Welkom bij het vernieuwde Pocketinfo.nl en leuk dat je jezelf gaat registreren!
Geen probleem. Dat kan de beste overkomen. Vul uw e-mailadres in om uw wachtwoord opnieuw in te stellen
Om je account te kunnen activeren moet er nog 1 laatste stap gedaan worden. Er is een mail verstuurd naar met een activatielink. Klik op de link in de mail om je account te activeren.
Resultaten 1 tot 15 van de 109
Plaats hier je reacties op het artikel "Pocketinfo Dev-Challenge: Opdracht 2: Random Getal"
Voor de eerste opdracht van de Pocketinfo Dev-Challenge hebben we 14 inzendingen binnengekregen. Omdat we op ongeveer 20-25 inzendingen gerekend hebben, gaan we als jury ons even beraden hoe we toch nog de deelnemers enthousiast krijgen om toch nog mee te doen. Voor de deelnemers die wel opdracht 1 ingeleverd hebben is hier Opdracht 2
Link naar het artikel: http://www.pocketinfo.nl/artikel/11595
joehoe
weer een nieuw item waarin we ons vast kunnen bijten
ik hoop dat diegene die de eerste opdracht niet ingeleverd hebben, toch nog mee blijven doen.
@Liptovsky, ik durf nog niks te beloven maar die kans zit erin. We zijn het zoals ik al schreef in de jury aan het overleggen.
Paul
ik hoop dat diegene die de eerste opdracht niet ingeleverd hebben, toch nog mee blijven doen.
Kom op jongens, zoiets is in 2 minuten in elkaar geknutseld (zelfs de "uitgebreide" variant) 
Random getallen...
Dat gaat nu een stuk makkelijker dan vroeger.
Vroeger moest je allerlei variabelen met elkaar combineren om een Random getal te krijgen. Datum/tijd/processor cycli e.d.
Suk6 voor eenieder die met de challenge meedoet. ;-)
Vroeger moest je allerlei variabelen met elkaar combineren om een Random getal te krijgen. Datum/tijd/processor cycli e.d.
Ben benieuwd. Vroeger wel eens zo'n functie in elkaar gesleuteld, zou nu inderdaad makkelijker moeten kunnen.
club te zijn 
Nope ik ga Opdracht 1 sluiten... Verderdiscussieren kan alleen hier..
Paul
(reactie op antwoord in vorige forum)
Ik heb er wel geld voor, maar ik vind het zonde om nu een zo'n ding aan te schaffen.
Iemand anders nog die ervaring heeft met Basic4ppc voor mobile devices?
Is het een beetje overzichtelijk op een pocket pc?
Zal voor mij een hoop privétijd kunnen besparen 
Gr. Mathijs Ruiter
(reactie op antwoord in vorige forum)
Ik heb er wel geld voor, maar ik vind het zonde om nu een zo'n ding aan te schaffen.
Iemand anders nog die ervaring heeft met Basic4ppc voor mobile devices?
Is het een beetje overzichtelijk op een pocket pc?
Zal voor mij een hoop privétijd kunnen besparen 
Gr. Mathijs Ruiter
Inlever deadline is altijd op zondag avond. Voor deze opdracht dus zondag 7-12 om 24:00 uur.
Paul