Logo
Venster sluiten
InSided Media

• FAQ; Hoe krijg ik contacten gekopieerd naar Windows Phone 7?

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 9 van de 9

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      20-11-11
      Het grootste gemis voor de mensen die van Windows Mobile afkomen is de synchronisatie met Outlook bij Windows Phone 7. \"Hoe krijg ik nu mijn contacten en agenda afspraken over?\" is een veel gehoorde vraag.
      Lees de hele blogpost

• willem1947
      Is al aardig op weg
      138 Reacties

08-02-12
      Hallo RobvT,
      Sinds kort ben ik in het bezit van de Nokia Lumia 800 nou heb ik problemen met het synchroniseren.
      Agenda gaat goed maar de contactpersonen is een drama ze komen wel 3 tot 4 keer in de lijst te staan.
      Dus ik dacht nou 3000 contactpersonen zo populair ben ik nou ook weer niet.
      Ik heb ze al een paar keer handmatig verwijderd en weer opnieuw gesynct dat gaat prima maar ga je weer syncen omdat er eeen contactpersoon begekomen is dan gaat het fout dan komt er een verdubbeling.
      Weet jij misschien wat ik verkeerd doe?

Groeten,
      Willem

SBSH Calender Touch, Sprite PocketBackup, WordLogic, Diamond II en de HD2 en dan nu HTC One X

• Jazzamataz
      Jazzamataz's schermafbeelding
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

08-02-12
      Sync je met meerdere accounts? En welke accounts zijn dat dan? Exchange? Google? Live?

HTC Titan

• willem1947
      Is al aardig op weg
      138 Reacties

08-02-12

Sync je met meerdere accounts? En welke accounts zijn dat dan? Exchange? Google? Live?

Nee ik sync met Live.
      Ook heb ik Companionlink gekocht en daarmee kun je aangeven om de bestanden op Live te swipen maar ook dat bied geen soelaas.

Willem

SBSH Calender Touch, Sprite PocketBackup, WordLogic, Diamond II en de HD2 en dan nu HTC One X

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      08-02-12
      Willem,

En als je op je Live account inlogged staan hier de contacten er dan ook zo vaak in? Of doet het probleem zich enkel voor op je toestel? Zo niet dan zou je via contact beheer eens de dubbele er automatisch uit kunnen halen.....

Zonder Wrijving geen Glans.....

• willem1947
      Is al aardig op weg
      138 Reacties

09-02-12
      Rob,
      Ze staan in mijn Live account 2, 3,4 soms 5 keer en ik krijg ze daar niet weg momenteel staat de inhoud op 3000 stuks.
      Op mijn toestel heb ik van de serie A en B de boel opgeschoond maar in Live contactpersonen staan ze nog steeds.
      Tijdens het opschonen zag ik bij verwijderen de meerdere "windows Live" staan en die heb ik handmatig verwijderd.
      Daarna vanaf de telefoon gesynchroniseerd maar zoals boven beschreven staat die nog vol met de dubbelingen.
      Willem

• Jazzamataz
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

09-02-12
      Willem, Het is het makkelijkst als je de aanpassingen in je live account doet en niet op je foon. Als je je phone nu opschoont en vervolgens weer synct heb je alle dubbele weer terug.

HTC Titan

• willem1947
      Is al aardig op weg
      138 Reacties

09-02-12
      Jazzamataz,
      Dat is het probleem in mijn Live account vertikt hij het om ze te verwijderen.
      Trouwens nu net een nieuw probleem ik heb de Nokia opgeladen en had hem daarbij uit geschakeld nu wil dat ding niet meer opstarten.
      Er gebeurd niets het scherm blijft zwart.
      Willem

• Jazzamataz
      Community Contactgroep
      3.203 Reacties

09-02-12
      Hoi, Dat is erg vreemd. Ik kan gewoon netjes mijn contacten beheren in live mail via de pc. Wat gebeurt er dan als je een contact selecteert en verwijderd?

Het issue met het niet meer starten ben ik al eerder tegen gekomen in het forum Nokia: \'Laatste Lumia 800 update lost nog niet alle problemen op\'

Waarschijnlijk terug brengen naar de winkel.

HTC Titan