Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Microsoft Bing Vision-dienst nu operationeel in Nederland

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 3 van de 3

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      30-01-12
      Microsoft heeft vandaag hun Bing Vision-dienst uitgebreid voor verschillende Europese landen, waaronder Nederland. Met behulp van deze dienst kun je met je Windows Phone barcodes scannen, die direct gelinkt worden aan Microsoft\'s productenvergelijker Ciao.
      Lees de hele blogpost

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      30-01-12
      Werkt als een tierelier op mijn HTC Radar (zie bovenstaande foto van een scan van een studieboek die ik hier had liggen).

Blijf erbij dat Microsoft met Windows Phone en Bing *hele* elegante diensten hebben, maar ze moeten die koppelingen buiten de VS eindelijk eens voor mekaar krijgen! Bing Local Scout, Audio etc. zijn leuke diensten, maar als ze voor ons in Nederland niet werken, hebben we er niks aan. Dan blijven mensen ook liever Google's diensten gebruiken als ze bijvoorbeeld naar restaurants e.d. gaan zoeken.
      Hup en komop Microsoft!!

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

30-01-12
      Werkt inderdaad wel snel, maar niet consistent. 2 Microsoft boeken voor me liggen. De ene heeft ie gelijk, in een fractie van een seconde, maar de andere vindt ie niet. En dat is notabene nog wel een boek van Microsoft Press!