Logo
Venster sluiten
InSided Media

• [HD] "BTW Korting" op volledige assortiment bij de MM

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 1 tot 11 van de 11

• BPi
      BPi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.078 Reacties

Thread starters
      23-01-12
      Zojuist zag ik dat vanaf aanstaande donderdag de MM weer een paar dagen "BTW Korting" geeft.

Dat betekent dus 16% korting op het gehele assortiment! (Nee, geen 19%!)

De BCC doet natuurlijk ook met deze actie mee!

HTC Desire Z, FlyTouch2, ZUMO 660, ScalaRider G4,
      Volvo "1.330" + V-Strom 650 #www.MotorMee.nl#

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

23-01-12

Zojuist zag ik dat vanaf aanstaande donderdag de MM weer een paar dagen "BTW Korting" geeft.

Dat betekent dus 16% korting op het gehele assortiment! (Nee, geen 19%!)

De BCC doet natuurlijk ook met deze actie mee!

Uiteindelijk beland je dan nog boven de normale "straat"prijs.

Klein vb-tje

MM:Alcatel OT-990 €159,-

http://www.mediamarkt.nl/mcs/catentr...28,194149.html

-16% = 25,44

Je betaald dan bij MM €133,56

Bij KPN of Telfort of Kijkshop kost ie nu 89,95 (prepaid)

http://www.kpn.com/mobiel/alle-telef...EAAAEy.eYFrWM8

Main : ZTE Blade Gen2 (ClockworkMod v5.0.2.0, ROM:Ginger Stir Fry v26b (Gingerbread)
      Spare:LG Optimus ME P350 basic rooted.

• Gerke
      Moderator Gerke's schermafbeelding
      Moderator
      4.995 Reacties

23-01-12
      @Krab Je vergelijkt nu een Simlockvrij toestel met een prepaidtoestel, dat lijkt op appels en peren.

Ga gewoon lekker kijken als je wat zoekt en bepaal dan pas of je het de prijs waard vindt of niet

HTC Incredible S, Acer Iconia A500, BeBook Neo, Huawei E5830 , Samsung Galaxy S wifi 5.0

• BPi
      BPi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.078 Reacties

Thread starters
      23-01-12
      In veel gevallen zal een dergelijk voorbeeld kunnen kloppen. Zeker als ze, zoals volgens geruchten doen vermoeden, de prijzen de dag ervoor omhoog gooien...

Echter, als je kijkt naar artikelen die bijna nergens onder de adviesprijs worden verkocht, dan kan het wel eens voordeliger uitvallen.

tegenvb-tje:

Als ik ga kijken naar Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB Goud, dan houd ik er rekening mee dat de normale verkoopprijs € 599,- is. Volgens pricewatch zit er maar 1 aanbieder (ex verzending) onder, maar komt incl verzending op het zelfde bedrag uit. Als de MM ook op deze (advies?) prijs gaat zitten, dan zou de tablet nu € 503,36 kosten.

Er zijn genoeg internetfora waaruit blijkt dat overal de prijs van 599 gehanteert wordt, dus zal een hogere prijs bij MM wel opvallen.

Ik ga dus wel even kijken

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

23-01-12
      Oorspronkelijk geplaatst door BPi

In veel gevallen zal een dergelijk voorbeeld kunnen kloppen. Zeker als ze, zoals volgens geruchten doen vermoeden, de prijzen de dag ervoor omhoog gooien...

Ik bedoel maar.Jij bent ook niet echt overtuigd gezien je schijft "BTW korting"

tegenvb-tje:

Als ik ga kijken naar Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB Goud, dan houd ik er rekening mee dat de normale verkoopprijs € 599,- is. Volgens pricewatch zit er maar 1 aanbieder (ex verzending) onder, maar komt incl verzending op het zelfde bedrag uit. Als de MM ook op deze (advies?) prijs gaat zitten, dan zou de tablet nu € 503,36 kosten.

Er zijn genoeg internetfora waaruit blijkt dat overal de prijs van 599 gehanteert wordt, dus zal een hogere prijs bij MM wel opvallen.

Ik ga dus wel even kijken

Ik neem, die moeite nog niet eens.Ik ken Mediamarkt/Saturn

Ik weet niet over wel pricewatch jij het hebt. Hiet staat er meer met prijzen rondom de €590,-
      http://tweakers.net/pricewatch/29536...&orderSort=asc

Maar we gaan het meemaken!

