Hier inmiddels 2 WP7 toestellen.
Eerst gewacht met mijn Touch Pro 2 vervangen totdat ik van het werk een WP7 kreeg (HTC Trophy). Dat bevalt prima en afgelopen weekend heb ik dan ook besloten om privé ook voor een WP7 te gaan.
Privé heb ik een Samsung Omnia 7. Een danig mooier en beter scherm dan de HTC Trophy. Het zwart is veel zwarter in plaats van grijzig...
Het was even wennen om alles via Windows Live te doen, maar dat gaat ook wel goedkomen.
Mijn One Note aantekeningen had ik al via Windows Live gedeeld, maar kon ik op mijn telefoon niet zien. Nu heb ik een linkje naar mijn hotmail gestuurd, daar op geklikt en nu heb ik die notities ook in mijn Windows Live omgeving.
Door het synchroniseren met mijn WM6.5 voorheen waren de contactpersonen een beetje een warboeltje geworden. Dus die heb ik allemaal weggegooid en weer opnieuw vanuit een backup naar Windows Live gezet. Beetje vervelend dat ik ze dan ook weer allemaal opnieuw in Messenger moet zetten.
En ook vervelend, dat de verjaardagen in Outlook telkens verspringen

Maar dat moet ik even ergens anders uitzoeken.
Hmmm... een collega van me laat net zien dat de Omnia 7 ook wel voor niets te krijgen is bij een 2-jarig abonnement. Dat terwijl ik 100 euro bijbetaald heb.
Bij twee zaken vroegen ze me of ik per sé WP7 wilde hebben. Bij de tweede zaak gingen ze er nog wat uitgebreider op in. Waarom ik toch geen Android wilde. Hij liet me één en ander zien en legde uit dat alles aan te passen was en blabla. Toen ik hem vroeg hoe ik mijn Windows Live contact personen, kalender, mail enz zou kunnen syncen met Android had ie geen antwoord.
Toen ik weg ging zei hij (en volgens mij was hij serieus):"Als je nog eens wat meer weet over WP7 dan kom maar langs!" Dus ik antwoorde "Daar krijgen jullie toch cursus in?!?" Ik schrok een beetje van zijn laatste antwoord:"Nee, WP7 niet echt. En ik heb nu van jou meer geleerd van WP7 dan dat ik er ooit tevoren van gehoord heb" :S