Oorspronkelijk geplaatst door Jahlion
....Ik moet bekennen dat ik zwaar teleurgesteld ben in de tekortkomingen van dit besturingssysteem. De lijst die hierboven staat is nog schokkender dan ik had verwacht. Allerlei belangrijke functies die Microsoft de afgelopen jaren aan haar mobiele besturingssysteem heeft toegevoegd zijn weer geschrapt, we gaan simpelweg weer terug in de tijd.......Ik gun Windows Phone een goede toekomst, maar zie het somber in.....
Amai...da's best somber gestemd ja....
En als hardcore Windows Mobile tweaker was ik bij het eerste nieuws over WP7 ook wel redelijk teleurgesteld, door wat er allemaal uit gehaald was.
Maar na het spul in het echt aan het werk te hebben gezien, en de vele zeer indrukwekkende apps te hebben zien langskomen (zowel native als wat er nu al ontwikkeld is), moet ik zeggen dat ik echt erg uitzie naar dit platform. En onder de indruk ben van wat er allemaal wel in zit.
Ik denk eerlijk gezegd dat het een verademing gaat worden aan snelheid en overzicht. Lekker 'zen' en rete-stabiel.
En laten we eerlijk zijn; onder Android is copy/paste ook een crime (voorzover al existant) en multitasking niet echt bruikbaar zoals het dat was onder WIndows Mobile.
Errare humanum est...