Main : ZTE Blade Gen2 (ClockworkMod v5.0.2.0, ROM:Ginger Stir Fry v26b (Gingerbread)

• BPi
      BPi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.078 Reacties

Thread starters
      24-01-12
      Oorspronkelijk geplaatst door krab

Ik bedoel maar.Jij bent ook niet echt overtuigd gezien je schijft "BTW korting"

Ik neem, die moeite nog niet eens.Ik ken Mediamarkt/Saturn

Ik weet niet over wel pricewatch jij het hebt. Hiet staat er meer met prijzen rondom de €590,-
      http://tweakers.net/pricewatch/29536...&orderSort=asc

Maar we gaan het meemaken!

Die pricewatch heb ik naar gekeken en daar zitten er nu 2 (gisteren 1) onder de 600 (590 en 595 afgerond) maar kosten incl. verzending 600 of meer. Dat is dus mijn richtbedrag. Dus wat ik ik eerder aangaf is toch juist?

Ervaring met BTW korting bij MM heb ik. En dan wel in de negavtieve zin voor een DLSR die na de korting nog tientjes meer kostte dan bij een ander. Dus ik ben zelf ook kritisch. Makro daarentegen heeft mij verrast bij de aankoop van een HD filmcamera. Vooral door de combi: scherpe prijs (ja echt), btw-korting en dan nog eens een cashback van Canon. Hiermee kwam ik op een totale korting van 40% en zat 20% onder de goedkoopste op internet.

We zullen zien of ze deze keer eerlijke prijzen hanteren

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

25-01-12

Die pricewatch heb ik naar gekeken en daar zitten er nu 2 (gisteren 1) onder de 600 (590 en 595 afgerond) maar kosten incl. verzending 600 of meer. Dat is dus mijn richtbedrag. Dus wat ik ik eerder aangaf is toch juist?

Zo ongeveer.

Ervaring met BTW korting bij MM heb ik. En dan wel in de negavtieve zin voor een DLSR die na de korting nog tientjes meer kostte dan bij een ander. Dus ik ben zelf ook kritisch.

Dat bedoelde ik dus ook. Ik twijfel er niet aan dat je kritisch bent.Zoals je zelf ook al schreef " als ze de prijzen niet ineens omhoog gooien" dan kom je nog duur uit. Ik bedoel. Het moet toch ergens vandaan komen. Uit de lengte of uit de breedte. MM is geen liefdadigheids instelling.

Ik heb ooit een TV gekocht bij MM voor een leuke prijs. Een model (LG) dat zij hadden, alleen hadden

Makro daarentegen heeft mij verrast bij de aankoop van een HD filmcamera.

Ik ben benieuwd.De makro vind ik geen goed vergelijk omdat niet iedereen daar kan kopen, de "gewone" man niet.

• BPi
      BPi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.078 Reacties

Thread starters
      26-01-12

De BCC hanteert dezelfde acties, daarvan kon ik zien dat ze het op voorraad hadden dus ik heb daar een bestelling geplaats. Ik had al op tweakers gezien dat niet elke BCC en MM winkel toestellen op voorraad hadden.

Morgen zal de bezorging plaats moeten vinden

Betaalde bedrag ca. 503 euri. Dus korting op basis van de (advies)prijs van 599.

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

27-01-12

De BCC hanteert dezelfde acties, daarvan kon ik zien dat ze het op voorraad hadden dus ik heb daar een bestelling geplaats. Ik had al op tweakers gezien dat niet elke BCC en MM winkel toestellen op voorraad hadden.

Morgen zal de bezorging plaats moeten vinden

Betaalde bedrag ca. 503 euri. Dus korting op basis van de (advies)prijs van 599.

BCC - Schiphol Rijk heeft vaak wel op voorraad.

• BPi
      BPi's schermafbeelding
      Weet de weg
      1.078 Reacties

Thread starters
      29-01-12
      Vrijdag binnen voor 503 euro. Leuk apparaat voor een gunstige prijs. Goedkoop durf ik niet te zeggen

komt inderdaad van Schiphol-Rijk.

Vrijdag nog even bij MM geweest voor een nieuwe telefoon voor mijn vriendin en kijken naar een Nikon lens. Ene was zelfde prijs als laagste in pricewatch en de andere 20% hoger....

• krab
      krab's schermafbeelding
      Ingeburgerd
      2.914 Reacties

30-01-12

Vrijdag binnen voor 503 euro. Leuk apparaat voor een gunstige prijs. Goedkoop durf ik niet te zeggen

komt inderdaad van Schiphol-Rijk.

Veel plezier met je Asus Eee Pad Transformer Prime 32GB Goud

Vrijdag nog even bij MM geweest voor een nieuwe telefoon voor mijn vriendin en kijken naar een Nikon lens. Ene was zelfde prijs als laagste in pricewatch en de andere 20% hoger....

Ik bedoel maar