Logo
Venster sluiten
InSided Media

• \'Microsoft Metro UI-ontwerper doet z\'n werk op Apple-producten\'

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 6 van de 6

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      20-02-12
      Nog maar een klein relletje om het weekend mee af te sluiten. Waar een foto meer zegt dan een hoop woorden is het kiekje van Bill Flora, één van de hoofdontwerpers van de Metro UI van Windows Phone en Windows 8. Op de foto is te zien hoe hij achter zijn werkbureau zit, waarop nogal veel Apple-werkgerei te zien is...
      Lees de hele blogpost

• patrickl
      patrickl's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.223 Reacties

20-02-12
      Mijn Moeder heeft ook een Mac, maar ze draait daar wel Windows op. Het is absurd dure hardware, maar daarmee meestal ook wel goed spul. Al zal een (grafisch) ontwerper ook wel gewoon MacOS gebruiken.
      Wat voor telefoon heeft hij?

• haz
      Is al aardig op weg
      140 Reacties

20-02-12
      Zou het andersom ook zo zijn? Eeen Apple - UI ontwerper op een Windows machine. Lijkt me niet, staat vast een straf op.

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

20-02-12
      Is niet ongewoon dat designers Apple gebruiken, integendeel zelfs. Heel normaal. In de grafische sector kom je sneller Apple tegen dan een Windows PC. In de administratieve sector is dit weer net andersom

Main : ZTE Blade Gen2 (ClockworkMod v5.0.2.0, ROM:Ginger Stir Fry v26b (Gingerbread)
      Spare:LG Optimus ME P350 basic rooted.

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

20-02-12

Is niet ongewoon dat designers Apple gebruiken, integendeel zelfs. Heel normaal. In de grafische sector kom je sneller Apple tegen dan een Windows PC. In de administratieve sector is dit weer net andersom

Zou Apple dan binnen het bedrijf ook Windows gebruiken voor sommige taken? Dat vraag ik me dan af.

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

21-02-12
      Oorspronkelijk geplaatst door mathizel

Zou Apple dan binnen het bedrijf ook Windows gebruiken voor sommige taken? Dat vraag ik me dan af.

Office is er ook gewoon voor de Mac. Dus ik kan me ook zo voorstellen dat er wel wat Apple's op de Microsoft campus zwerven om dit te testen. Bij mijn weten was op een gegeven moment Microsoft de grootste afnemer van Apple producten, omdat de eerste XBox de PowerPC architectuur gebruikte die alleen via Apple in grote hoeveelheden te krijgen was.

Maar ik denk dat hier overdreven wordt gereageerd. Sinds wanneer is het een doodzonde om dit soort tooling te gebruiken? Professionals moeten de beste tooling gebruiken die er voor hen te krijgen is en waar zij zich het meest bij thuisvoelen. Als dat Apple is, moeten ze dat vooral doen. Liever een Apple in de workplace en fantastische resultaten dan een gefrustreerde ontwerper en slechte resultaten....

Jaap

[URL="http://modernnomads.info"]modernnomads.info[/URL], de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
      WikiMaster [url=http://www.pdatotaal.info/forum/showwiki.php?title=Handleiding:Meer+doen+met+je+Windows+Mobile+telefoon]Nederlandse Windows Mobile Wiki[/url].