Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Hoe kan ik apps betalen in de Windows Phone Marketplace?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 7 van de 7

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      09-02-12
      Apps kunnen momenteel alleen betaald worden door middel van een credit card of een prepaid variant hiervan. Registreer je creditcard via de website https://account.microsoft.com/ en je kan in de Marketplace apps gaan kopen.
      Lees de hele blogpost

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

09-02-12
      Het zou handig zijn als ze ook betaling via de factuur introduceren. dmv smsjes, dan kunnen zoveel meer mensen er gebruik van maken.

Searching the stars behind the clouds in the middle of the day.

• Erik Onnes
      Erik Onnes's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      106 Reacties

10-02-12
      Of direct via de telefoonrekening van de provider. Of denk ik nu helemaal raar?

Ik gebruik nu: Samsung Galaxy S (zakelijk) en Nokia N8 (privé)

• Valcon
      Schrijft lekker mee
      987 Reacties

10-02-12
      Het zou me verbazen als de Microsoft Points op WP gaan introduceren. Microsoft wil waarschijnlijk de Points gaan stopzetten. Zie hierzo.

• haz
      Is al aardig op weg
      140 Reacties

10-02-12
      Het lijkt mij inderdaad ook eerder dat ze betaling via de telefoonrekening zullen realiseren, dat had b.v. Nokia ook al met de Nokia Shop en is zeer handig.

• mathizel
      mathizel's schermafbeelding
      Schrijft lekker mee
      797 Reacties

10-02-12
      @Eric, kijk naar samsung met hun Bada, daar werkte dit perfect. Mis dat nog steeds. heb wel een cc maar ben nooit zo'n fan van het internetgebruik.

• gbrugman
      gbrugman's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      54 Reacties

12-02-12
      Je credit card wordt aan je zune.net account gekoppeld, helaas voor mij omdat Zune onthouden heeft dat mijn lokatie VS is en ik nu geen NL credit card meer kan opgeven . Ik kan mijn lokatie op zune.net niet wijzigen om de een of andere onduidelijke reden.

--
      Nokia Lumia 800, iPad, SGT8.9,Dmedia7"Android Tab, HTCTD2