Logo
Venster sluiten
InSided Media

• Telfort trekt in juni stekker uit EDGE

• Plaats een reactie
    Share |

Resultaten 226 tot 227 van de 227

• Oakley
      Is al aardig op weg
      249 Reacties

28-06-07
      Ik dacht dat ik alles inmiddels wel had geregeld met Telfort...
      Nog voor de brief waarin werd gemeld dat je als EDGE gebruiker kosteloos kon opzeggen, had ik al via email een bericht dat ik kosteloos mijn abonnement kon beëindigen. Zo gezegd, zo gedaan.
      Tot ik gisteren een rekening van Telfort ontving met de abonnementskosten voor de laatste halve maand. De gebruikelijke kosten plus de kosten van de contractbeëindiging. 585 euro!!
      Vandaag maar meteen gebeld. Is wel lastig om bij de klantenservice terecht te komen als je nummer al is afgesloten. Uiteindelijk bij de afdeling incasso terechtgekomen. Tsja, ik moest maar contact met mijn bank opnemen om de automatische incasso terug te trekken. Wie maakt hier de fout?? Inderdaad, Telfort. Alleen mag je zelf hun fout herstellen...
      Het frusterende vind ik dat het nog 9 dagen duurt alvorens ze het bedrag gaan afschrijven van mijn rekening. Misschien denk ik te simpel, maar dat moet toch voldoende zijn om deze rekening ongedaan te maken...??

iPhone 3G

• robert-630
      Is al aardig op weg
      210 Reacties

28-06-07
      Oorspronkelijk geplaatst door Oakley

Ik dacht dat ik alles inmiddels wel had geregeld met Telfort...
      Nog voor de brief waarin werd gemeld dat je als EDGE gebruiker kosteloos kon opzeggen, had ik al via email een bericht dat ik kosteloos mijn abonnement kon beëindigen. Zo gezegd, zo gedaan.
      Tot ik gisteren een rekening van Telfort ontving met de abonnementskosten voor de laatste halve maand. De gebruikelijke kosten plus de kosten van de contractbeëindiging. 585 euro!!
      Vandaag maar meteen gebeld. Is wel lastig om bij de klantenservice terecht te komen als je nummer al is afgesloten. Uiteindelijk bij de afdeling incasso terechtgekomen. Tsja, ik moest maar contact met mijn bank opnemen om de automatische incasso terug te trekken. Wie maakt hier de fout?? Inderdaad, Telfort. Alleen mag je zelf hun fout herstellen...
      Het frusterende vind ik dat het nog 9 dagen duurt alvorens ze het bedrag gaan afschrijven van mijn rekening. Misschien denk ik te simpel, maar dat moet toch voldoende zijn om deze rekening ongedaan te maken...??

Zo te horen kom je er met de front-office niet uit. Ik zou nu je opzeggingbrief faxen en eisen dat het binnen 9 dagen geregeld wordt, indien niet volgen juridische stappen. Ik weet wel dat het vaak handiger is om bedragen eerst af te schrijven en later terug te ontvangen (45 dagen later!) maar ik zou toch echt met dit bedrag op mijn strepen staan. Blokkeer het liefst je incasso niet, want dan wordt je aangemeld bij Preventel. Echt een nitwit advies van de KS.