Nog geen brief ontvangen, maar wel alvast via de eerder genoemde link gekeken welke aanbiedingen ik krijg. Ik kom in aanmerking voor de volgende toestellen:
- Samsung i600 €299
- Nokia 6151 €109
- SE M600 black €199
- PC card €129
- Sagem My600x €59
Ik heb nu een i-mate K-JAM. Wat moet ik met de bovenstaande toestellen?? Behalve UMTS is het alleen maar een achteruitgang. En daar wordt ook nog behoorlijk geld voor gevraagd!
Misschien denk ik te makkelijk, maar ik heb een internetabonnement afgesloten op basis van de toen geldende condities. Met de snelle vooruitgang van de technologie tegenwoordig, mag ik toch verwachten dat wanneer mijn provider eenzijdig iets veranderd aan het abonnement, dit een vooruitgang betekent??
Volgens mij moeten Telfort en KPN gaan inzien dat deze ingrijpende verandering van het opheffen van een netwerk kosten met zich meebrengt. Ik krijg nu sterk het gevoel dat ze er nog geld aan over willen houden.
Eerst maar even wachten op de brief die ik ongetwijfeld ook nog ga krijgen en dan kijken of opzeggen mogelijk is. M'n contract loopt nog meer dan een jaar...