Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 8 van de 8
In het topic over de review van de s710 had ik dit al eens gepost maar hier is het wat beter op z'n plaats:
... dacht ik mijn keuze gemaakt te hebben voor de s710... krijg ik een bod van T-mobile: MDA compact III (HTC P3300) voor €40,-. Vrijwel het zelfde bedrag als ik voor de aanschaf van een S710 kwijt ben bij Smartphonestunts.nl (150 min verlenging abbo t-mob relax), echter bij de laatste moet ik ook nog geheugen aanschaffen wat bij de MDA wordt meegeleverd, en bij de MDA krijg ik €4,- korting per maand op mijn abbo.... twijfel alom.
De ingebouwde gps spreekt me erg aan bij de MDA (gebruik nu een losse gps), maar het makkelijker in je broekzak steken van de s710 omdat er geen touchscreen op zit en het toestel wat smaller is spreekt me ook erg aan. De navigatie mogelijkheden van de s710 geven misschien de doorslag (wacht met smart op meer reviews hierover). Of bijvoorbeeld de stem instructies hard genoeg zijn ed.
Ik gebruik het toestel hoofdzakelijk om mee te bellen, te navigeren, agenda, mail lezen en een enkele keer ook mail sturen.
Misschien heeft iemand van jullie iets zinnigs te melden over deze toestellen wat me helpt bij het maken van een goede keuze? 
Ik heb ook zitten twijfelen tussen de E650 (S710) en de M700 (P3300) en heb uiteindelijk voor de E650 gekozen.
De doorslag is echt het voormaat geweest, maar als je hem serieus voor navigatie gaat gebruiken moet ik toch (voorlopig) de P3300 aanraden (groter scherm en ingebouwde GPS).
Begrijp me niet verkeerd ik werk nu met Route 66 (TomTom wil niet echt lukken) en het werkt prima, maar voor dagelijks veel gebruik is het toch wat lastig.
Is het volume van de gesproken instructies wel hard genoeg? Een kleiner scherm kan ik me wel in vinden. Verder navigeer ik niet dagelijks, maar misschien eens per 2 weken, maar ik zou het niet meer willen missen.
Ik ben ook TomTom gebruiker op dit moment, ik ga er eigenlijk vanuit dat er wel een patch voor zal komen vanuit TT.
Is het volume van de gesproken instructies wel hard genoeg? Een kleiner scherm kan ik me wel in vinden. Verder navigeer ik niet dagelijks, maar misschien eens per 2 weken, maar ik zou het niet meer willen missen.
Ik ben ook TomTom gebruiker op dit moment, ik ga er eigenlijk vanuit dat er wel een patch voor zal komen vanuit TT.