Logo
Venster sluiten
InSided Media

• CES: snelheidwedstrijdje met Windows Phone dik op voorsprong

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 5 van de 5

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      11-01-12
      Gisteren hebben we kunnen lezen dat op de beursvloer van CES 2012 er een leuke wedstrijd getiteld \'Smoked by Windows Phone\' aan de gang is op de stand van Microsoft. Men kan met een willekeurig ander toestel het tegen een Windows Phone opnemen, en kijken welk toestel bepaalde handelingen het snelst uit kan voeren. De tussenstand: Windows Phone dik op voorsprong!
      Lees de hele blogpost

• rondekooter
      rondekooter's schermafbeelding
      Weet de weg
      2.113 Reacties

11-01-12
      Ik las dit bericht toevallig op mijn Galaxy Nexus en zette tijdens het bekijken van het filmpje mijn muziek op pauze door de notificatiebar naar beneden te halen. Ben benieuwd of WP7 dat sneller had gekund. Uitgezonderd natuurlijk een pauzeknop op een headset.

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

11-01-12
      Ja, je drukt even je volume knopje in, drukt op de pauze knop en hop, op pauze zonder de pagina te hoeven sluiten.

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

13-01-12
      Qua boot wint WP7 Maar het is algemeen bekend dat Android geen sneller starter is.

http://www.youtube.com/watch?v=vA73SyeIcRs

Task speed WP7 vs iOS

The competition was in the below operations:
      * Taking a picture
      * Post picture to Facebook
      * Update status.
      * Find directions to a Restaurant.
      * Find movie times.

http://www.youtube.com/watch?v=PgvWd...eature=related

Ik kan geen task speed WP7 vs Android vinden.

• patrickl
      patrickl's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.223 Reacties

16-01-12
      Mag je dan ook Hootsuite oid gebruiken waarmee je op Androis ook naar meerdere sites kunt posten.

De facebook status aanpassen is iets wat standaard in WP ingwboywd zit? Ik heb dat nog nooit gedaan. Laatst ging een van mijn vrienden dat ineens doen en die heb ik maar uitgezet. Echt superirritant als je al die updates krijgt.

Foto's plaatsen, met bericht en taggen gaat direct vanuit de camera.

Hoe dan ook, het is wel een hele slimme marketing truc. Zou Addidas ook kunnen die. Kijken of je op je Nikes een voetbalprof op Addidas schoenen kan verslaan bij een potje hooghouden.