Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Microsoft rolt fix uit voor verdwijnend toetsenbord in Windows Phone

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 8 van de 8

• ktsang
      ktsang's schermafbeelding
      Redacteur
      4.962 Reacties

Thread starters
      05-01-12
      Last van het verdwijnende toetsenbordje sinds de laatste Windows Phone-update? Microsoft heeft een update aan de gang gezet die deze vervelende bug moet verhelpen. Het is nog niet helemaal duidelijk hoe de gefaseerde uitrol verloopt, maar er komen nu al berichten binnen van mensen die de update via Zune hebben kunnen installeren.
      Lees de hele blogpost

• Woef
      Woef's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      628 Reacties

05-01-12
      Goed nieuws dat de updates blijven komen voor Windows Phone, ik heb de update nog niet gekregen op mijn Lumia 800 in Zune. Overigens heb ik het kayboard probleem ook niet niet meegemaakt

• haz
      Is al aardig op weg
      140 Reacties

05-01-12
      Tot nu toe 1 keer dat het keybord verdwenen was.

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

06-01-12
      Ik heb het regelmatig op mijn Titan. Begint vrij irritant te worden.

HTC Titan

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

07-01-12
      Problematisch is dat Microsoft de updates niet langer lijkt te dwingen. Providers kunnen nu kiezen of ze de update willen hebben ja of te nee. Het zou dus kunnen dat de updates niet allemaal doorkomen. Ook stoppen ze met de pagina die aangeeft waar de updates zijn. Dit werd gisteren allemaal vermeld in een Microsoft blog. Deze blog werd echter in de uren daarop weer verwijderd. Wat er aan de hand is, is met op dit moment nog niet helemaal duidelijk maar volgens mij gaat niet iedereen deze update krijgen.

• haz
      Is al aardig op weg
      140 Reacties

08-01-12
      Denk niet dat je hier in Nederland daar last van hebt omdat hier geen simlock op het toestel zit (Lumia 800), bij geen enkele provider. Hooguit een startpagina met logo, die niet is te verwijderen maar overige software van een provider wel. Hier zijn we dan ook niet van een provider afhankelijk. Ik heb het toestel los gekocht en daar zit een Vodafone logo startpagina op (nou heb ik ook een Vodafone abonnement, dus is dat niet zo'n ramp) maar op het moment dat ik het toestel kocht wist ik dat niet. Elke provider simkaart kan er in, dus niet alleen Vodafone. Ik ben niet van Vodafone afhankelijk voor updates, die komen gewoon rechtstreeks van Microsoft of Nokia. Ik weet niet hoet het met HTC en/of andere merken toestellen zit.

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

09-01-12
      Ter info

Een sim-lock zegt in principe niets over of de updates provider afhankelijk zijn. Dat terzijde, de ervaringen met de HD7 (HTC) en Allegro (Acer) zijn tot nogtoe dat alles via Microsoft en fabrikant komt. Dit zijn echter compleet unbranded toestellen dus heb het nog niet kunnen vergelijken met de branded en of het echt een verschil maakt.

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

25-01-12
      8107 lijkt nu voor de Lumia's uit te rollen....hoor steeds vaker dat die binnen is