Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Waarom Outlook synchronisatie wel kan met WP7

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 8 van de 8

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      12-02-12
      Soms zie je een oplossing al tijden voor je neus staan, op mijn werk hebben we een CelleBrite UME 36 Pro staan. Een apparaat om gegevens van iedere willekeurige telefoon over te zetten in een andere telefoon of het kan je kostbare telefoon gegevens backuppen op een USB Stickje. Het betreft de contactgegevens, multimedia, sms berichten en agenda items.
      Lees de hele blogpost

• moaske
      moaske's schermafbeelding
      Member for Life
      1.979 Reacties

12-02-12
      Ik vrees dat dat toegang tot native code vereist, dus een 'normale' dev kan dit vergeten...

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      12-02-12
      Maar er zijn genoeg Devs die een streepje voor hebben..... enkele MVP's misschien?

• WebWacker
      Net begonnen
      3 Reacties

12-02-12
      Waarschijnlijk werkt dat apparaat met AT commando's. Hiervoor hoeft het bestandssysteem (en lokatie+formaat van bestanden) niet bekend te zijn. En er hoeft dan ook geen programma gemaakt te worden dat op de betreffende telefoon draait.

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      12-02-12
      Dat is waar, op de telefoon wordt geen software geïnstalleerd. Je krijgt enkel een melding: "contacten importeren?" Met een OK knop eronder.....

• WebWacker
      Net begonnen
      3 Reacties

12-02-12
      Dat versterkt mijn vermoeden. Ik heb alleen zelf geen Windows Phone toestel om het mee te testen.
      Misschien kan iemand anders het proberen? Een googletje naar AT commands doet wonderen

• Valcon
      Schrijft lekker mee
      987 Reacties

13-02-12
      Volgens de specs-pagina worden agenda-items niet gesynced:

"phonebooks, pictures, videos, ring-tones, and SMS"

Ik denk ook dat hij op dezelfde manier uitleest zoals carkits dat doen; geen idee of dat met oudewetse AT-commands gebeurt.

• RobvT
      RobvT's schermafbeelding
      Redacteur
      790 Reacties

Thread starters
      13-02-12
      Dan mogen ze hun eigen folder wel eens updaten. Windows Phone ondersteunt agenda sync nog niet maar S60 naar S60 bijvoorbeeld wel.

Zonder Wrijving geen Glans.....