Logo
Venster sluiten
InSided Media

• FAQ; hoe voeg ik muziek toe aan mijn Windows Phone?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 14 van de 14

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      636 Reacties

Thread starters
      19-12-11

Vaak bereikt mij de vraag hoe je je reeds bestaande muziek collectie op je Windows Phone moet zetten. Hiervoor moet je de Zune software gebruiken.

Sluit je Windows Phone met de meegeleverde datakabel op je PC aan. De Zune software start nu automatisch op. Rechtsbovenin zie je nu het menu instellingen staan.
      Lees de hele blogpost

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

19-12-11

Is er misschien een manier om Zune mappen af te laten spelen?
      Nu komt alles in 1 grote vergaarbak, en gaat er helemaal vanuit dat je de tags goed hebt staan. Ik heb op mijn PC alles in mapjes staan, en vroeger kon je gewoon een mapje laten afspelen. Om nu al mijn MP3'tjes te gaan taggen...

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      636 Reacties

Thread starters
      19-12-11

Kun je niet per map een afspeellijst maken? Ik heb zelf een Zune Pass dus niks meer lokaal staan om dit uit te proberen.....

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

19-12-11

Volgens mij niet, of ik doe iets verkeerd? Ik zoek de muziek op mijn PC op, en voeg deze toe. Deze komt dan in 1 grote lijst, volgens mij kan ik daar geen mappen maken.

HTC 7Pro

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.188 Reacties

19-12-11

Nee, maar je kan wel nummers aan een playlist toevoegen en op je phone, die playlist kiezen. Mapjes gaat niet werken.

HTC 7 Trophy & HTC Titan

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

19-12-11

Ja dat weet ik, maar dan moet ik dus nummer voor nummer aan een playlist toevoegen. Voorheen had ik bv Dance 80's en als je die aanklikte speelde WM6.5 de hele map af. Ik ben nog niet gelukkig met de Zune oplossing...

HTC 7Pro

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.188 Reacties

19-12-11

Je kan toch meerdere nummers tegelijk aan een pl toevoegen?

HTC 7 Trophy & HTC Titan

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

20-12-11

Oorspronkelijk geplaatst door Jazzamataz

Je kan toch meerdere nummers tegelijk aan een pl toevoegen?

Klopt Jack, maar doordat ze in Zune in 1 lijst terecht komen, komt alles door elkaar te staan. Als ze goed getagged zijn, kun je dan daarop sorteren. Maar over het algemeen moet je dan toch door de hele lijst om een playlist te maken.

HTC 7Pro

• JvanEkris
      JvanEkris's schermafbeelding
      Pocketinfo Guru
      15.153 Reacties

20-12-11

Oorspronkelijk geplaatst door RonH

Klopt Jack, maar doordat ze in Zune in 1 lijst terecht komen, komt alles door elkaar te staan. Als ze goed getagged zijn, kun je dan daarop sorteren. Maar over het algemeen moet je dan toch door de hele lijst om een playlist te maken.

Je kunt in Zune wel op artiest, album en genre selecteren. Als je audio goed getagged is werkt dat wel. Ik moet zeggen dat sinds ik tagging gebruik er ook niet zo'n probleem mee heb. Maar zoals vroeger alles in een mapje gooien werkt inderdaad niet meer....

Jaap

[URL="http://modernnomads.info"]modernnomads.info[/URL], de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
      WikiMaster [url=http://www.pdatotaal.info/forum/showwiki.php?title=Handleiding:Meer+doen+met+je+Windows+Mobile+telefoon]Nederlandse Windows Mobile Wiki[/url].

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

20-12-11

Dat is precies wat ik bedoel Jaap. Hebben jullie alles goed (opnieuw) getagged dan? En zo ja, wat gebruiken jullie daar dan voor? Het zou het mooiste zijn, als de mapnaam in de tag zou kunnen komen, want zo heb ik het nu onderverdeeld.

HTC 7Pro

• JvanEkris
      Pocketinfo Guru
      15.153 Reacties

20-12-11

Ik heb alles overnieuw getagged. Ik ben daar een tijd geleden al mee begonnen omdat die oude HTC HD ook al erg aan de metadata hing.

Ik gebruik MP3Tag, een freeware tool dat naar mijn mening erg goed is: je kunt zelfs batches draaien met nummering en op basis van velden naamgeving aanpassen. Ok kun je de album-art aanpassen en gewoon alle rommel uit je metadata gooien.

Jaap

[URL="http://modernnomads.info"]modernnomads.info[/URL], de plek voor zakelijke mobiele PocketPC gebruikers en hun beheerders.
      WikiMaster [url=http://www.pdatotaal.info/forum/showwiki.php?title=Handleiding:Meer+doen+met+je+Windows+Mobile+telefoon]Nederlandse Windows Mobile Wiki[/url].

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

20-12-11

Die was ik ook tegengekomen toen ik even zocht op MP3 tagging. Maar je komt er zoveel tegen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Wellicht een mooi klusje voor in de herfstvakantie...

Weet iemand zo het verschil tussen de verschillende types van tagging? V2 en V3 oid.

HTC 7Pro

• JvanEkris
      Pocketinfo Guru
      15.153 Reacties

21-12-11

Oorspronkelijk geplaatst door RonH

Die was ik ook tegengekomen toen ik even zocht op MP3 tagging. Maar je komt er zoveel tegen dat je door de bomen het bos niet meer ziet. Wellicht een mooi klusje voor in de herfstvakantie...

Weet iemand zo het verschil tussen de verschillende types van tagging? V2 en V3 oid.

Dat is alleen het aantal labels dat je kunt anbrengen bij mijn weten: V3 kent meer voorgedefinieerde labels. Meeste devices kunnen met beide omgaan.

Jaap

• RonH
      RonH's schermafbeelding
      Member for Life
      9.845 Reacties

21-12-11

Ok, thanx.
      Achteraf vrij logisch.

HTC 7Pro