Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Van Windows Mobile naar Windows Phone 7

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 61 tot 75 van de 75

1 2 3 4 5

• huplahoi
      huplahoi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.275 Reacties

02-02-11
      Oorspronkelijk geplaatst door Black-Rose

Hoever zijn de ontwikkelingen van WP7 "in a nutshell" inmiddels?

Soms... soms denk ik erover om volledig over te stappen op Apple. Dan bedoel ik ook volledig... PC en Iphone.

Exchange server aanleggen: hoe moeilijk is dat?

Nog een maand en alles is hier ook apple...

iPad - iphone 3GS

• Yvar
      Yvar's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      293 Reacties

02-02-11
      Ik heb mijn WP7 (Omnia 7) nu twee maanden, en ik moet zeggen, ik mis het 'oude' 6.5.x helemaal niet meer. Ja, het was wennen, en ja, je kan een aantal zaken niet meer.
      Maar alles werkt zo soepel en snel, heerlijk.
      Echter, als je niet met een aantal beperkingen kan leven, tja, dan wordt Android of iOS interessant.

Yvar
      --mobile device freak--

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

02-02-11
      Oorspronkelijk geplaatst door Yvar

Ik heb mijn WP7 (Omnia 7) nu twee maanden, en ik moet zeggen, ik mis het 'oude' 6.5.x helemaal niet meer. Ja, het was wennen, en ja, je kan een aantal zaken niet meer.

Helemaal mee eens....

Jaap

[URL="http://modernnomads.info"]modernnomads.info[/URL], de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
      WikiMaster [url=http://www.pdatotaal.info/forum/showwiki.php?title=Handleiding:Meer+doen+met+je+Windows+Mobile+telefoon]Nederlandse Windows Mobile Wiki[/url].

• Black-Rose
      Black-Rose's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      468 Reacties

02-02-11
      Oorspronkelijk geplaatst door Yvar

Echter, als je niet met een aantal beperkingen kan leven, tja, dan wordt Android of iOS interessant.

Ik wil en kan best wel met een aantal beperkingen leven, maar wil gewoon niet alles via de cloud. Wil het in eigen beheer hebben!
      Gewoon mijn Outlook gegevens syncen met mijn device zonder tussenkomst van een Gmail oid. dat is wat ik wil.
      Zelf een (exchange) server opzetten is een mogelijkheid. Kan ik ook van buitenaf inloggen, maar weet niet waar te beginnen.

Ik wil mijn gegevens en die van mijn klanten niet op straat hebben liggen!

In gebruik: HTC S310 en HTC TD2
      Verleden tijd: Motorola MPx220, Qtek S200 (WWE), HP IPAQ hx 2190b, HTC TyTN II (WWE)

• Black-Rose
      Schrijft lekker mee
      468 Reacties

02-02-11
      Oorspronkelijk geplaatst door huplahoi

Nog een maand en alles is hier ook apple...

Ik ben benieuwd naar je bevindingen!
      Ik heb eens tijd Ubuntu geprobeerd op mijn PC, maar met name het gemis van MS Office heeft me weer op Windows gebracht.

Formules in de Excel equivalent (van OpenOffice.org) waren net iets anders...

Verleden tijd: Motorola MPx220, Qtek S200 (WWE), HP IPAQ hx 2190b, HTC TyTN II (WWE)

• Black-Rose
      Schrijft lekker mee
      468 Reacties

06-02-11
      Thuis een oude PC of NAS met -Zarafa- erop!

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.193 Reacties

06-02-11
      Oorspronkelijk geplaatst door Black-Rose

Thuis een oude PC of NAS met -Zarafa- erop!

Hey,

Gaaf dat je het gelukt is!

Jaap

[URL="http://modernnomads.info"]modernnomads.info[/URL], de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
      WikiMaster [url=http://www.pdatotaal.info/forum/showwiki.php?title=Handleiding:Meer+doen+met+je+Windows+Mobile+telefoon]Nederlandse Windows Mobile Wiki[/url].

• erwinhermans
      erwinhermans's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      223 Reacties

07-02-11
      Ik moet zeggen het brengt wel wat herinneringen naar boven. Ik ben in 2004 begonnen met een xda2 met windows mobile. Die telefoon kon nog wel eens regelmatig blijven hangen. Maar gewoon de functionaliteit tov van alle andere telefoons zolas nokia en sony ericsson was een verschil van dag en nacht. Ik weet nog dat ik toen twijfelde tussen de SE p900i of de XDA2. Ik was blij dat ik voor de XDA2 had gekozen, want de P900 bleek retelangzaam te zijn en nog vaker te hangen dan de XDA2.
      Wat ik wel van voordeel vond is het tweaken van het apparaat. Je toestel nog net wat anders maken dan het oorsponkelijk bedoeld was. Vooral met latere versies zoals de Vario of de HTC Universe. Toen kregen steeds meer mensen een windows phone en kon je met een tweak hier en daar je onderscheiden van de massa. Helaas dat juist dat tweaken steeds meer ingedamd word. Behalve dan bij android. Dus voor mij zal de volgende gsm waarschijnlijk wel een android worden.

