Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Windows Phone doet opmars: meer internetverkeer dan BlackBerry in Ierland en Italië

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 2 van de 2

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      17-02-12
      Dat Android en iOS \'de grootsten\' zijn, weten we inmiddels wel. Het wordt echter de komende tijd erg spannend wie de onbetwiste nummer drie gaat worden. Symbian wordt actief uitgefaseerd door Nokia, maar het gaat ook niet al te goed met RIM BlackBerry: in zowel Ierland als Italië worden Windows Phone-toestellen zelfs al meer gebruikt.
      Lees de hele blogpost

• patrickl
      patrickl's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.223 Reacties

17-02-12
      Als ik die grafiek zo zie dan zou mijn titel zijn "Internetverkeer helemaal niets over het marktaandeel van telefoons met een verschillend OS". Of anders "RIM toestellen niet vaak gebruikt voor webbrowsen" (duh ... heb je dat schermpje wel eens gezien?)
      Ik snap de krampachtige "het glas is halfvol" aanpak ook wel, maar het wordt een beetje absurd op deze manier.

Blackberries hebben een marktaandeel van tussen de 5 en 9 procent en dat leidt tot 1% aan internet verkeer/browser sessies. Windows Phone heeft een marktaandeel van 1.3% en dat geeft ze 0,5% tot 1,2% internetverkeer.
      Helemaal die Lumia 800's verbruiken blijkbaar veel meer verkeer, want zelfs tov de andere WP telefoons is hun verkeer veel hoger dan je zou verwachten van het marktaandeel.