere WWE Rom die jij beschrijft van de HTC site downloaden maro899.

Alleen heet het bestand: _QMR_RUU_Diamond_HTC_Europe_1.93.401.2_Radio_Signed_Diamond_52.29.25.12_1.00.25.05_Ship

Die had ik gezien via xda maar is niet van de europese htc site te downloaden indien je een nederlands toestel hebt. Jou versie is de nieuwe WWE.

[COLOR="Blue"]Touch HD[/COLOR], [COLOR="Red"]Palm Treo 750v[/COLOR], [COLOR="DarkOrange"]i-mate SP5[/COLOR],[COLOR="Navy"]Leadtek 95XX[/COLOR]/[COLOR="DarkRed"]Spv-C600[/COLOR].

• Flea
      Nieuw Lid
      22 Reacties

30-07-08
      Oorspronkelijk geplaatst door Mean Green

Ik heb Vodafone gebeld. Updates van de Vodafone branded Diamond komen ook via de HTC site beschikbaar.

Gr,
      Frank

Dat zou wel heel tof zijn.
      Had namelijk de Vodafone-hoop al beetje opgegeven
      Maar hoe gaan Vodafoners die kunnen downloaden?
      Vooralsnog zijn de Vodafone-branded phones niet te registeren..

Maar thanks voor het bellen

• renate1970
      renate1970's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      859 Reacties

31-07-08
      Wil jullie even het vreugde volle nieuws vertellen dat net op de geregistreerde pagina van HTC de Diamant kan worden geupdate naar de rom met 1.93 enz. Hij staat trouwens wel nog onder de oude datum. Wat op dit moment de grote veranderingen zijn weet ik zo gauw niet.

Samsung Galaxy Note, LG Optimus 7.5, Sony Xperia Sola. 
      (don't take your organs to heven, heaven know we need them here)

• bramsmulders
      bramsmulders's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      746 Reacties

31-07-08
      hij heeft geupdate programmas, en is razendsnel vergeleken met de 1.37 versie.
      Ook zit er een nieuwe radio in die de batterij langer laat werken en beter berijk garandeerd.

gr b

• robinVerdegaal
      robinVerdegaal's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      430 Reacties

Thread starters
      31-07-08
      Hier ook een UK device met sinds gisteren de 1.93 rom update. Inderdaad, TF3D is een stuk sneller, terwijl ik er al geen problemen mee had in 13.7.

Het lijkt erop alsof de touch/press auto-aanvul compact-qwerty toetsenbord bug (mond vol) ook is opgelost in deze Opera. Ik heb het althans nog niet meegemaakt dat na auto-aanvullen de cursor opeens weer halverwege je zin staat, zoals in de eerdere rom. Duimen dat dat zo blijft.

Verder zitten er allerlei kleine verbeteringen in, zoals een alfabet jump lijst in de dialoog bij het toevoegen van steden aan de weather tab.

Ik had geen backup gemaakt omdat mn contacts toch syncen met PC, maar nu blijk je toch best een hoop instellingen opnieuw te moeten maken. Deze keer installeer ik ook echt *alle* tooltjes op de interne opslag, dus ook mini-apps als PHM regedit en Modaco Nodata. Lekker ruimte houden op de systeemopslag.

• enisdev
      Net begonnen
      18 Reacties

31-07-08
      Inmiddels heb ik de laatste NLD versie gedownload en geinstalleerd.(legale versie vanaf HTC member site, staat onder de naam van de vorige rom download)
      Touch3dflo werkt sneller. Om het stabiel te vinden zal ik nog een paar dagen moeten testen maar eerste gebruik is merkbaar beter.

Enige probleem is dat de touchflo home scherm de datum als 1 januari 2008 ziet en volgens het scherm is mijn operator Tmobile terwijl dit niet zo is.

In de tijd/datum scherm zijn de instellingen juist.
      Mocht iemand een oplossing hebben hoor ik het graag.

• marco899
      Member for Life
      3.556 Reacties

31-07-08
      Oorspronkelijk geplaatst door enisdev

Enige probleem is dat de touchflo home scherm de datum als 1 januari 2008 ziet en volgens het scherm is mijn operator Tmobile terwijl dit niet zo is.

Geen probleem bij mijn toestel.

• chanes
      Net begonnen
      4 Reacties

31-07-08
      Ik heb het probleem dat mijn msn messenger en windows live het nog steeds niet doen. Wel als je hem via de usb aan de computer hebt liggen, maar niet zo via mobiel internet. Heeft iemand hier een oplossing voor??

Verder qua snelheid wel een verbetering tov de vorige ROM.