Erwin Hermans
      Device : LG Optimus 2x Speed 8Gb with 32Gb MicroSD

• hoekstras
      hoekstras's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      183 Reacties

11-02-11
      Eerst een aantal WM5/6 toestellen zoals de TyTN
      Daarna Nokia's zoals de E71.
      Vervolgens een iPhone 3.
      Vervolgens een tijdje een iPhone4.
      Daarna kunnen spelen met een Galaxy S en Desire HD.
      Vervolgens naar WP7 gekeken omdat Android niet soepel en snel goenoeg is. iOS is meestal wel snel en soepel maar mist weer te veel andere zaken. Na een 3.7 en 4"scherm is 3.5 echt te klein of je moet niet beter weten. Te beperkt zonder jailbrake. iTunes met te veel beperkingen. Saaie icoon interface.
      Dus eerst spelen met de eerste keuze's: een Omnia7 en een Optimus7.

Nu, na iets meer als een maand is het een HTC Trophy geworden.
      Ook geen perfecte smartphone maar hij komt het verst van alle voorgaande toestellen.
      De beste mix in scherm (3.8" SLCD. LCD= NoGo), grootte, gewicht, accuduur, looks, krasONgevoeligheid, grip door kunstof/rubber achterkant en een zeer soepel en snel werkend OS en native apps.
      En als leuke bijkomstigheid een van de betere prijzen.

Grootste nadeel is nog de slechte naam die Windows Mobile opgebouwd heeft. Ik weet zeker dat zodra meer mensen ook echt met een Windows Phone 7 smartphone gespeeld hebben, dat de naam van Windows Phone 7 snel zal rijzen.

• Rudi Hendrix
      Rudi Hendrix's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      332 Reacties

02-05-11
      Hier inmiddels 2 WP7 toestellen.

Eerst gewacht met mijn Touch Pro 2 vervangen totdat ik van het werk een WP7 kreeg (HTC Trophy). Dat bevalt prima en afgelopen weekend heb ik dan ook besloten om privé ook voor een WP7 te gaan.
      Privé heb ik een Samsung Omnia 7. Een danig mooier en beter scherm dan de HTC Trophy. Het zwart is veel zwarter in plaats van grijzig...

Het was even wennen om alles via Windows Live te doen, maar dat gaat ook wel goedkomen.
      Mijn One Note aantekeningen had ik al via Windows Live gedeeld, maar kon ik op mijn telefoon niet zien. Nu heb ik een linkje naar mijn hotmail gestuurd, daar op geklikt en nu heb ik die notities ook in mijn Windows Live omgeving.

Door het synchroniseren met mijn WM6.5 voorheen waren de contactpersonen een beetje een warboeltje geworden. Dus die heb ik allemaal weggegooid en weer opnieuw vanuit een backup naar Windows Live gezet. Beetje vervelend dat ik ze dan ook weer allemaal opnieuw in Messenger moet zetten.

En ook vervelend, dat de verjaardagen in Outlook telkens verspringen Maar dat moet ik even ergens anders uitzoeken.

Hmmm... een collega van me laat net zien dat de Omnia 7 ook wel voor niets te krijgen is bij een 2-jarig abonnement. Dat terwijl ik 100 euro bijbetaald heb.
      Bij twee zaken vroegen ze me of ik per sé WP7 wilde hebben. Bij de tweede zaak gingen ze er nog wat uitgebreider op in. Waarom ik toch geen Android wilde. Hij liet me één en ander zien en legde uit dat alles aan te passen was en blabla. Toen ik hem vroeg hoe ik mijn Windows Live contact personen, kalender, mail enz zou kunnen syncen met Android had ie geen antwoord.
      Toen ik weg ging zei hij (en volgens mij was hij serieus):"Als je nog eens wat meer weet over WP7 dan kom maar langs!" Dus ik antwoorde "Daar krijgen jullie toch cursus in?!?" Ik schrok een beetje van zijn laatste antwoord:"Nee, WP7 niet echt. En ik heb nu van jou meer geleerd van WP7 dan dat ik er ooit tevoren van gehoord heb" :S

• keesvh
      keesvh's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      108 Reacties

12-08-11
      Was eerst heel septisch t.o wp7 gewoon een ouderwetse wm gebruiker maar zie nu de filisofie achter wp7 en begrijp dit steeds beter.

Een mooi stukje geschiedenis

• Valcon
      Schrijft lekker mee
      987 Reacties

16-08-11
      'k Mag niet hopen dat je septisch was (daar sta ik namelijk een beetje sceptisch tegenover), want da's niet gezond

• serkonl
      Net begonnen
      5 Reacties

28-09-11
      weet iemand als je update naar mango krijg je ook nederlandse taal de bij of alleen engels
      groetjes
      serkonl

• Rudi Hendrix
      Rudi Hendrix's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      332 Reacties

28-09-11
      Ik heb destijds met de beta versie van Mango inderdaad de Nederlandse taal er bij gekregen.
      Mocht je nog twijfelen: gewoon overgaan van WM naar WP7(.5) Het is een WERELD van verschil!
      Ik heb jarenlang plezier gehad van WM toestellen, dus ik mag het eigenlijk niet zeggen, maar WM loopt eigenlijk net niet. En WP7 loopt als een tiet! Met WM ben je vaak aan het wachten, het toetsenbordje is net niet handig enz enz. En als je het beter wil hebben ben je je suf aan het installeren met losse applicaties. Nee, WP7: werkt out of the box! Het enige dat je hoeft te doen is het naar je wensen aanpassen, maar het werkt zonder meer.

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.934 Reacties

28-09-11
      Hier in Nederland was tot gisteren geen Mango beschikbaar.
      En dan was het beperkt: Je kon geen apps installeren.
      Maar out-of-the-box werkt het al behoorlijk.
      En nu Mango uit is, gaat er een wereld open.

1 2 3 4 5