Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Pocketinfo Dev-Challenge: Opdracht 2: Random Getal

• Gesloten Topic
    Share |

Resultaten 106 tot 109 van de 109

2 3 4 5 6 7 8

• evos
      evos's schermafbeelding
      Is al aardig op weg
      80 Reacties

08-12-08
      Zo zie je maar! De opdrachten lijken gemakkelijk maar geven heel veel vrijheid voor creativiteit. Ik ben erg benieuwd naar de andere inzendingen. Als we van elkaar werk willen leren, zullen we toch elkaar inzendingen een keer te zien moeten krijgen. Ik ben benieuwd of we daarover straks iets van de jury te horen krijgen.

1 - 1 != 0

• Oberon
      Nieuw Lid
      2 Reacties

08-12-08
      Ik heb het wegschrijven gebruikt voor het opslaan van de range.
      In het programma is het mogelijk om de range aan te passen. En deze wordt dan terug opgehaald als het programma eens afgesloten werd.

• mathijs_ruiter
      Net begonnen
      36 Reacties

08-12-08
      Zal inderdaad erg leerzaam zijn om de broncodes van allen te mogen inzien, maar dat is volgens al toegezegd.
      Ik wilde ook iets leuks van maken, maar heb het easy gehouden, omdat ik simpelweg tijdgebrek had.
      Bovendien heb ik gemerkt dat mijn kennis toch minder is, dan dat ik had verwacht
      Ik heb jaren geleden geprogrammeerd in Turbo Pascal van Borland en ook eens een spelletje gemaakt, waarbij de randomgetallen telkens op verschillende locaties werden gepesenteerd.
      Bij een juiste antwoord werden de getallen nog sneller weergegeven.
      Uiteindelijk werd hier een score van bijgehouden in een extern bestand.

Wordt de 3e opgave vanmiddag nog gegeven?
      Ik ben erg benieuwd!!!

Gr. Mathijs Ruiter

• Ghozd
      Ghozd's schermafbeelding
      Member for Life
      2.814 Reacties

Thread starters
      08-12-08
      Hij staat klaar in de Backoffice, hij moet alleen nog vrijgegeven worden.

Groet Paul

[URL="http://www.mobilityminded.com"]Sr. News & Review Editor @ MobilityMinded[/URL]

2 3 4 5 6 7 8